Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@17:58:39 GMT

گاز مایع بوشهر کجا می‌رود؟

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۴۱۵۰

گاز مایع بوشهر کجا می‌رود؟

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهرداد بیوکی مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر در گفتگو با خبرنگار ما می‌گوید: از زمانی که گازرسانی در بوشهر کم بود سهمیه ماهانه گاز مایع این استان ۵ هزار تن بوده و حالا هم که گازرسانی به ۹۸ درصد رسیده باز هم سهمیه همان است و نباید مشکلی در تامین نیاز مردم وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه بیشتر گاز مایع استان بوشهر از پالایشگاه آبادان تامین می‌شود، ادامه داد:۶ توزیع‌کننده گاز مایع در استان وجود دارند که شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی وظیفه دارد سهمیه آن‌ها را تامین کند که این کار بدون وقفه صورت می‌گیرد و تا امروز مشکلی در زمینه تامین گاز مایع نداشته‌ایم.

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهرعنوان کرد: اگر مشکلی در زمینه توزیع گاز مایع وجود دارد نهاد‌های نظارتی باید بررسی و پیگیری کنند.

بیوکی گفت: هر خانوار بوشهری که دسترسی به طرح گازرسانی ندارد، می‌تواند ماهانه ۳۵ کیلوگرم گاز مایع دریافت کند به شرطی که در سامانه ثبت نام کرده باشد و سهمیه‌اش در کارت بانکی سرپرست خانوار در نظر گرفته شده باشد.

او در همین حال بیان کرد: البته همچنان برخی از رانندگان از گاز مایع به عنوان سوخت خودرو استفاده می‌کنند و گازی که باید به خانواده‌ها برسد، وارد باک خودرو‌ها می‌شود.

موضوع کمبود سلیندر گاز هر چند وقت یک بار در استان بوشهر مطرح می‌شود؛ موضوعی که هر بار با توضیحات شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر متوجه نظام توزیع این فرآورده می‌شود نه تامین آن.

نیاز است نهاد‌هایی که بر توزیع کالا‌ها نظارت دارند، این موضوع را بررسی کنند تا مشخص شود که گاز مایع بوشهر کجا می‌رود؟

انتهای پیام/ک

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیلندر گاز گاز مایع پخش فرآورده های نفتی گاز مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۴۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد از گشایش یک جایگاه عرضه سوخت مایع در این استان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی جایگاه سوخت اختصاصی «دنا»، شمار جایگاه‌های عرضه سوخت مایع این استان به ۳۷ باب رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد، سالار خشایی بیان کرد: این جایگاه برای رفاه همشهریان و خدمات‌رسانی مطلوب‌ به هموطنان در مرکز استان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: جایگاه اختصاصی عرضه سوخت «دنا» با مشارکت بخش خصوصی ساخته شده و دارای ۶ تلمبه و ۱۲ نازل عرضه فرآورده‌های نفتی است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر لزوم بهینه‌سازی مصرف انواع فرآورده‌ نفتی تأکید کرد: این جایگاه در زمینی به مساحت حدود یک هزار و ۶۰۰ مترمربع و با ۱۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری واقع در ورودی شهر یاسوج به سمت فلکه جهاد، نرسیده به فرودگاه یاسوج به‌صورت رسمی راه‌اندازی و با افتتاح آن برای ۱۰ نفر به‌صورت مستقیم اشتغال ایجاد شد.

خشایی توسعه خدمات، ایجاد اشتغال، کاهش مسیرهای سوخت‌رسانی به خودروها و استفاده از توان بخش خصوصی را از مهم‌ترین اهداف احداث توسعه مجاری عرضه برشمرد و از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای ساخت جایگاه‌های عرضه سوخت جدید در سطح استان به‌منظور ایجاد رفاه حال همشهریان و خدمات‌رسانی مطلوب‌تر دعوت به همکاری کرد.

دیگر خبرها

  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد
  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین