Web Analytics Made Easy - Statcounter

یدالله اللهیاری روز شنبه در جلسه شورای اداری بستان آباد از تکمیل عملیات گازرسانی و برق رسانی به همه روستاهای شهرستان خبر داد و افزود: تا دهه فجر امسال بستان آباد در ردیف شهرستان های سبز در حوزه بهره مندی از انرژی پاک قرار خواهد گرفت.

وی همچنین با اشاره به افزایش بیش از هشت هزار نفری بیمه شدگان تامین اجتماعی در ۶ ماهه سال ۱۴۰۰ گفت: در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد جمعیت شهرستان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، اما متاسفانه هنوز درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان راه اندازی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در عین حال از حل مشکل معارض زمین درمانگاه تامین اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: با وجود اینکه کلنگ احداث درمانگاه در سال های گذشته به زمین زده شده بود، اما مشکلات فراوانی در مورد واگذاری زمین وجود داشت که با پیگیری های انجام گرفته این مشکلات مرتفع  و برای احداث آن در سال ۱۴۰۱ اعتبار پیش بینی شده است.

 اللهیاری، توسعه روستایی را از جمله اولویت های شهرستان بستان آبا در سال جاری دانست و اضافه کرد : در نیمه نخست امسال چندین پروژه عمرانی در روستاهای بخش مرکزی و بخش تیکمه داش با ۲۷ میلیارد تومان اعتبار اجرا شده و توسعه روستاهای شهرستان را تسریع کرده است.

شهرستان ۱۰۰ هزار نفری بستان آباد در ۶۰ کیلومتری شرق تبریز واقع شده است.

برچسب‌ها بستان آباد آذربایجان شرقی مصاحبه اختصاصی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بستان آباد آذربایجان شرقی مصاحبه اختصاصی بستان آباد آذربایجان شرقی مصاحبه اختصاصی تامین اجتماعی بستان آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۴۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست

 حسن دهمرده  در جلسه شورای اداری زهک با اشاره به اقدامات مطلوب دولت در سالی که گذشت؛ اظهار کرد: نمره سال گذشته ادارات این شهرستان در تحقق سیاست‌های کلی نظام و اهداف دولت سیزدهم نمره مطلوبی است و باید تلاش کنیم در سال جاری با برنامه‌ریزی درست شاخص‌های توسعه این شهرستان در بخش‌های مختلف ارتقا یابد.

وی افزود: ما چاره‌ای جز جبران عقب ماندگی‌ها و سرعت بخشیدن به فرایند پیشرفت زهک نداریم، بنابراین مدیرانی که در سال گذشته عملکرد ضعیف‌تری داشتند باید تلاش بیشتری داشته باشند.
فرماندار زهک با اشاره به شعار سال و اولویت‌های دولت سیزدهم، بیان کرد: از عملکرد برخی از دستگاه‌های اجرایی نارضایتی‌های نسبی وجود دارد که باید مدیران نسبت به رفع آن اقدام کرده و از ایجاد ناامیدی در جامعه پیشگیری کنند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۹۸ درصدی طرح‌های عمرانی با اعتبارات آلایندگی در بندرماهشهر
  • فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت
  • هشدار قالیباف درباره تامین ارز دارو /بودجه شرکت های دولتی و طرح های اعتبارات عمرانی تصویب شد
  • تامین ۶۵ درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل نفت
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • بازداشت ۳۷ عضو شورا‌های تهران در سال ۱۴۰۲
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال ۱۴۰۲
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید