Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش پیشین تکواندوی ایران با شکست در رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو از دور رقابت‌ها کنار رفت.

به گزارش ایسنا، در جریان رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان، مهران برخورداری، ملی‌پوش دوره قبل رقابت‌های قهرمانی جهان، در مرحله یک چهارم نهایی وزن ۸۷- کیلوگرم، برابر مهدی قیاسی‌زاده با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد و شانس رسیدن به تیم ملی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخورداری در حالی که تا ثانیه‌های پایانی راند سوم از حریف خود ۳ بر یک پیش بود اما در نهایت با حساب ۴ بر ۳ شکست خورد.

طبق اعلام کادر فنی تیم ملی، نفرات اول و دوم اوزان هشت گانه به اردوی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان در چین دعوت می‌شوند.

این رقابت‌ها با حضور نفرات اول و دوم مسابقات آزاد کشوری و منتخبان کادر فنی، مدال آوران طلایی دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، مدال آوران طلایی سی‌ویکمین دوره مسابقات جام فجر، فینالیست‌های سومین دوره مسابقات آزاد آسیا، مدال آوران مسابقات قهرمانی آسیا۲۰۲۱ لبنان و مدال آوران بازی‌های المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین از صبح امروز(شنبه) در خانه تکواندو در حال برگزاری است.

میرهاشم حسینی، نماینده ایران در المپیک توکیو نیز در این رقابت‌ها به میدان می‌رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابی تیم ملی تکواندو رقابت های قهرمانی جهان مدال آوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۶۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در فاصله دو هفته تا اعزام تیم‌های ملی تکواندو به مسابقات قهرمانی آسیا، جلسه فنی تیم ملی در بخش کیورگی (مبارزه) با حضور مسئولان فدراسیون، اعضای کادر فنی و ملی پوشان در هر دو گروه بانوان و آقایان برگزار شد.

در این جلسه هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو مسائل فنی را برای ملی پوشان تشریح و برخی از تجربیات خود را در اختیار ملی پوشان قرار داد. همچنین دکتر اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون و مدیرفنی تیم‌های ملی در خصوص مسائل فنی، روحی و روانی مباحثی را مطرح کرد.

رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو از ۲۵ الی ۳۰ اردیبهشت ماه میزبانی شهر «دانانگ» در کشور ویتنام پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6086061

دیگر خبرها

  • حضور شمشیربازان چادرملو در رقابت‌های انتخابی آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی