Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@18:51:39 GMT

مهدویان مرد بازنده را می‌سازد

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۵۲۵۶

مهدویان مرد بازنده را می‌سازد

 

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، چهارشنبه سوم آذر برای چند فیلم جدید پروانه ساخت صادر کرده است که بر این اساس محمدحسین مهدویان برای فیلم سینمایی «مرد بازنده» به تهیه کنندگی امیر بنان مجوز گرفته است. فیلمنامه این اثر توسط حسین حسنی، ابراهیم امینی و محمدحسین مهدویان نوشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدویان در حال حاضر فیلم «شیشلیک» را آماده اکران دارد.

این شورا همچنین برای فیلمنامه «پسر مریم» به کارگردانی علی جعفرآباد و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی مجوز ساخت صادر کرده است. سمیرا برادری هم به عنوان تهیه‌کننده برای فیلمنامه «اشغال» به کارگردانی حامد رجبی مجوز ساخت گرفته است.

پیش‌تر در اولین روز آذر مجوز ساخت فیلم سینمایی «توتو» به کارگردانی محمدابراهیم عزیزی و تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی صادر شده بود. در جلسه اخیرا شورای پروانه نمایش هم در روز سوم آذر فیلم «عینک» به کارگردانی رضا آقایی و تهیه‌کنندگی مهدی عظیمی میرآبادی پروانه نمایش گرفته است که تاریخ اعتبار نمایش آن ۲ سال خواهد بود.

یکم آذرماه نیز برای «قصه ماه بی‌بی» به تهیه‌کنندگی محمدرضا اصلانی و کارگردانی امین اصلانی و «ماهی و برکه» به تهیه‌کنندگی هادی انباردار پروانه نمایش صادر شده بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: زلزله جنوب ایران هفته بسیج یوسف نوری آلودگی هوا جمعه سیاه اعتراضات اصفهان مهدویان مرد بازنده فیلم سینمایی سریال زلزله جنوب ایران هفته بسیج یوسف نوری آلودگی هوا جمعه سیاه اعتراضات اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۵۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رییس اتاق اصناف خلیل آباد گفت:از آنجا که مرتب بازار در رصد بازرسان اتاق اصناف قرار دارد و از طرفی تعامل و همکاری با اصناف منجر شده است، کاسب بدون پروانه کسب نداشته باشیم.

 علی مالداران افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۷۴ مورد پروانه صنفی در شهرستان صادر شده است که اکثراً این واحد‌ها فعال و ارائه خدمات دارند.

او گفت: در شهرستان ۱۷۱۶ واحد صنفی فعال داریم که در سال جاری تا کنون ۴ مورد صدور پروانه را داشته‌ایم.

مالداران افزود: کسبه‌های با انصاف در این شهرستان منجر شده است ضمن تأمین کالا‌های مورد نیاز در فروشگاه‌ها، با قیمت ارزان‌تر در اختیار مردم قرار دهند.

رئیس اتاق اصناف خلیل آباد با اشاره به اینکه براساس گزارش تعزیرات حکومتی شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌ها تخلف کمتری را شاهدیم گفت: پاسخگویی و تأمین اجناس مورد نیاز از فعالیت‌های اصناف در شهرستان است.

 

دیگر خبرها

  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جلسه پاتوق برگزار می‌شود
  • بزرگترین چاپگر ۳بعدی جهان یک خانه را در ۸۰ ساعت می‌سازد
  • هفتمین «پاتوق فیلم کوتاه» برگزار می‌شود/ از کمدی تا آخرالزمان
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های نمایشی به کار خود پایان داد
  • اختتامیه نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های عروسکی
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • صدور مجوز الکترونیک کسب و کار