Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام عیسی زاده مدیر گروه فرهنگنامه‌های قرآنی اظهار داشت: گروه فرهنگنامه‌های قرآنی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با همکاری اداره فناوری و فراوری این پژوهشکده با حمایت میز قرآن قطب تعمیق ایمان دفتر تبلیغات اسلامی، با هدف فراهم نمودن زمینه دسترسی سریع و آسان پژوهشگران در گرایش‌های مختلف علوم توانسته است تا کنون بیش از ۲۳ فرهنگ نامه موضوعی و ۲۲ دانش نامه قرآنی را به صورت نرم افزار موبایلی تولید و در اختیار مخاطبان قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر گروه فرهنگ نامه‌های قرآنی درباره عناوین فرهنگ نامه و دانش نامه‌ها گفت: تا کنون فرهنگ نامه و دانش نامه قرآنی «اخلاق، اقتصاد، الگوی پیشرفت، امنیت و اطلاعات، مبادی بیانیه گام دوم انقلاب، تاریخ و اعلام، جهاد و شهادت، حج، خانواده، رمضان، فقه و حقوق، سیاست، عفاف و حجاب، سلامت، کلام اسلامی، محیط زیست، مطالعات اجتماعی و تمدنی، مقاومت، مدیریت، معنویت، محمد (ص)، هنر» تولید شده است که شامل چندهزار مدخل و مقاله و دهها هزار عنوان قرآنی می‌باشد.

وی در باره نقش این آثار فاخر قرآنی در فراهم نمودن زمینه توسعه پژوهش‌های قرآنی گفت: تمام محققان و مبلغان و اساتیدی که به دنبال تدوین مقاله، پایان نامه، کتاب و یا ارائه سخنرانی در موضوعات قرآنی مورد علاقه خویش هستند می‌توانند با نصب رایگان این نرم افزار در موبایل به جامع‌ترین اطلاعات و مقالات قرآنی مربوط به موضوع مورد نیاز شأن دسترسی پیدا کنند.

کد خبر 5361808

منبع: مهر

کلیدواژه: فقه و حقوق دفتر تبلیغات اسلامی قرآن انقلاب قرآن کریم قرآن فعالیت های قرآنی انقلاب اسلامی ایران سازمان تبلیغات اسلامی حوزه علمیه شیعه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی بسیج هفته بسیج آیت الله خامنه ای هندوستان عراق عاشورا فرهنگ نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۵۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویکی فقه؛ دانشنامه‌ای در حوزه علوم اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، ۶۳۶ عنوان کتاب در قالب ۱۵۳۰ جلد در بخش‌های فقه، اصول، حدیث، تفسیر روی این تارنما قرار داده شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • هنر‌های قرآنی از منظر میراث فرهنگی حائز اهمیت است
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • ویکی فقه؛ دانشنامه‌ای در حوزه علوم اسلامی
  • قرآن فضای گفتگوی بسیاری درباره هنر دارد
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • توجه به قرآن، بسیاری از مشکلات امروز ما را حل می‌کند