Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@07:07:03 GMT

مجاهدت بهروز فردوس ستودنی است

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۶۳۶۰

مجاهدت بهروز فردوس ستودنی است

سخنگو و رییس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: پویایی اقتصاد مقاومتی، تامین معاش خانواده‌های ایرانی به طور مستقیم و غیرمستقیم، خودکفایی ملی، ترویج عملی گفتمان "ما می‌توانیم" و تقویت احساس عزت ملی از جمله ارزش‌هایی است که بهروز فردوس به آن‌ها اهتمام می‌ورزند و این مجاهدت ستودنی است.

به گزارش برنا، علی بهادری جهرمی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: مرگ پایان نیک‌نامی‌ها نیست خوش‌نامان همیشه در اذهان ملت‌ها مانا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهندس بهروز فردوس هم یکی از همین خوش‌نامان است.

بهادری جهرمی افزود: کارآفرینی و تولید شغل آن هم در شرایط دشوار اقتصادی، همچون جهادی است که فعالان عرصه اقتصادی آن را سرلوحه اموراتشان قرار داده‌اند و از این مسیر به ایران و ایرانی خدمات بسیاری ارائه می‌کنند.

وی اظهار داشت: پویایی اقتصاد مقاومتی، تامین معاش خانواده‌های ایرانی به طور مستقیم و غیرمستقیم، خودکفایی ملی، ترویج عملی گفتمان "ما می‌توانیم" و تقویت احساس عزت ملی از جمله ارزش‌هایی است که مهندس فردوس و سایر کارآفرینان در طول عمر پربرکت خود به آن‌ها اهتمام می‌ورزند این مجاهدت‌ها ستودنی است.

سخنگو و رییس شورای اطلاع رسانی دولت خاطر نشان کرد: درگذشت کارآفرینان نمونه اگرچه موجب تالم و تاثر است اما نتایج کوشش‌های صنعت‌گران و دغدغه‌مندان عرصه اقتصاد پابرجا، نام آن‌ها در تارک صنعت و پیشرفت ایران ماندگار و سرلوحه اقدامات فراوان دیگری است که ایران را هر روز آبادتر از قبل خواهد کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مرگ ایران اقتصاد طول عمر دولت صنعت علی بهادری جهرمی بهروز فردوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۶۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال جام ملت‌های آسیا - ایران ۲ - ۱ قرقیزستان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی در سالن بانکوک آرنا مقابل هم قرار گرفتند؛ که در پایان نیمه نخست تیم ایران با گل‌های بهروز عظیمی و سالار آقاپور ۲ بر یک قرقیزستان را شکست داد.

ترکیب ابتدایی ایران: مسعود محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، سالار آقاپور، بهروز عظیمی

برنده این بازی در مرحله بعد با برنده بازی ازبکستان و ویتنام رو برو می‌شود.

دیگر خبرها

  • بازگشت برنامه «هفت» به آنتن تلویزیون
  • بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید
  • بزرگداشت حمزه سیدالشهدا در کشور کم‌رنگ است
  • دولتمردان باید میزان تصدی‌گری خود در عرصه اقتصاد را کاهش دهند
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا - ایران ۲ - ۱ قرقیزستان
  • ورزشکار زن ایرانی روی جلد مجله معروف؛ ورود به عرصه مد پس از مهاجرت! + عکس
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • باغ بدشگون به سینمای ایران رسید
  • اتصال زیست‌بوم فناوری به عرصه آبادانی با «آبادیران»
  • برنامه «باغ فردوس» از رادیو تهران