Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، صالح رحیمی فرماندار بوشهر در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر بیان کرد: موزه دریانوردی بوشهر فضای سبز بسیار خوبی دارد که در حال رایزنی هستیم تا برای تبدیل شدن به بوستان در اختیار شهرداری قرار گیرد.

او با اشاره به اینکه بوشهر به یک بیمارستان سوانح سوختگی نیاز دارد از تعامل با وزارتخانه‌های بهداشت و نفت برای ساخت آن خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بوشهر، استفاده از پساب تصفیه خانه فاضلاب شهر بوشهر برای ایجاد کمربندی فضای سبز شهری، همچنین کاشت درختان غیر مثمر و استفاده از آن‌ها در صنایع تبدیلی و توجه به اقتصاد خانواده‌ها به ویژه در روستا‌های بخش مرکزی بوشهر را از دیگر برنامه‌های فرمانداری عنوان کرد.

طلب ۸۰ میلیارد تومانی شهرداری بوشهر از دستگاه‌های اجرایی

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر نیز گفت: از یک سو، اعمال ۷۵ درصد جایزه خوش حسابی به شهروندان باعث کاهش ۴۰ میلیار تومانی درآمد شهرداری شده است و از سوی دیگر اعضای شورا با گرفتن وام ۱۰۰ میلیارد تومانی با سود ۱۸ درصد از سوی شهرداری مخالفند، به این ترتیب شاهد کاهش ۱۴۰میلیارد تومانی درآمد‌های شهرداری خواهیم بود که باعث مشکل در اجرای طرح‌ها خواهد شد.

جعفرپورکبگانی افزود: از این رو باید به دنبال کسب درآمد‌های جایگزین باشیم که وصول ۸۰ میلیارد تومان مطالبات شهرداری از دستگاه‌های اجرایی یکی از آن‌ها است.

او به حضور مسافران در شهر بوشهر هم اشاره و درخواست کرد جلسه‌ای با دستگاه‌های مسئول در حوزه گردشگری گرفته شود و زیرساخت‌های شهر برای میزبانی از مسافران مهیا شود.

رئیس شورای شهر بوشهر همچنین درخواست کرد که هر ماه نشست‌هایی با حضور همه دستگاه‌های خدمات‌رسان در فرمانداری با دبیری شورا تشکیل شود تا مشکلات محلات به صورت عملیاتی حل شود.

شهردار بوشهر نیز گفت: انتظار داریم سایر دستگاه‌های اجرایی که در توسعه شهر نقش دارند با مدیریت شهری همراه شوند.

حسین حیدری با اشاره به بازگشایی جاده سلامت بعد از سال‌ها، آغاز عملیات اجرایی تقاطع سردار سلیمانی، اجرای بخش یک گذر سرتل به تنگک و آسفالت جاده دسترسی به آرامستان و ساماندهی محوطه داخلی آن، اختصاص اعتبارات بیشتر برای طرح‌های شاخص عمرانی شهرداری را خواستار شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری بوشهر وزارت بهداشت وزارت نفت فاضلاب بوشهر شهر بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۵۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار مهر، محمود ابراهیمی ظهر شنبه در همایش جهش تولید در دیمزارها گرامیداشت روز جهانی گندم و نان روستای امام‌قیس بروجن، اظهار کرد: در طرح ملی جهش تولید در اراضی دیمزار، سال گذشته ۳۰ هزار هکتار از اراضی در این استان تحت پوشش قرار گرفت.

وی افزود: پشتیبانی طرح جهش تولید در دیمزارها، برعهده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری بود که شامل جذب پشتیبان، در اختیار قرار دادن ادوات کشاورزی، پرداخت جهت خرید ادوات و… هستند.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جمع اعتبارات پشتیبانی این ستاد از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۲، یک صد میلیارد ریال بود.

ابراهیمی عنوان کرد: اراضی تحت پوشش در سال ۱۴۰۳ به ۶۰ هزار هکتار افزایش پیدا کرد و جمع ریالی مجموعه پشتیبانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری که شامل تسهیلات، حضور کارشناسان در پهنه‌ها و خدمات سامانه‌ای است، به ۲۱ میلیارد تومان رسیده است.

کد خبر 6089906

دیگر خبرها

  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • تخصیص ۱۰۳ میلیارد تومانی به محور گردشگری وفاق دیر
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!
  • عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد
  • علوم نظری و عملی در حوزه شهرسازی باید به‌روزرسانی شوند
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد