Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها _ فرمانده قرارگاه جنوب غرب سپاه گفت: از نخستین لحظات وقوع بارندگی شدید در شهرستان شوشتر و وقوع آب‌گرفتگی، نیروهای جهادی سپاه به سرعت در منطقه حاضر و به مردم آسیب دیده خدمات مختلفی را ارائه کردند. - اخبار استانها -

سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم سید الشهدا در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در  اهواز با بیان اینکه از نخستین لحظات وقوع آب‌گرفتگی در شوشتر نیروهای جهادی سپاه در منطقه حضور پیدا کردند، اظهار داشت: در مناطق چشمه سوزنگر، بهشت رضا، کوی شهدای مهدی پور، شهرک علم الهدی و مناطق حادثه خیز از آب‌گرفتگی در شهرستان شوشتر خدمات درمانی و دارویی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گروه‌های پزشکی بهداری نیروی زمینی سپاه از روز گذشته در این محلات مستقر هستند که پزشک عمومی و متخصص داخلی خدمات لازم را به آسیب دیدگان ارائه می‌دهند.

فرمانده قرارگاه جنوب غرب سپاه تصریح کرد: همچنین از نخستین ساعات وقوع آبگرفتگی قرارگاه اقدام به تهیه و توزیع هشت هزار پرس غذای گرم بین مردم سیل زده شهرستان شوشتر کرد که این خدمت تا پایان بحران در منطقه ادامه خواهد داشت.

سردار خادم سید الشهدا با اعلام خبر تهیه و توزیع 100 هزار بسته کمک معیشتی در شوشتر گفت: تهیه و توزیع یکصد بسته کمک معیشتی شامل برنج ،  روغن،  شکر، چای، خرما و... که هر بسته به ارزش حدود 400 هزار تومان است، نیز در دستور کار سپاه است. 

وی همچنین با اشاره به مقاوم سازی منازل در برابر بارندگی‌های آتی اذعان داشت: یکی از اقدامات سپاه در خصوص مقاوم سازی منازل در برابر بارندگی آتی، تهیه و توزیع عایق پلاستیکی جهت جلوگیری از نشت باران درون منازل در شهرستان است.

فرمانده قرارگاه کربلا بیان داشت: با توجه به صعب العبور بودن برخی نقاط و مصدود شدن راه برخی از روستاهای شهرستان شوشتر، اقدام به تهیه و ارسال ماشین آلات سنگی به منطقه برای خدمات رسانی کردیم که شامل تهیه هشت عدد کمپرسی، سه عدد گریدر،  دو عدد لودر، یک عدد بیل زنجیره‌ای و برخی ماشین آلات نیمه سنگین و سبک دیگر کردیم.

وی ادامه داد: باتوجه به نیاز مجموعه‌های جهادی در منطقه، اقدام به تهیه ماشین آلات مهندسی از قبیل تانکر آب، لجن کش، دستگاه کارواش،  خودروهای تاکتیکی و نمونه این ماشین آلات برای خدمات رسانی به مردم آسیب دیده شد.

رزمایش 26 هزار نفری اقتدار بسیجیان خوزستان به‌‌روایت تصاویرفرمانده سپاه خوزستان: بسیج در سیل سال 98 خوزستان ‌شبانه‌روز در کنار مردم بودتحقق سازندگی و محرومیت‌زدایی در استان خوزستان نیازمند ظرفیت بسیج است

سردار خادم سید الشهدا با بیان اینکه نیروهای بسیج و سپاه برای خدمات رسانی به مردم آسیب دیده تا انتهای رفع بحران در منطقه حضور خواهند داشت، گفت: نیروی انسانی پاسدار و سرباز به مناطق سیل‌زده توسط فرمانده قرارگاه جنوب غرب کشور اعزام شدند و حضور نیروها تا زمان نیاز مردم و همچنین تشخیص فرماندهی در منطقه خواهد بود.

انتهای پیام/331/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده قرارگاه شهرستان شوشتر تهیه و توزیع ماشین آلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۴۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان

ایسنا/لرستان مدیردرمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: بیش از ۶۰ پزشک متخصص، عمومی و دندانپزشک در بیمارستان صحرایی دلفان به صورت جهادی برای ارائه خدمات تخصصی به صورت جهادی حضور خواهند داشت.

دکتر سیاوش بیرانوند در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بیمارستان صحرایی شهدای حاج عمران در مناطق محروم دلفان مستقر می‌شود تا خدمات درمانی را به اهالی منطقه فرهادآباد شهرستان دلفان ارائه دهند. این بیمارستان در شهرستان دلفان به همت بسیج جامعه پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی لرستان و سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان در این منطقه مستقر می‌شود.

مدیردرمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: به منظور ارائه خدمات رایگان به مناطق محروم استان، فردا  جمعه هفتم اردیبهشت ماه، ۲۰ پزشک متخصص، ۲۰ پزشک عمومی و ۲۰ نفر کادر دندانپزشکی و دندانپزشک در بیمارستان صحرایی در مستقر می‌شوند و به اهالی منطقه فرهادآباد به صورت جهادی ارائه خدمات خواهند کرد.

بیرانوند افزود: در صورتی که اهالی منطقه با تشخیص پزشکان مستقر در بیمارستان صحرایی نیاز به خدمات فوق تخصصی داشته باشند، آنها را به بیمارستان‌های مرکز لرستان ارجاع خواهیم داد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی
  • اجرای ۲۱ پروژه زیرساختی و توسعه‌ای در حوزه لجستیک ایران‌خودرو در سال۱۴۰۳
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم