Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی نداجا، فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی به مناسبت فرا رسیدن هفتم آذر، سالروز نیروی دریایی در پیام‌هایی ضمن تبریک این مناسبت بر توانمندی‌ها و اخلاص و ایمان دریادلان ارتش تاکید کردند.  

نیروی دریایی ارتش اقتدار نظام مستقل جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشیده است

همزمان با هفتم آذر سالروز نیروی دریایی ارتش امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش در پیامی این روز را به فرماندهی و کارکنان این نیرو تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امیر موسوی اظهار کرد: هفتم آذرماه سالروز نیروی دریایی ارتش مخلص و مردمی، یادآور حماسه آفرینی و فداکاری دریادلان شجاعی است که برای  صیانت از مرزهای دریایی کشور عزیزمان، سوار بر امواج خطر شده تا ساحلی امن برای مردم شریف ایران اسلامی رقم بزنند.

فرمانده کل ارتش افزود: حماسه مردان همیشه قهرمان ناوچه پیکان در کنار رشادت‌های بزرگ سالهای دفاع مقدس از جمله حضور تکاوران نیروی دریایی در مقاومت ۳۴ روزه خرمشهر و نقش کم نظیرشان در دفاع از خونین شهر و عملیات شهید صفری و اشکان و حماسه ناوچه جوشن و سهند و سبلان در مصاف با آمریکای مستکبر که با شهادت جمعی از کارکنان نیروی دریایی همراه بود، اگر چه به خوبی برای نسل جوان عزیزمان تبیین نشده اما چون نگینی در کارنامه پرافتخار آن نیرو می‌درخشد و در ادامه آن مسیر روشن و ماندگار، افتخارات بزرگ دیگری در حوزه‌های دفاعی، تجهیزاتی، خودکفایی و آموزشی،  نوید بخش ارتقای قدرت دربایی جمهوری اسلامی بوده است.

وی ادامه داد: امروز نیروی دریایی راهبردی ارتش با همت کارکنان خدوم و سرافراز خود قله های افتخار و عزتمندی را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته و مرزهای دفاعی خود در دریا را فراتر از آب‌های سرزمینی کشورمان طی کرده و با حضور مقتدرانه در آبهای آزاد و بین المللی و اقیانوس های بزرگ جهان با اهتزاز پرچم خوش رنگ ملی کشورمان،  اقتدار نظام مستقل و مقتدر جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشیده است.

فرمانده کل ارتش تعهد، دانش، خلاقیت و نو آوری را در کنار روحیه ایثار و فداکاری از شاخصه های مهم امروز نیروی دریایی راهبردی ارتش دانست و ابراز امیدواری کرد که این نیرو با فرماندهی و نظارت مستمر فرمانده نیروی دریایی و تلاش و همت همرزمان شاهد پیشرفت ها و موفقیت های بزرگ دیگری در ارتقای اقتدار کشورمان باشیم.

سرلشکر موسوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دریادل عملیات مروارید و دیگر شهدای نیروی نیروی دریایی راهبردی ارتش این روز را به دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش و کارکنان و خانواده های صبور آن نیرو تبریک گفت و از درگاه خداوند، عزتمندی و سربلندی روزافزون ایران سربلند اسلامی را خواستار شد.

بذر سیادت دریایی امروز ایران در دوران دفاع مقدس کاشته شد

امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش هم در پیام تبریک خود به مناسبت روز نیروی دریایی ارتش نوشت: هفتم آذر ماه در حافظه تاریخی این سرزمین سربلند با یاد وخاطره دریا دلان نیروی دریایی ارتش گره خورده است، حماسه آفرینانی که ناخدایان بحر جوانمردی و آبرومندی شدند و از دریای موج خیز تهاجم دشمن به کرانه های غرور و مرزهای اعتبار و شرافت این سرزمین گنج سعادت و شهادت صید کردند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: بی‌تردید بذر سیادت دریایی امروز ایران عزیز و دستیابی به آب‌های آزاد، به دست مردانی از جنس حریر و پولاد در دوران دفاع مقدس کاشته و از خون طاهر شهید همتی‌ها سیراب گردیده و اینک آن میراث گرانسنگ به نسلی ستم ستیز و ولایت مدار رسیده است که با دانش بومی، اقیانوس های ناآرامی را پیش عظمت خویش رام و آرام کرده اند.

سرتیپ واحدی همچنین در پیام خود خطاب به دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش، ضمن تبریک این روز به وی، همرزمان و خانواده های نجیب و صبور اعضای نیروی دریایی ارتش از خداوند متعال برای این نیرو توفیق روز افزون خواستار شد.  

دریادلان نیروی دریایی حدیث اقتدار و بلندآوازگی‌ را با خط سرخ رشادت و شهادت رقم زدند

امیر دریادار  «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ کننده ارتش هم در پیام تبریک خود به مناسبت فرارسیدن روز نیروی دریایی ارتش خطاب به دریادار ایرانی نوشت: فرارسیدن هفتم آذرماه سالروز عملیات غرورآفرین مروارید و حماسه سترگ و جاودان ناوچه موشک انداز پیکان در آبهای نیلگون خلیج فارس، که به عنوان روز نیروی دریایی نامگذاری گردیده است، را با درود و صلوات بر ارواح طیبه شهیدان والامقام به جنابعالی و آحاد همرزمان شجاع، جان بر کف و ولایی آن نیرو تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال، توفیق روزافروزنتان را در پیشبرد جهادی و انقلابی آن نیرو و تداوم خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) مسئلت می نمایم.

دریادار سیاری افزود: هفتم آذرماه یادآور حماسه ماندگار و کم‌نظیر دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که حدیث اقتدار و بلندآوازگی‌شان را با خط سرخ رشادت و شهادت بر صحیفه روشن دریاها رقم زدند و با درهم کوبیدن ماشین جنگی دشمن بعثی در عرصه دریا و جلوگیری از مسدود کردن خطوط مواصلاتی دریایی کشور توانستند اقتدار و سیادت دریایی خود را به رخ استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی بکشانند.

نیروی دریایی نظام انقلابی را در موضع برتری دریایی قرار داده است

امیر سرتیپ «علیرضا صباحی فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش هم در پیامی هفتم آذر، روز نیروی دریایی را به فرماندهان، کارکنان و خانواده‌های این نیرو تبریک گفت.

در پیام فرمانده نیروی پدافند خطاب به شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی آمده است: امروز نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران بر مدار ایمان، اخلاص، محور زعامت و رهبری فرماندهی معظم کل قوا، به قدرتی بی‌مانند در منطقه تبدیل شده و قلمرو ماموریت‌های ابلاغی، نظام انقلابی و جبهه مقاومت اسلامی را در موضع برتری قرار داده و همه مدعیان ابرقدرت در دریا را به عقب گرد و درماندگی کشانده است.

سرتیپ صباحی فرد در پیام تبریک خود افزوده است: دلاورمردان نیروی دریایی ارتش با تکیه بر توانمندی و قدرت اطمینان ‌بخشی که در پرتو دانش، خلاقیت، ابتکار و سازندگی و در عین حال تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی جوانان متخصص در ارتش حاصل آمده، موجب شده هر متجاوز زیاده‌خواهی را در هر مقیاسی که باشد، تنبیه و تادیب نماید.

فرمانده نیروی پدافند ارتش به نمایندگی از کارکنان این نیرو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی دریایی، فرارسیدن هفتم آذر ماه را به فرمانده نیروی دریایی و آحاد کارکنان و خانواده های ارجمند آن نیروی مقتدر تبریک و تهنیت گفته و سرافرازی دریادلان را در صیانت از آرمان‌های مقدّس انقلاب اسلامی از درگاه خداوند مسالت کرده است.

برچسب‌ها نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس شهرام ایرانی سید عبدالرحیم موسوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس شهرام ایرانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس شهرام ایرانی سید عبدالرحیم موسوی نیروی دریایی راهبردی ارتش روز نیروی دریایی ارتش فرمانده نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی نیرو تبریک دفاع مقدس هفتم آذر آن نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۵۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901036

دیگر خبرها

  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان