Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس، «سردار بردی محمداف» معاون نخست وزیر ترکمنستان در بیست و یکمین نشست شورای سران دولت کشورهای سازمان همکاری شانگهای به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، شرکت کرد.

بردی محمداف در سخنان خود در این اجلاس گفت: منافع ترکمنستان و سازمان همکاری شانگهای از نظر استراتژیک منطبق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید برای این علایق بستری فراهم و آن را اجرایی کرد تا اهداف در پروژه‌های مشترک محقق شود.

بردی محمداف با اشاره به اینکه کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای شرکای و دوستان سنتی ترکمنستان هستند، گفت: برای ما روابط با سازمان همکاری شانگهای حوزه مهمی از تعامل بین‌المللی، مشارکت در امور جهانی و قاره‌ای است و همکاری با سازمان بازتابی از سیاست «درهای باز بی طرف» است.

به عقیده وی، چشم اندازهای زیادی برای توسعه همکاری بین ترکمنستان و سازمان همکاری شانگهای در حوزه تجاری و اقتصادی وجود دارد.

معاون نخست وزیر ترکمنستان افزود: در زمینه صنعت، صنایع با فناوری پیشرفته، می‌توانیم همکاری قابل توجهی داشته باشیم. ضمن اینکه پتانسیل قابل توجهی در بخش انرژی و حمل و نقل وجود دارد.

بردی محمداف گفت: ترکمنستان در حال تشکیل یک شبکه حمل و نقل و لجستیک ترکیبی است که باید مسیرهای مهم قاره‌ای را در جهت شمال-جنوب و شرق-غرب به هم متصل کند، بنابراین دولت ما از گسترش گفت و گوهای تجاری بین المللی برای توسعه پروژه‌های مختلف در این زمینه حمایت می‌کند.

وی تاکید کرد: توسعه روابط بشردوستانه بین ترکمنستان و سازمان همکاری شانگهای در زمینه‌های علمی، آموزشی، مراقبت‌های بهداشتی و به ویژه در زمینه مبارزه با بیماری همه گیر بسیار زیاد است.

در این راستا بردی محمداف ابتکارات مطرح شده از سوی ترکمنستان در این زمینه را یادآور شد و تاکید کرد که حمایت سازمان همکاری شانگهای به پیشبرد منافع مشترک آنها در جهت ایجاد یک سیستم بین المللی قابل اعتماد برای مقابله با عفونت‌های خطرناک در دراز مدت کمک خواهد کرد. 

معاون نخست وزیر همچنین دعوت «قربانقلی بردی محمداف» رئیس جمهور ترکمنستان را به همه شرکت کنندگان سازمان همکاری شانگهای برای کنفرانس بین المللی وزرای کشورهای در حال توسعه محصور در خشکی که قرار است در عشق آباد با حضور سازمان ملل در آوریل 2022 برگزار شود، ابلاغ کرد. 

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: سازمان همکاری شانگهای ترکمنستان سازمان ملل سردار بردی محمداف سازمان همکاری شانگهای بردی محمداف بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۵۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تورنمنت برای استعدادیابی در فوتبال پایه

قرار است در ادامه برنامه استعدادیابی هیئت فوتبال استان تهران یک تورنمنت برگزار شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال استان تهران، در ادامه برنامه‌های استعدادیابی در فوتبال تهران قرار است یک تورنمنت درون استانی مختص بازیکنان زیر 17 سال (متولدین 1386/10/11 و بعد از آن) در شش منطقه استان تهران برگزار شود. 

طبق برنامه‌ای که مسئولان کمیته استعدادیابی هیئت فوتبال استان تهران تدوین کرده‌اند حوزه‌های فعال در فوتبال استان تهران باید تا تاریخ 20 اردیبهشت ماه سال 1403 نسبت به معرفی تیم منتخب خود به هیئت فوتبال استان تهران اقدام نمایند.

قرار است این تورنمنت با حضور تیم‌های برتر و منتخب هر منطقه در چهار گروه سه تیمی شامل گروه‌های شمال شرق، جنوب شرق، جنوب غرب و شمال غرب در روز پنجشنبه مورخ 1403/03/24 برگزار شود.

پس از برگزاری بازی‌های این چهار گروه، از هر گروه یک تیم به مرحله نهایی تورنمنت استانی صعود خواهد کرد.

زمان و مکان برگزاری مرحله نهایی متعاقبا تعیین و اطلاع رسانی خواهد شد.

منطقه 1: دماوند (میزبان) - فیروزکوه و پردیس
منطقه 2: پاکدشت (میزبان) - ورامین - پیشوا و قرچک
منطقه 3: حوزه جنوب شرق (میزبان) – شمیرانات و حوزه شمال شرق
منطقه 4: حوزه شمال غرب (میزبان) - حوزه جنوب غرب و شهرستان ری
منطقه 5: بهارستان (میزبان) - رباط کریم و اسلامشهر
منطقه 6: قدس (میزبان) - ملارد و شهریار

پیش از این یک دوره تورنمنت بازیکنان زیر 12 سال برگزار شد که رضایت استعدادیاب‌های فوتبال هیئت فوتبال استان تهران را به دنبال داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرصت ایران و امارات برای دستیابی به بازارهای شمال و جنوب و رونق ترانزیت 
  • سختی کار نفتی‌ها
  • ◄ فرصت ایران و امارات برای دستیابی به بازارهای شمال و جنوب و رونق ترانزیت
  • فرصت ایران و امارات برای دستیابی به بازارهای شمال و جنوب
  • دنبال رونق تجارت خارجی در مازندران هستیم
  • برگزاری تورنمنت برای استعدادیابی در فوتبال پایه
  • رژیم صهیونیستی: حزب‌الله از مرزها دور نشود جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • حذف عملی ایران از کریدورهای تجاری
  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به فلسطین اشغالی
  • اتاق‌های بازرگانی برای شبکه‌سازی به دنبال گسترش ارتباطات باشند