Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بذرافشان با اشاره به تسهیلات پرداخت شده در ۸ ماهه امسال به مددجویان و افراد واجد شرایط، گفت: در مدت مذکور جهت خرید، ودیعه و خدمات عمرانی مسکن یک هزار و ۹۸۵ فقره تسهیلات از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با اعتبار ۲۳۱ میلیارد و ۴۳۵ میلیون ریال پرداخت شده است.

وی افزود: در سر فصل اشتغال نیز از محل صندوق مبلغ ۱۶۳ میلیارد و ۹۱۸ میلیون و ۹۰۵ هزار ریال اعتبار برای ایجاد ۱۰۵۸ طرح اشتغال اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بذرافشان با بیان اینکه خیران در کمک رسانی به نیازمندان استان همواره در کنار امداد بوده‌اند، اضافه کرد: خیران با افتتاح حساب قرض الحسنه در صندوق امداد ولایت می‌توانند نقش بسزایی در حل مشکلات نیازمندان داشته باشند.

مدیر کل امداد فارس یادآور شد: در ۸ ماهه امسال از محل سپرده ویژه و کمک‌های خیران، تعداد ۷۷۵ فقره تسهیلات در سرفصل‌های مختلف با اعتبار ۶۵ میلیارد و ۳۵۳ میلیون ریال به افراد واجد شرایط و مددجویان تحت حمایت استان پرداخت شده است.

وی خاطر نشان کرد: در مدت مذکور و در سرفصل حمایتی ۶۷۶۹ فقره تسهیلات با اعتبار ۴۵۴ میلیارد و ۴۱۵ میلیون ریال، آموزش کسب و کار ۱۱۳ فقره با اعتبار ۷ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال، درمان ۳۰۸ فقره با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال و در حوزه فرهنگی نیز ۶۰۵ فقره با اعتبار ۴۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات ارائه شده است.

کد خبر 5361708

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز تسهیلات اشتغالزایی هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه گرگان عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا شیوع کرونا تبریز اردبیل فقره تسهیلات میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۴۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره بهزیستی نیشابور گفت: تاکنون تعداد ۳۴۱ نفر از جامعه هدف سازمان به تفکیک به تعداد ۲۷۵ نفر افراد دارای معلولیت، ۱۲ نفر زنان سرپرست خانوار و ۵۴ نفر از ببهبودیافتگان در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور مشغول به کار شدند.
علی صدر  افزود: فرایند معرفی، مشاوره شغلی و حمایت مستمر توان‌یابان از این پس از طریق مرکز پشتیبانی شغلی بهیاب تحت نظارت این شهرستان و تسهیلگران شغلی پیگیری خواهد شد. 
 وی گفت: در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۵۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات از طریق اداره بهزیستی جذب و برای اشتغالزایی تعداد ۳۵۲ نفر از جامعه هدف سازمان پرداخت شد.
صدر افزود: تسهیلات کارفرمایی به کارفرمایانی که برای مددجویان اشتغال ایجاد کنند، برای هر مددجو ۱۵۰ میلیون تومان وام و تا سقف ۴ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می‌شود که در سال ۱۴۰۲ برای ایجاد اشتغال به تعداد ۱۷ نفر به ۳ کارفرما به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان پرداخت شده است. 
وی گفت: به منظور فراهم اوردن انگیزه ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر برای افراد تحت پوشش و ترغیب کارفرمایان برای جذب این افراد و نیز فراهم سازی اشتغال پایدار، فرایند هزینه کرد اعتبارات بیمه سهم کارفرما تاسقف ۲۰ درصد به کارفرمایان پرداخت می‌شود، که در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۳۴۱ نفر طی سه مرحله به مبلغ ۳ میلیارد تومان پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی