Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@16:41:11 GMT

درخشش قزوین در طرح شهید سلیمانی

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۵۷۷۷

درخشش قزوین در طرح شهید سلیمانی

به گزارش خبرنگار مهر سردار رستمعلی رفیعی آتانی در آئین افتتاح صندوق‌های قرض‌الحسنه محله‌های شهری و روستایی بسیج سازندگی قزوین که صبح شنبه در روستای اقابابا برگزار شد اظهار کرد: آنچه امروز می‌تواند موجب پیشرفت جامعه ما باشد قطعاً وحدت و فعالیت جهادی است و بسیج سازندگی در این زمینه‌ها خوش درخشیده است.

وی گفت: علاوه بر اقدامات بسیج سازندگی استان قزوین باید به این موضوع هم اشاره داشت که قزوین در طرح شهید سلیمانی نیز درخشید و نیز در کمک مومنانه مردم به فرزندان خود در سپاه اعتماد کردند و مبلغ ۲۶۰ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد نظامی اذعان کرد: ما فرزندان مکتب امیر مؤمنان، امام حسن و سیدالشهدا هستیم، همان طور که امیر مؤمنان سکوت کرد و نهر و باغ به مردم تقدیم کرد ما نیز به مردم خدمت می‌کنیم.

سردار رفیعی آتانی ابراز کرد: ما پیروان امام حسن (ع) هستیم که دارایی خود را چندین بار تقدیم نیازمندان کرد و ما آبروی خود را هزاران بار پای مردم می‌گذاریم و دوباره شروع می‌کنیم و دوباره با توسل به شهدا ابرو می‌گیریم.

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: ما باید دشمن را ناامید کنیم و بذر امید در جامعه بکاریم و همان طور که رهبر اشاره کرده‌اند مرگ بر آمریکا را بار دیگر تفسیر کنیم، امروز تفسیر این شعار خدمت بی منت به مردم است.

وی یادآور شد: سپاه آماده است تا هر گونه خدمتی را به کشور ارائه دهد، در پروژه‌های سخت تسهیلگر و خدمت رسان باشد و در هر مشکلی که شاید پیمانکاران برای رفع آن پیش‌قدم نشوند آماده خدمت است.

سردار آتانی با اشاره به اینکه دشمنان سخنان فرماندهان را رصد می‌کنند گفت: در دفاع از کشور مأموریت خود را ۱۰۰ درصد انجام می‌دهیم و هیچ تهدیدی بی پاسخ نمی‌ماند، همانطور که آمریکا را به دزد دریایی تبدیل کردیم او را مجبور به خروج از منطقه می‌کنیم.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: همه ما با همه مسؤولیت‌ها خدمتگذار مردم هستیم و با عنایت الهی به قله نزدیک می‌شویم.

کد خبر 5361926

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح شهید سلیمانی کمک مومنانه سپاه صاحب الامر قزوین هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه گرگان عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا آلودگی هوا شیوع کرونا تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۵۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان قزوین میزبان شهید گمنام می شود

سرهنگ امیری مقدم مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین گفت: مراسم استقبال از شهید گمنام روز یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حجتی تاکستان برگزار می‌شود.

سرهنگ امیری مقدم افزود: ساعت ۱۶ روز دوشنبه هم این پیکر مطهر این شهید از مسجد امام جعفر صادق (ع) شهر نرجه تشییع و در بوستان این شهر خاکسپاری می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام می شود