Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید محمود میرفیضی پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در پی شکایت ۱۰ تن از شهروندان مبنی بر اینکه فردی خود را انبوه ساز معرفی و با مانور متقلبانه و تبلیغات در خصوص سرمایه گذاری و مشارکت مالی در پروژه‌های انبوه سازی و نشان دادن پروژه‌های نیمه کاره و در حال ساخت در نقاط گران قیمت شهر قم مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است، گفت: موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت و مالباختگان بعد از گذشت یک سال از واریز پول به علت عدم پیشرفت فیزیکی پروژه‌های ساختمانی و تعداد سرمایه گذاران متوجه کلاهبرداری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی استان قرار گرفت و متهم ۳۲ ساله دارای ۲ فقره سابقه کیفری شناسایی و در عملیات غافلگیرانه در منزلش دستگیر شد، افزود: متهم طی تحقیقات صورت گرفته به بزه انتسابی اعتراف و در نهایت به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

وی ضمن تاکید بر اطلاع شهروندان از قوانین و مقررات در خصوص سرمایه گذاری و مشارکت مالی پیش از تنظیم قرارداد درخواست کرد: افراد ابتدا در خصوص تخصص و کارنامه کاری فرد مورد نظر از ادارات و سازمان‌های مربوطه استعلام و ضمن مشاوره با افراد حقوق دان مبادرت به تنظیم سند رسمی لازم الاجرا و تعهد آور در دفاتر اسناد رسمی اقدام نمایند.

کد خبر 5361914

منبع: مهر

کلیدواژه: قم فرماندهی انتظامی قم متهم کلاهبرداری هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه گرگان عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا آلودگی هوا شیوع کرونا اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۶۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی در خصوص فضای مجازی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سرهنگ "حسن ابوالحسین" گفت: با توجه به وجود صنایع مختلف و تعداد زیاد کارگران در استان، خطراتی نیز در فضای مجازی برای این گروه وجود دارد. 


وی با اشاره به فعالیت‌های مجرمانه در این فضا، اظهار داشت: کارگران به دلیل صرف وقت بیشتر در محیط کار، و عدم آگاهی از تهدیدات فضای مجازی، مورد توجه مجرمان سایبری قرار می‌گیرند و حساب‌هایشان با روش‌های مختلف تحت حملات کلاهبرداران قرار می‌گیرد. 


ابوالحسینی از کارفرمایان، کارخانجات و شرکت‌های تولیدی، صنعتی نیز خواست تا موضوعات کلاهبرداری در فضای مجازی را به کارگران اطلاع رسانی کنند و آنها را از موضوعات در این فضا آگاه سازند. 


این مقام انتظامی بیان داشت: اطلاع‌رسانی در فضای مجازی وظیفه اجتماعی تمامی افراد است و از کسانی که در این زمینه اطلاع رسانی فعالیت می‌نمایند، صمیمانه تشکر می‌کنم.


 این مقام مسئول خاطرنشان کرد: پلیس فتا در راستای افزایش سطح آگاهی و پیشگیری از جرم در فضای مجازی، به ارائه محتوای آموزشی و پیشگیرانه می‌پردازد و افراد جهت دریافت محتوا می‌توانند با مراجعه به سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.gov.ir و یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بر دستان کلاهبردار میلیاردی
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بردستان کلاهبردار میلیاردی
  • تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی در خصوص فضای مجازی
  • کلاهبرداری یک میلیاردی با پیامک جعلی ثنا
  • کلاهبرداران در کمین سرقت اطلاعات شخصی و بانکی افراد
  • پزشکان قلابی طب سنتی در رشت دستگیر شدند
  • پیشرفت انبوه سازی طرح نهضت ملی مسکن سمنان ۶۵ درصد است
  • مشکلات روانشناختی چه ارتباطی با چاقی دارد؟
  • بیماری روانشناختی و فشار خون از عوامل چاقی هستند
  • فقر، مشتری ثابت دندان‌پزشکی زیرپله‌ای