Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-

سرپرست شهرداری کرمانشاه گفت: در راستای کاهش بار ترافیکی، طرح زوج و فرد خودروها از ابتدای آذرماه آغاز و تا پایان سال ١4٠٠ ادامه دارد.
مهندس امیر رحیمی اظهار داشت: این طرح براساس مصوبه شورای ترافیک شهرستان کرمانشاه از روز دوشنبه - اول آذر و در بافت مرکزی شهر آغاز شده است.

وی با بیان اینکه طرح زوج و فرد خودروها از ساعت 15 تا 20 اجرا می شود، افزود: این طرح از شنبه تا پنجشنبه خواهد بود و روز جمعه و یا روزهای تعطیل رسمی اعمال نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرپرست شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: طرح زوج و فرد خودروها در سه معبر اصلی و پرتردد هسته مرکزی شهر شامل بلوار افشار طوس از تقاطع کارگر (سه راهی جوانشیر) تا میدان فاطمیه، طول خیابان مدرس و آیت اله کاشانی از میدان آزادی تا سه راهی شورا و طول خیابان جلیلی، شهدای اشک تلخ و شریعتی از تقاطع جلیلی تا سه راهی لشکر اجرا خواهد شد.

رحیمی، جریمه ورود به طرح را 100 هزار تومان اعلام کرد و گفت: تردد و توقف وسائل نقلیه غیر مجاز در محدوده اعلام شده، مشمول جریمه می شود.

رئیس شورای ترافیک شهر کرمانشاه ادامه داد: بر اساس قانون مصوب، رانندگان به ازاء هر یک ساعت تردد یا توقف غیرمجاز در محدوده طرح، یکبار جریمه خواهند شد و وسائل نقلیه عمومی باربری و مسافربری اعم از تاکسی ها، اتوبوس های شرکت واحد و وانت ها از این طرح مستثنی خواهند بود.

وی، یکی از عوامل گره ترافیکی را چالش پارک کردن خودروهای کسبه از اول صبح تا پایان روز درب مغازه‌ها دانست و بیان کرد: در واقع این اقدام یک لاین از خیابان را می‌گیرند و سبب گره‌ترافیکی می‌شود.

رحیمی در پایان گفت: در این راستا برنامه‌های پیش‌بینی شده که طی هفته‌های آینده خودروهای پلاک‌خوان پلیس راهور به صورت آنلاین تخلفاتی مانند پارک‌های دوبل و ترددهای غیرمجاز را ثبت می‌کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهردار کرمانشاه طرح زوج و فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۴۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز

غلامرضا سالاری گفت: پرونده یک نمایندگی فروش خودرو پیرامون گرانفروشی یک دستگاه خودرو با ارزش تخلف یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز و متهم را به پرداخت ۱۹ میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

سالاری گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال معادل اضافه دریافتی و همچنین هزینه کارشناسی در حق شاکی محکوم کرد.

براساس اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش این تخلف را با ثبت شکایت مشتری دریافت و برای رسیدگی به شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • جریمه تاوان گرانفروشی خودرو
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • بارش بیش از ۲۰۰ میلی متر باران از ابتدای سال آبی
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی
  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان