Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قزوین مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: در صندوق کارآفرینی امید راه‌اندازی ۵۰۰۰ صندوق را در ۵۰۰۰ روستا هدف‌گذاری کرده بودیم که برای راه‌اندازی ۱۰۰۰ صندوق با بسیج سازندگی وارد عمل شدیم. صندوق‌های قرض‌الحسنه روستایی بسیج سازندگی تضامین ندارد و بر اساس مکانیزم‌های بومی و شناخت محلی تسهیلات ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصغر نورالله‌زاده در مراسم افتتاحیه صندوق‌های قرض‌الحسنه شهری و روستایی بسیج سازندگی که امروز شنبه ۶ آدر در روستای آقابابا برگزار شد، اظهار کرد: فرهنگ‌سازی در اقتصاد مقاومتی نیازمند نهادینه‌سازی در تولید است؛ یکی از برنامه‌های اصلی کشور اقتصاد مقاومتی و توسعه اشتعال در روستاها و فقرزدایی است؛ برای همین امر به سه مؤلفه مردم، دسترسی عادلانه مردم به امکانات و اجرای برنامه‌های توانمندسازی نیاز داشتیم.

وی ادامه داد: بدون حضور مردم برنامه‌ها محقق نخواهد شد و در عین حال باید همه افراد به منابع و امکانات مالی دسترسی داشته باشند و منابع بانکی و تسهیلات به سهولت در اختیار آنان قرار گیرد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید خاطرنشان کرد: وقتی پیشنهاد راه‌اندازی صندوق‌ها از سوی بسیج سازندگی ارائه شد از آن استقبال کردیم؛ از آنجایی که برنامه‌های اشتغال‌زا و فقرزدایی در برنامه صندوق کارآفرینی قرار داشت با بسیج سازندگی همکاری کردیم.

وی اضافه کرد: در صندوق کارآفرینی امید راه‌اندازی ۵۰۰۰ صندوق را در ۵۰۰۰ روستا هدف‌گذاری کرده بودیم که برای راه‌اندازی ۱۰۰۰ صندوق با بسیج سازندگی وارد عمل شدیم. صندوق‌های قرض‌الحسنه روستایی بسیج سازندگی تضامین ندارد و بر اساس مکانیزم‌های بومی و شناخت محلی تسهیلات ارائه می‌شود.

نورالله زاده تصریح کرد: برای اینکه صندوق‌های قرض‌الحسنه به نتیجه برسند باید شبکه‌هایی ایجاد می‌کردیم که تعاونی‌ها از جنله این شبکه‌ها هستند؛ ایجاد این شبکه‌ها موجب پایداری کسب‌وکار می‌شود و در پی آن صادرات این مخصولات را می‌توان شاهد بود.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید اظهار کرد: باید شرکت‌های تعاونی تقویت شوند و منابع مالی را در اختیار آنان قرار دهیم تا رشد کنند؛ در مرحله دوم تقویت نظام شبکه سازی و سپس توسعه آنان را در برنامه خواهیم داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی قزوين کارآفرینی صندوق کارآفرینی امید صندوق های قرض الحسنه بسیج سازندگی راه اندازی برنامه ها صندوق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۵۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۱۵ عنوان برنامه در هفته بسیج سازندگی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ صادقی فرمانده سپاه ناحیه دلیجان گفت: مهم‌ترین و شاخص‌ترین برنامه‌های سالروز بسیج سازندگی برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، اعزام گروه‌های جهادی برای خدمات‌رسانی به مناطق محروم و ویزیت رایگان، دیدار اعضای قرارگاه با مسئولان شهرستان، تجلیل از فعالین جهادی در سطح شهرستان خواهد بود.

او افزود: پرداخت حدود ۹ میلیارد تومان وام اقتصاد مقاومتی به فعالین اقتصاد مقاومتی و اقتصاد خانگی، بازسازی و مرمت ۲۰ واحد مسکونی متعلق به خانواده‌های محروم، احداث دو استخر آب کشاورزی، جدول‌گذاری ۲۰۰ متر نهر آب و همچنین فعال سازی ۶۰ صندوق قرض‌ الحسنه در سطح شهرستان که از کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی حمایت می‌کنند قسمتی از فعالیت‌های بسیج سازندگی در شهرستان دلیجان است.

فرمانده سپاه ناحیه دلیجان در انتها عنوان کرد: در سطح شهرستان دلیجان حدود ۸۰ گروه جهادی فعال داریم که در زمینه‌های فرهنگی اجتماعی اقتصادی و عمرانی در حال خدمات رسانی به مردم شهرستان هستند.

دیگر خبرها

  • ایران به طور قطع برنده جنگ اقتصادی است
  • گام هایی برای محرومت زدایی/اتمام ۴۲ پروژه جاده ای بین مزارع
  • برگزاری همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در خراسان رضوی
  • برگزاری ۱۵ عنوان برنامه در هفته بسیج سازندگی
  • فعالیت بیش از ۱۵۰ گروه جهادی در آستارا
  • نهضت آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور پیگیری می‌شود
  • بسیج سازندگی ۲۸۶۴ نیروگاه کوچک‌ مقیاس در کشور ساخت
  • ۲۸۰۰ نیروگاه کوچک مقیاس در کشور راه اندازی شد
  • راه اندازی ۴۳۵ صندوق قرض الحسنه اشتغالزایی در البرز
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام