Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار زنجان گفت: ۲بانده کردن محور زنجان به دندی ضروری است و دولت تاکید ویژه برای تحقق این امر دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ محسن افشارچی در جلسه شورای اداری در شهرستان ماهنشان، گفت: سد مراش تنها ۶۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و باید مشکلات این سد حل شود.

وی اظهار کرد: امیدواریم مشکلات مردم ماهنشان در کوتاه‌ترین بازه زمانی حل شود و کام مردم شیرین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار زنجان بر لزوم تسریع دو بانده کردن محور زنجان به دندی تاکید کرد و گفت: باید محورهای روستایی در این شهرستان هم تکمیل شود تا مردم به راحتی تردد کنند و مشکل حادثه خیز بودن جاده‌های شهرستان ماهنشان به تدریج حل خواهد شد.

افشارچی تاکید کرد: راه‌ها و جاده‌هایی که حادثه خیز هستند باید به صورت ویژه دیده شده و ایمن سازی لازم صورت گیرد تا شاهد کاهش محسوس حوادث در محورهای مواصلاتی ماهنشان باشیم.

وی بر لزوم توسعه همه جانبه شهرستان ماهنشان در همه بخش‌ها تاکید کرد و یاد آور شد: مردم باید از امکانات لازم و کافی برخوردار شوند تا شاهد توسعه اقتصادی و ارتقای اشتغال در شهرستان ماهنشان باشیم و برای تحقق این مهم هم باید از تمام ظرفیت‌های این شهرستانها به خوبی استفاده شود.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا شورای اداری مشکلات مشکلات مردم محورهای مواصلاتی اشتغال استاندار زنجان محور زنجان شهرستان ماهنشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۵۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد

محمد هادی ایمانیه در جلسه شورای اداری که در سفر به شهرستان جویم برگزار شد، اظهار داشت: قدمت شهرستان ریشه دار و تاریخی جویم متعلق به هزاران سال قبل است و مردمی اصیل و دین دار و اهل خیر در این منطقه حضور دارند و این امر مسئولیت ما را در خدمتگزاری به این بخش از کشور عزیزمان سنگین‌تر می‌کند.

او با بیان اینکه پیگیری و سماجت مسئولان برای اجرایی شدن مصوبات، نقش مهمی در تحقق آن دارد، اظهار داشت: شهرستان‌هایی که پیگیر اجرای مصوبات بودند تا سقف ۹۰ درصد به اهداف خود دست یافته اند.

ایمانیه از تلاش برای تکمیل پروژه‌های حوزه سلامت، تامین آب و احداث راه در شهرستان جویم خبر داد و افزود: کمیته ویژه‌ای برای حل مشکلات مردم در زمینه ساماندهی زمین‌های مورد سکونت مردم با رعایت حدود قانونی تشکیل می‌شود.

استاندار فارس با اشاره به عملی شدن تعهدات دولت در حوزه مسکن گفت: مرحله فونداسیون واجدین شرایط نهضت ملی مسکن تا پایان خردادماه باید به پایان رسیده باشد و پس از آن در فواصل سه ماهه باید ۲۵ درصد از مساکن تحویل واجدین شرایط شود.

او خواستار رسیدگی به تخلفات و غفلت‌های پیمانکار قبلی نهضت ملی مسکن در جویم شد و اظهار داشت: از طریق دادگستری و مجاری قانونی این موضوع پیگیری خواهد شد تا خدشه‌ای بر بیت المال وارد نشود و حقوق عامه مردم تضییع نگردد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد
  • استاندار : مردم سالاری جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • ◄ چهار بانده شدن جاده ملاثانی به مسجدسلیمان به کجا رسید؟
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان ضروری است
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد