Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبری گفت: در هفته گذشته 45540 تماس با مرکز دیسپچ اورژانس تهران برقرار شد که از این تعداد 6551 تماس مربوط به مشاور کرونا و متاسفانه 2489 تماس های مزاحم با این مرکز بوده است.

به گزارش برنا؛ یحیی صالح طبری سرپرست مرکز اورژانس تهران؛ در ارتباط با حوادث هفته گذشته (28 آبان الی 5 آذرماه 1400) اظهار کرد: طی این مدت در مجموع 19258 ماموریت در مرکز ارتباطات 115 اورژانس تهران (دیسپچ) ثبت شد که در پی این ماموریت ها 4144 نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و 15114 مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این مدت 45540  تماس با مرکز دیسپچ اورژانس تهران برقرار شد که از این تعداد 6551 تماس مربوط به مشاور کرونا و متاسفانه 2489 تماس های مزاحم با این مرکز بوده است.

 طبری افزود: از مجموع ماموریت های ثبت شده طی هفته گذشته، 2327 مورد حوادث ترافیکی و 16931 مورد حوادث غیرترافیکی بوده است.

سرپرست مرکز اورژانس تهران ادامه گفت: مهمترین حادثه ثبت شده طی هفته گذشته مربوط به یک مورد مسمومیت با آب آلوده با 9 نفر مصدوم بود.

وی توضیح داد: در این بازده زمانی 103 نفر نیز دچار مسمومیت با گاز منواکسیدکربن شدند.

طبری در ادامه افزود: طی هفته گذشته، اورژانس هوایی 5 سورتی پرواز داشته است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مراکز درمانی گاز اورژانس کرونا اورژانس تهران هفته گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۴۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز

ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات طی یک هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در گزارش عملکرد هفتگی این سازمان که _ شنبه هشتم اردیبهشت _ منتشر شد، اعلام کرد در بازه زمانی یکم تا هفتم اردیبهشت تعداد ۵ هزار و ۲۵۶ تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی صورت گرفت که بیش از ۲ هزار و ۱۳۹ تماس مزاحمت تلفنی بوده است.

بر اساس این گزارش طی یک هفته گذشته ۱۵۲۱ آتش‌نشان به عملیات‌ها اعزام شدند که مجموع عملیات‌های انجام شده ۴۰۲ مورد بوده است.

در این گزارش همچنین آمده است از مجموع عملیات‌های انجام شده، ۵۰ عملیات مربوط به حریق، ۲۷۲ عملیات امداد و نجات، ۴۲ بازدید پیشگیرانه و ۴۳۵ مورد مربوط به اعزام ناوگان بوده است.

کد خبر 748471

دیگر خبرها

  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • مرگ ۱۷۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور/ بیش از ۱۳۰۰ تن مصدوم شدند
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • پاسخگویی به بیش از ۲۲ هزار گزارش مردمی در سال ۱۴۰۲
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت