Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان جام "سردار دلها" فردا (یکشنبه) با هفت مسابقه پیگیری خواهد شد.

رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های ایران جام سردار دلها "سپهبد قاسم سلیمانی " فردا (یکشنبه – ۷ آذرماه) با انجام هفت دیدار در شهرهای اصفهان، تهران، آمل، مریوان، رفسنجان و دو بازی در ارومیه پیگیری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یکی از مهمترین رقابت‌های این هفته تیم بدون باخت فولاد مبارکه سپاهان در سالن ۶هزار نفری ۲۵ آبان ورزشگاه بزرگ نقش جهان میزبان شهداب یزد است، دیداری که سخت که رقبای مدعی به دنبال لغزش سپاهان هستند، شاگردان محمدی راد برای تثبیت صدرنشینی و حریف سرسخت و باهوشی را در مقابل دارند، تیمی که در رقابت های چهارجانبه سپاهان پیش از شروع لیگ با وجود باخت رقابتی دیدنی در مقابل سپاهان به نمایش گذاشت.

هر دو تیم بازی قبل خود را با پیروزی پشت سرگذاشتند، سپاهانی ها هورسان رامسر را ۳ برصفر شکست دادند و شهداب یزد در جدالی سخت و نزدیک ۳ بر۲ از سد سایپا گذشت.

برنامه کامل رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر والیبال مردان:

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان – شهداب یزد

اصفهان، سالن ۲۵ آبان، ساعت ۱۷

شهرداری ارومیه – شهرداری گنبد

ارومیه، سالن غدیر، ساعت ۱۵

سایپا تهران – فولاد سیرجان ایرانیان

تهران، خانه والیبال، ساعت ۱۶

لبنیات هراز آمل – شهرداری ورامین

آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت ۱۶

راه‌یاب ملل مریوان – پیکان تهران

مریوان، سالن زاگرس، ساعت ۱۶

مس رفسنجان – پاس گرگان

رفسنجان، سالن ۹ دی، ساعت ۱۶

آذرباتری ارومیه – هورسان رامسر

ارومیه، سالن غدیر، ساعت ۱۸

 در جدول رده بندی تیم فولاد مبارکه سپاهان از ۹ پیروزی خود با ۲۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، شهرداری ارومیه با ۷ برد و ۲۱ امتیاز در رده دوم و تیمهای پیکان تهران با ۱۷ امتیاز و  شهرداری گنبد با ۱۶ امتیاز رده های سوم و چهارم را به خود اختصاص داده اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی لیگ برتر والیبال تیم والیبال سپاهان قاسم سلیمانی شهرداری ارومیه سردار دل ها خودروسازان خانه والیبال مس رفسنجان تیم والیبال پیکان تیم والیبال سایپا تیم والیبال شهداب یزد ساعت ۱۶

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۶۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود

اسماعیل حاجی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه فولاد خوزستان بار دیگر متوقف شد تا به رده چهاردهم جدول رده‌بندی سقوط کند، اظهار کرد: یکی از بهترین بازی‌های فولاد خوزستان برابر آلومینیوم اراک برگزار شد. فولاد از فرصت‌ها گلزنی متعدد خود یک گل ساخت و آلومینیوم هم یک موقعیت در کل بازی داشت و همان موقعیت تبدیل به گل شد. استرس و اضطراب ناشی از شرایط جدولی که در موقعیت سختی هستیم باعث شد تا بازیکنان نتوانند از این موقعیت‌ها به گل برسند. بازی خوبی برابر آلومینیوم انجام دادیم و امیدوارم در بازی‌های بعدی مقابل تراکتور و دیگر تیم‌ها نتایج خوبی بگیریم.

سرپرست تیم فولاد خوزستان درباره صحبت‌های عبدالله ویسی پس از دیدار با آلومینیوم که همراه با اعتراض شدیدی بود و کمیته انضباطی او را برای ادای توضیحات فراخواند، گفت: الان پایین جدول شرایط خیلی حساس شده و تیم‌ها برای بقا می‌جنگند. یک مقدار باید نظارت بر روی داوری‌ها بیشتر باشد که خدای ناکرده حق کسی ضایع نشود. منظور دقیق صحبت‌هایی را که ویسی کرد متوجه نشدم ولی حتماً با او صحبت می‌کنم، چون او بعد از آنکه تیمش برد را از دست داد بسیار عصبانی و ناراحت شد.

حاجی زاده در واکنش به اینکه ویسی گفته بود «نجاست فوتبال را ول کرده‌ایم و برای تیمی حاشیه درست می‌کنیم که نماد فوتبال ایران است. فولاد خوزستان باید در فوتبال ایران باشد.» تصریح کرد: فصل بدی را برای فوتبال خوزستان پشت سر می‌گذرانیم. سه تیم انتهای جدولی خوزستانی هستند. صنعت نفت، فولاد و استقلال خوزستان مستحق موفقیت‌های بیشتری هستند. سابقه نداشته سه تیم خوزستان، استانی که نماد فوتبال ایران هستند در خطر سقوط باشند. سر همین مسائل نیاز بیشتری به نظارت بر داوری‌های مسابقات داریم تا حق هیچ تیمی ضایع نشود و فوتبال را عادلانه دنبال کنیم.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • باخت تیم جوانان زاگرس مهاباد در مرحله دوم مسابقات فوتبال
  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند
  • مصاف صنعت نفت آبادان و هوادار تهران
  • ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان‌ از تلوزیون +شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت بازی استقلال و تراکتور امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی