Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بیمه رازی با بیان اینکه استراتژی‌های شرکت برپایه رضایت مشتریان طراحی و اجرایی شده است، گفت: پرتفو و درآمدزایی بالا تنها ملاک موفقیت شرکت‌های بیمه نیست، بلکه شرکت‌های بیمه باید متشریان خود را راضی نگه داشته و خدمات به‌روز به آن‌ها ارائه کنند. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دکتر علی جباری در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس با اشاره به پنچ چرخش استراتژیک شرکت بیمه رازی و جایگاه مشتری در این استراتژی‌ها گفت: شرکت بیمه رازی در ابتدای سال‌جاری پنچ چرخش استراتژیک را با نگاه ویژه به مشتریان طراحی کرد که به دلیل اهمیت و جایگاه بسیار مهم مشتریان یک استراتژی مجزا برای مشتریان نیز در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل بیمه رازی تصریح کرد: چهارمین استراتژی شرکت بیمه رازی با تاکید بر مشتریان و همراهان شرکت بیمه رازی به عنوان چرخش استراتژیک از مشتری مداری منفعلانه به افزایش میزان وفاداری و وابستگی مشتریان بیمه رازی طراحی و اجرایی شده که دستیابی به این مهم نیاز به اجرای با دقت دیگر استراتژی‌ها دارد زیرا مشتری مداری و ارائه خدمات به‌روز در دیگر استراتژی‌ها نیز دیده شده و تمام استراتژی‌ها حلقه‌های یک زنجیر قوی و بزرگ است.

او خاطرنشان کرد: زمانی می‌توانیم مدعی آن باشیم که استراتژی چهارم شرکت موفق بوده که نیازهای همراهان و مشتریان شرکت در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ داده شده است و مشتریان صنعت بیمه از شرکت‌های بیمه‌ای همراهی، مشاوره، صدور بدون وقفه و به لحظه بیمه‌نامه و پرداخت خسارت در کوتاه‌ترین زمان را طلب می‌کنند.

جباری یادآور شد: در صنعت بیمه شرکت‌هایی با پرتفو و درآمدزایی بالا موفق نیستند، بلکه شرکت‌هایی موفق خواهند بود که مشتریان خود را راضی نگهدارند و خدمات به‌روز به آن‌ها ارائه کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت بیمه رازی شرکت های بیمه استراتژی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۴۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اداره اقتصاد درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: براساس دستوالعمل ارائه خدمات ارائه خدمات رایگان به کودکان زیر هفت سال و ابلاغیه وزارت بهداشت در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت همه خدمات بستری و سرپایی کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی دانشگاهی و بیمارستان‌های دولتی موظف به ارائه کلیه خدمات بستری رایگان هستند.

دکتر طباطبایی افزود: وزیر بهداشت اسفند سال گذشته از خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال خبرداد که این طرح در استان از اول اردیبهشت به طور کام در حال اجرا است.

او گفت: در اجرای این طرح بیمارستان‌های دولتی موظفند این خدمات را ارائه دهند و هیچ گونه دریافتی از از بیماران زیر هفت سال نداشته باشند.

به گفته طباطبایی دارندگان بیمه پایه مشمول این طرح هستند و چنانچه بیماری فاقد بیمه پایه باشد، می‌تواند با مراجعه به سازمان بیمه سلامت برای بیمه خود اقدام کند و از مزایای این طرح بهره‌مند شود.

والدین کودکان زیر هفت در صورت مشاهده تخلف در روند اجرای این طرح می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت موضوع را در میان بگذارند. 

دیگر خبرها

  • بازنگری مأموریت، چشم‌انداز و ارزش‌های شرکت بیمه سرمد/ بهشتی‌نژاد مدیرعامل بیمه سرمد: ارائۀ خدمات بیمه‌ای به‌هنگام با حفظ کیفیت مهم‌ترین رکن مأموریت بیمه سرمد خواهد بود
  • تأیید بیمه تأمین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد مقدس
  • ۱۳۰۰ هنرمند صنایع دستی مشهد بیمه شدند‌
  • راهنمای طراحی و چاپ حرفه ای کاتالوگ در چاپخانه تهران
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • راه‌اندازی واحد CRM در شرکت صنایع معادن و عمران رضوی
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • پاسخگویی به ۳۵۷ هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب قم
  • ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟
  • یک کارشناس انرژی : موفقیت دولت در تقویت شبکه فروش نفت کشور در شرایط تحریم