Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا شاهین هاشمی شنبه در ستاد تنظیم بازار شهرستان حمیدیه بیان کرد: یکی از مواردی که باعث سردرگمی مردم و ایجاد صف های طولانی برای خرید کالاهای اساسی شده عدم توزیع عادلانه و مناسب کالاهای اساسی است.

وی با بیان اینکه برای کنترل قیمت کالاها و خدمات در این شهرستان نیاز به نظارت مستمر از سوی بازرسان است افزود: به منظور جلوگیری از نارضایتی مردم پیگیری فوری دستگاه های مربوطه برای تامین و توزیع کالاهای اساسی در این شهرستان ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار حمیدیه از شرکت غله و خدمات بازرگانی خواست در تامین کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی بر اساس نرخ های تنظیم بازار با جدیت بیشتری ورود کند. از سازمان های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت خوزستان نیز انتظار می رود به این موضوع رسیدگی کنند تا مردم شهرستان حمیدیه کالاهای اساسی مورد نیاز خود را با نرخ دولتی و به آسانی و بدون تشکیل صف تهیه کنند.

وی با تاکید بر ضرورت ساماندهی عرضه کالاهای اساسی از سوی دستگاه های مربوطه در این شهرستان برای جلوگیری از تشکیل صف افزود: در این شرایط سخت اقتصادی عرضه کالاهای اساسی با نرخ دولتی کمک بسیار بزرگی به خانواده ها به ویژه خانوارهای کم برخوردار است.

هاشمی همچنین بر هماهنگی بین سازمان های صمت و جهاد کشاورزی خوزستان برای تامین نهاده های کشاورزی مورد نیاز این شهرستان با توجه به اینکه اکثر اهالی حمیدیه کشاورز هستند تاکید کرد و گفت: کنترل بازار و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه نهاده های کشاورزی نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

شهرستان حمیدیه با ۶۰ هزار نفر جمعیت در غرب خوزستان و در ۲۵ کیلومتری اهواز واقع است.

برچسب‌ها حمیدیه کالای اساسی بازار محصولات قیمت کالا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حمیدیه کالای اساسی بازار محصولات حمیدیه کالای اساسی بازار محصولات قیمت کالا شهرستان حمیدیه کالاهای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۴۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهر گفت: با آغاز برداشت گوجه فرنگی از ۲۵۰ هکتار مزارع این شهرستان پیش بینی می‌شود، ۱۰ هزار تن محصول برداشت و به بازار‌های داخلی و خارجی ارسال و صادر شود.
مجید صفری بیان کرد: ۱۰ تن محصول تولید شده گوجه فرنگی از مزارع شهرستان مهر به کشور امارات متحده عربی صادر می شود.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهر گفت: کشاورزانی که قصد صادرات محصول تولیدی خود را دارند باید از طریق سامانه سانکا و کشاورزانی که قصد فروش محصول خود را در بازار‌های داخلی دارند از طریق سامانه سبک ،  اطلاعات خود را ثبت و کد شناسه سلامت محصول دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟
  • کشت مکانیزه ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری شفت
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • تامین ۴.۲ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی، صنایع و خدمات
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی