Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا سلم‌آبادی روز شنبه در نشست خبری افزود: خراسان جنوبی از جمله استان‌هایی است که سامانه جامع امداد هوشمند و کارآمد در این استان راه‌اندازی می‌شود لذا با همراهی ۲۷ پایگاه اطلاعاتی، ۵۲ هزار خانواده در این سامانه، ساماندهی می‌شوند.

وی بیان کرد: اطلاعات مددجویان باید تا ۲ ماه دیگر به‌طور کامل در این سامانه ثبت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی هدف اصلی از اجرای این طرح را افزایش رضایتمندی برای بهبود فرایندهای امداد اعلام کرد و گفت: بهره‌گیری حداکثری از پردازش سیستمی به جای پردازش انسانی و استفاده از داده‌های سازمان‌های ذیربط در قالب خدمات نرم‌افزاری از مهمترین کارکردهای این طرح خواهد بود.

وی ادامه داد: در سامانه امداد هوشمند و کارآمد از مشارکت جامعه هدف (نیازمندان و خیران) در ساز و کارهای اجرایی و افزایش درجه مشارکت‌پذیری بهره‌گیری بهتری خواهد شد و برون‌سپاری در امور تصدی‌گری از مهمترین کارکردهای این طرح است که مراکز نیکوکاری، موسسات خیریه و پیشخوان‌های دولت مورد توجه قرار گرفته‌اند.

سلم‌آبادی گفت: افزایش یکپارچگی فرایندی درون و برون سازمانی و حذف فرایندهای زاید از دیگر کارکردها است که باعث افزایش یکپارچگی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این طرح از پرداخت‌های گروهی و متمرکز استفاده خواهد شد اظهار داشت: ساماندهی اسناد فیزیکی و حذف حداکثری کاغذ و رویکردهای سنتی از دیگر اهداف است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی افزود: در این طرح توزیع عادلانه خدمات و امکانات برای مددجویان هوشمندسازی خواهد شد و کاهش بار کاری سطوح مدیریتی و کارشناسی کمیته امداد را به دنبال خواهد داشت.

وی استفاده حداکثری از تفویض اختیار، اصلاح فرایند ارایه خدمت، نظارت‌های هوشمند و سیستمی و کاهش زمان ارایه خدمت را از کارکردهای سامانه جامع امداد هوشمند و کارآمد عنوان کرد.

سلم‌آبادی از راه‌اندازی سامانه نظام پیشنهادات مردمی نیز خبر داد و گفت: در راستای پیاده‌سازی سیاست‌های کلان کمیته امداد و به منظور توسعه همفکری کارکنان، خانواده‌های آنان و مردم در تصمیم‌سازی‌های مدیران ارشد و ارایه ایده‌های جدید برای بهینه‌سازی سیاست‌ها، برنامه‌ها، خدمات، منابع انسانی، سیستم‌های اطلاعاتی و ضوابط امداد این سامانه در کمیته امداد راه‌اندازی و آماده بهره‌برداری شده است.

وی ادامه داد: کارکنان و خانواده‌های آنان، مددجویان و خیران می‌توانند در چارچوب این سامانه به‌صورت فردی یا گروهی با تکمیل فرم پیشنهادات خود را ارایه کنند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: پیشنهاد دهنده در ادامه ورود به سایت با اخذ کد رهگیری می‌تواند پیشنهاد خود را ارایه کند و در این سامانه در طرحی به نام پاداش اثربخشی که هر ۶ ماه یک بار برگزار می‌شود براساس مجموع امتیازات پاداش‌هایی تعلق خواهد گرفت.

وی افزود: لینک سامانه نظام پیشنهادات در صفحه اصلی پورتال کمیته امداد خراسان جنوبی قرار دارد و علاقه‌مندان می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

سلم‌آبادی همچنین از جذب هشت هزار سهمیه خدمت نیازمندان خبر داد و گفت: در این سهمیه که برای کل کشور ۲۶ هزار و ۱۵۲ سهمیه مشخص شده، خراسان جنوبی سهم قابل توجهی دارد.

وی بیان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته ۹ هزار و یک خدمت در زمینه نیازمندی‌های مددجویان برای سرویس بهداشتی، حمام و لوله‌کشی گاز در استان وجود داشته که تاکنون هفت هزار و ۸۰۰ خدمت با پنج میلیون تومان بلاعوض و پنج میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه برای هر کدام محقق شده است و بقیه تا پایان سال انجام خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی افزود: طبق بررسی‌ها ۲ هزار و ۳۲ حمام در استان نیاز داشتیم که هزار و ۶۷۷ مورد در مناطق محروم شناسایی شد.

وی گفت: در ارتباط با سرویس بهداشتی ۲ هزار و ۲۷۷ مورد نیازمندی شناسایی شد که هزار و ۸۷۰ مورد مربوط به مناطق محروم بوده و درخصوص لوله‌کشی گاز چهار هزار و ۶۹۲ مورد شناسایی شده که چهار هزار و ۳۴۸ مورد مربوط به مناطق محروم است.

سلم‌آبادی اظهار داشت: امیدواریم با تسهیل در خدمت‌رسانی بتوانیم نیازهای مددجویان را به‌صورت کارشناسی شده و با اولویت تکریم مددجویان تامین کنیم.

برچسب‌ها مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی دولت هوشمند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی دولت هوشمند کمیته امداد خراسان جنوبی مدیرکل کمیته امداد سلم آبادی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۴۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: سال گذشته به یک هزار و ۱۶ نفر از مددجویان زنجانی خدمات حقوقی ارائه شد.

روح‌الله صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: سامان‌دهی خدمات حقوقی مددجویان عزیز تحت حمایت و رسیدگی و رفع مشکلات حقوقی، صیانت از نهاد خانواده و ارائه خدمات مشاوره، مددکاری و حمایت‌های لازم حقوقی و قضائی از افراد و خانواده‌های نیازمند در کنار سایر خدمات توانمندسازی، از رویکردها و اهداف مهم کمیته امداد در حوزه حقوقی است.

وی با اشاره به اینکه خدمات حقوقی به صورت مستمر به جامعه هدف ارائه می‌شود، افزود: در همین راستا سال گذشته یک هزار و ۱۶ نفر از مددجویان کمیته امداد استان زنجان خدمات حقوقی گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به استفاده از ظرفیت وکلای نیکوکاری در ارائه این خدمات گفت: این نهاد به منظور حمایت همه‌جانبه از مددجویان، خدمات گسترده‌ای در زمینه مشاوره حقوقی، تنظیم لوایح، دفاع در محاکم قضائی (با همکاری وکلای نیکوکار، کانون وکلای دادگستری و مرکز مشاوران و وکلای قوه قضائیه) و ارائه آموزش‌های لازم به خانواده‌های تحت حمایت ارائه می‌دهد.

صالحی نقش آموزش و آگاهی‌های مشاوره‌ای، حقوقی و برگزاری دوره‌های مرتبط را در زمینه توانمندسازی مددجویان تحت حمایت پیرامون مسائل حقوقی و قضائی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر دانست و گفت: این نهاد با برگزاری دوره‌های آموزشی و توزیع بروشورهای حقوقی در جهت آگاه‌سازی مددجویان تحت حمایت اقدامات مؤثری انجام داده است.

کد خبر 747764

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی