Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهره مندی از آموزش های امدادی منجر به مدیریت حوادث، جلوگیری از حوادث جانی و مالی و ارتقای تاب آوری میان نیروها می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ دکتر سید قاسم موسوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران، ضمن قدردانی از همراهی مدیریت کارخانه کاغذسازی راشا کاسپین زنجان افزود: یکی از اهداف راه اندازی خانه های هلال ترویج فرهنگ کمک به همنوع، توانمندسازی جامعه و گسترش آموزش‌های امدادی برای مقابله با حوادث، مساعدت به تسکین آلام بشری و گسترش آموزش های مورد نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بر تاثیر و اهمیت آموزش ها تاکید کرد و اظهارداشت: به حتم بهره مندی از آموزش های امدادی در زندگی همه افراد موثر است و در شرایط وقوع حادثه نیز آموزش های از قبل آموخته می تواند تاثیر قابل توجهی در مدیریت حوادث داشته باشد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از راه اندازی دویست و پنجمین خانه هلال استان در کارخانه کاغذ سازی راشا کاپسین خبرداد و گفت: این خانه هلال با هدف توسعه خدمات عام المنفعه و آموزش های امدادی آغاز به کار کرد.

وی گفت: درصدد ارائه آموزش کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات برای کارکنان کارخانه کاغذسازی راشا کاسپین در این استان هستیم و در فاز بعدی نیز برای خانواده های آنها این دوره های آموزش برگزار می شود تا دانش و سطح آگاهی آنان در این حوزه افزایش یابد.
موسوی خاطرنشان کرد: ارائه این آموزش برای کارکنان کارخانه ها، شرکت های تولیدی و دستگاه های اجرایی می تواند جمعیت هلال احمر را در مواقع بحران یاری کرده و از وجود این نیروها استفاده کند.
وی افزود: انتظار داریم نیروهای کارخانه راشا کاسپین در حوادث و بلایا در خصوص جمع آوری کمک های مردمی هلال احمر را یاری کنند.
مدیر عامل کارخانه کاغذسازی راشا کاسپین گفت: تاب آوری و ایمنی نیروها مقوله مهمی به شمار می رود که با بهره مندی از آموزش های امدادی هلال احمر این مقوله ارتقا می یابد.
سعید امیدی اظهارداشت: بهره مندی از آموزش های امدادی منجر به مدیریت حوادث، جلوگیری از حوادث جانی و مالی و ارتقای تاب آوری میان نیروها می شود.

انتهای پیام

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا ترویج فرهنگ جامعه جمعیت هلال احمر خانواده دستگاه های اجرایی جمعیت هلال احمر کمک های مردمی دویست و پنجمین خانه هلال زنجان ر راشا کاسپین بهره مندی از آموزش های امدادی راشا کاسپین هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۵۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ یک نفر بر اثر سقوط در دره دزپارت

آفتاب‌‌نیوز :

وحید شعبانی شامگاه جمعه در گفت و گویی رسانه‌ای بیان کرد: در یک عملیات امدادی ، پیکر فرد جان باخته در اثر سقوط در دره منطقه دشت بزرگ از توابع شهرستان دزپارت از محل حادثه خارج شد.

وی گفت: در این عملیات ۲تیم تخصصی نجات در کوهستان از پایگاه امام هادی (ع) دزپارت به محل حادثه اعزام شدند.

شعبانی بیان کرد : نیروهای امدادی هلال احمر دزپارت پس از اقدامات اولیه و بوسیله تجهیزات امدادی فرد جان باخته را رهاسازی کردند .

رییس جمعیت هلال احمر خوزستان اظهار کرد: این عملیات با مشارکت هشت نیروی عملیاتی در قالب ۲تیم تخصصی کوهستان انجام شد و این عملیات پس از ٩ساعت تلاش امدادگران به پایان رسید.

همچنین امروز بر اثر سقوط یک دستگاه ون در دره مسیر شهرستان صیدون یک‌نفر جان باخت و ۹ نفر دیگر مصدوم شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • وقوع ۳۰ حادثه کوهستان در کرمانشاه/ استان دوم کشور در حوادث کوهستان هستیم
  • مرگ یک نفر بر اثر سقوط در دره دزپارت
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند نمایند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد زنجان