Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس در متن این بیانیه آمده است: پس از گذشت سالها از دوران دفاع مقدس، اقتدار و سیادت دریایی جمهوری اسلامی ایران که هم اینک در آبهای فرامرزی و بین المللی جلوه‌گری و صیانت از منافع راهبردی نظام و ملت ایران در جغرافیای دوردست را یادآوری می کند مرهون ایثار و شجاعت شهدا  و روحیه سلحشوری، جهادی و عزم و اراده انقلابی آحاد فرماندهان، مدیران و کارکنان ولایت‌مدار نیروی راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیز دریادلان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحت رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه آمده است: تعامل و همکاری‌های همه‌جانبه و منحصربفرد نیروی راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با سایر نیروهای مسلح کشور همچنان دشمنان و بدخواهان میهن اسلامی را بیمناک و در صورت هرگونه خطا با  پاسخ سخت، ویرانگر و پشیمان کننده خود مواجه خواهند کرد.

در این بیانیه ضمن پاسداشت شهیدان گرانقدر ناوچه موشک انداز پیکان در عملیات موسوم به " مروارید"  در سال ۱۳۵۹ بر تقویت روند ظرفیت سازی دفاعی و بازدارنده متناسب با الزامات و مقتضیات روز و تهدیدات متصور، پیروی از  تدابیر و فرامین ارزشمند مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای( مدظله العالی) تاکید شده است.

در بیانیه روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آمده است:  خدای بزرگ را شاکریم که نیروهای مسلح مقتدر کشوربه ویژه نیروی دریایی پر افتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران که جلوه ای از اقتدار و آمادگی‌های خود برای نقش آفرینی‌های بین المللی و راهبردی در تامین امنیت و ثبات جهانی را در ماموریت اخیر خود در رزمایش بین المللی روسیه پدیدار و شعار "ما مقتدریم" را عینیت بخشیده است، موجبات آرامش و اعتماد ملت ایران و اقتدار امنیت ساز کشور را  در فراسوی مرزها فراهم کرده است.

برچسب‌ها جمهوری اسلامی ایران روسیه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران روسیه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران جمهوری اسلامی ایران روسیه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی دریایی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۴۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز دوشنبه در بیانیه‌ ای در خصوص روند ادامه عملیات ویژه روسیه در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: یگان های غرب نیروهای مسلح روسیه ۳ حمله نیروهای مسلح اوکراین را در لوهانسک دفع کردند. دشمن تا ۴۰ پرسنل نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه در این خصوص می‌ افزاید: یگان های جنوب مواضع را در خط مقدم بهبود بخشیدند، اوکراین بالغ بر ۳۹۵ پرسنل نظامی و یک هویتزر ساخت آمریکا را در دونتسک از دست داد.

بیانیه مذکور در ادامه اضافه می‌کند: یک کارگاه مونتاژ پهپاد و همچنین نیروی انسانی و تجهیزات نظامی نیروهای مسلح اوکراین در ۱۱۰ منطقه مورد اصابت قرار گرفت.

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: یگان مرکزی روسیه، نیروهای اوکراین و مزدوران لژیون خارجی را در دونتسک هدف قرار داد. ۱۰ ضدحمله دفع شد، دشمن ۳۷۰ نظامی را از دست داد.

ضدحملات ارتش اوکراین که از پیش‌تر مقامات و رسانه های غربی و اوکراینی با آب‌وتاب فراوان وعده آن را داده بودند، سرانجام ۴ ژوئن (۱۴ خرداد سال ۱۴۰۲) بی‌سروصدا و بدون اعلام رسمی در محورهای مختلف آغاز شد و بنا بر گزارش‌ها، نیروهای اوکراینی نه تنها تاکنون موفق به شکست خطوط دفاعی ارتش روسیه و پیشروی چشمگیری نشدند، بلکه حجم زیادی از تجهیزات نظامی مدرن اهدایی غربی‌ها نیز در این ضدحملات نابود شده یا سالم به تصرف نیروهای ارتش روسیه درآمد.

کد خبر 6092311

دیگر خبرها

  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • برگزاری رژه اقتدار دریایی در آبراه راهبردی خورموسی
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود