Web Analytics Made Easy - Statcounter

تازه ترین نظرسنجی نشان می دهد، در صورتی‌که جو بایدن نتواند برای دور دوم ریاست جمهوری شرکت کند، کاملا هریس معاون وی و میشل اوباما پیشتاز کاندیداهای حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا هستند.

نتایج نظرسنجی هیل حاکی از آن است که هریس در میان نامزدهای احتمالی پیشتاز است و ۱۳ درصد از پاسخ دهندگان از او در انتخابات ۲۰۲۴  حمایت می کنند و میشل اوباما با ۱۰ درصد در جایگاه دوم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه نامزدهای دیگر فهرست شده تنها توانسته اند ۵ درصد یا کمتر، حمایت پاسخ دهندگان را کسب کنند علاوه براین اکثر رأی دهندگان هنوز مطمئن نیستند که در صورت عدم نامزدی دوباره بایدن از چه کسی حمایت کنند.

نامزدهای دیگر این نظرسنجی شامل برنی سندرز، الیزابت وارن، کوری بوکر، مایکل بلومبرگ، اندرو یانگ و پیت بوتیگیگ هستند که همه از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ بودند.

نتایج نظرسنجی هیل همچنین نشان می دهد که ۳۶ درصد رای دهندگان هنوز مطمئن نیستند به چه کسی رای خواهند داد، در حالی که ۱۳ درصد گفتند که فردی را انتخاب می کنند که در لیست فوق نباشد.

نظرسنجی در مورد کاندیداهای احتمالی جایگزین بایدن در حالی انجام می شود که در هفته های گذشته موضوع بیماری رییس جمهوری آمریکا به یکی از خبرهای داغ این کشور تبدیل شده است.

بایدن ۲۸ آبان در آستانه ۷۹ سالگی به بیمارستان والتر رید مراجعه کرد که سخنگوی کاخ سفید دلیل مراجعه بایدن به بیمارستان را صرفا انجام یک سری معاینات معمول پزشکی اعلام کرده بود.

بایدن برای کولونوسکوپی در بیمارستان بستری و  اداره امور کشور بطور موقت به معاونش کامالا هریس واگذار شد؛ هریس نخستین زنی بود که صبح همان روز بمدت ۸۵ دقیقه اختیارات ریاست جمهوری ایالات متحده را در دست گرفت.

 

منبع: منیبان

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بایدن میشل اوباما کاملا هریس انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۴۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها

به گزارش خبرگزاری رسمی قطر (قنا)، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا تلفنی با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر گفتگو کرد. در این تماس تلفنی دو طرف درباره آخرین تحولات غزه و اراضی اشغالی فلسطین و تلاش‌های دو کشور برای برقراری توافق آتش بس فوری و دائمی در غزه با یکدیگر رایزنی کردند.

بنا بر این گزارش، رئیس جمهور آمریکا و امیر قطر همچنین در این گفت وگوی تلفنی روابط راهبردی دو کشور و راه‌های حمایت و تقویت آن و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

جزئیات بیشتری از این گفت وگوی تلفنی گزارش نشده است.

پیش از این نیز وزیران خارجه آمریکا و قطر در ریاض با هم دیدار و درباره آخرین تحولات غزه و منطقه با یکدیگر گفتگو کرده بودند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • طرح آمریکا و مکزیک برای سخت گیری بیشتر نسبت به مهاجران
  • بایدن: آمریکا، مصر و قطر درباره توافق آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس غزه همکاری خواهند کرد
  • بایدن: آمریکا٬ مصر و قطر درباره توافق آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس غزه همکاری خواهند کرد
  • گفت‌وگوی تلفنی بایدن با امیر قطر و السیسی درباره آتش‌بس در غزه
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر