Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:

* باتوجه به شکایت فرشید باقری از باشگاه استقلال تهران به دلیل مطالبه وجه به مبلغ بیست میلیارد ریال، باشگاه استقلال به پرداخت این مبلغ و همچنین هزینه دادرسی محکوم شد.

* فرشاد احمدزاده بابت مطالبه وجه پنج میلیارد و هفتصد میلیون ریالی از باشگاه پرسپولیس شکایت کرد که رأی صادره از سوی کمیته وضعیت مبنی محکومیت پرسپولیس به پرداخت یک میلیارد و نهصد و پنجاه میلیون ریال به انضمام هزینه دادرسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* علیرضا نقی زاده در قالب شکایتی خواستار مطالبه ده میلیارد ریالی از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان شد که پس از بررسی پرونده، کمیته وضعیت نسبت به شکایت نقی زاده قرار رد صادر کرد.

* شکایت بهزاد بشتایم از باشگاه ماشین سازی تبریز با موضوعیت مطالبه وجه یک میلیارد و دویست میلیون ریالی، موجب صدور رأی محکومیت باشگاه در پرداخت نهصد و چهل میلیون ریال و هزینه دادرسی شد.

* امیرمحمد راجی از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر شکایت کرد و خواستار طلب سیصد میلیون ریالی شد که در نهایت باشگاه شاهین شهرداری به پرداخت دویست و نود میلیون ریال و هزینه دادرسی محکوم شد.

* با شکایت حسین بابایی از باشگاه بنیامین ورزش پارسه (دارایی) بابت مطالبه وجه یکصد و شصت میلیون ریالی، این باشگاه به پرداخت یکصد و پانزده میلیون ریال به انضمام هزینه دادرسی محکوم شد.
همچنین در شکایت یوسف نادریان از باشگاه بنیامین ورزش پارسه (دارایی) جهت مطالبه ششصد میلیون ریالی، این باشگاه به پرداخت مبلغ مورد مطالبه و هزینه دادرسی محکوم شد.

* در شکایتی مشابه از سوی سپهر جهان بزرگی از باشگاه بنیامین ورزش پارسه (دارایی) بابت مطالبه یکصد و پنج میلیون ریالی، این باشگاه به پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی محکوم شد.

* همچنین باشگاه بنیامین ورزش پارسه (دارایی) باید طبق رأی کمیته وضعیت بازیکنان مبلغ دویست میلیون ریال و هزینه دادرسی را به خاطر شکایت مجید انگشتان به وی بپردازد.

* شکایت عباس بختیاری از باشگاه محتشم تبریز بابت مطالبه سیصد میلیون ریالی، منجر به صدور رأی محکومیت باشگاه به پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی شد.

کد خبر 5361794

منبع: مهر

کلیدواژه: فرشاد احمدزاده فرشید باقری تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس مسابقات قهرمانی جهان لیگ برتر والیبال کشتی آزاد تکواندو تنیس روی میز تیم گل گهر سیرجان کشتی فرنگی تیم ملی بسکتبال کاراته والیبال هزینه دادرسی محکوم شد باشگاه به پرداخت هزینه دادرسی میلیون ریالی بابت مطالبه میلیون ریال مطالبه وجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۴۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ همت مبلغ یک ماه میزان مصرف صنایع بزرگ از گاز کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، رحمانی مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران اظهار کرد: بدهکاران گاز یا پرمصرف‌های انرژی مشترکین صنعتی بزرگ، مصرف گاز زیادی در دوره قرائت دارند که با توجه به این مصرف گاز بهای بالایی دارند که بیش از ۱۳ همت میزان مصرف صنایع بزرگ کشور است که اگر یک دوره قرائت خود را پرداخت نکنند عملاً ۱۳ همت عقب افتاده و مجموع مطالبات دولت از آنها اگر سه ماه طول بکشد مبالغ بسیار هنگفت خواهد بود.

وی افزود: با توجه به اقدامات توسعه‌ای کشور و هدفمندی یارانه‌ها، عدم پرداخت گاز بها تبعات زیادی دارد که باید به موقع پرداخت کنند تا دولت از منابع به خوبی استفاده کند.

رحمانی بیان کرد: بزرگترین بدهکاران صنایع پتروشیمی، بعد از آن فولادی‌ها و سومین هم سیمانی‌ها بزرگترین مصرف کننده و بدهکاران گازی هستند.

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران در مصاحبه رادیویی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ۲۵ میلیون و ۷۰۰ مشترک خانگی داریم این مقدار مصرف، فقط به صنایع برمی گردد که به صورت دوره‌ای کمیته‌ای تشکیل شده تا با برگزاری جلسات مربوطه پرداخت بدهی‌ها انجام پذیرد.

کد خبر 6095639

دیگر خبرها

  • شایعه عجیب در فضای مجازی پیرامون استقلال
  • محکومیت ۴ میلیاردی برای متخلفی دراصفهان
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند
  • هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران
  • مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده
  • مسکن هایی که بیش از یگ دهه به سرانجام نرسیده
  • ۱۳ همت مبلغ یک ماه میزان مصرف صنایع بزرگ از گاز کشور
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • محکومیت صبا آذرپیک با شکایت مجلس و برخی نمایندگان | جزئیات حکم