Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@15:12:39 GMT

اهدای عضو در مشهد جان سه نفر را نجات داد

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۶۵۰۴

اهدای عضو در مشهد جان سه نفر را نجات داد

دانشگاه علوم پزشکی مشهد روز شنبه به نقل از مسوول هماهنگی واحد فراهم آوری اعضای پیوندی این دانشگاه گزارش داد: در هزار و صد و سیزدهمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی این دانشگاه، بدن مرحوم "سید فرزاد احمدیان حسینی" که از بیمارستان رضوی مشهد معرفی شده بود پس از تأیید مرگ مغزی و رضایت خانواده وی در بیمارستان منتصریه این شهر تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر ابراهیم خالقی گفت: قرنیه‌های این بیمار مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست بدن وی نیز به بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) این شهر ارسال شد.

واحد پیوند اعضا از بیماران مرگ مغزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که شمال شرق کشور را زیر پوشش دارد از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

برچسب‌ها مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد اهدای عضو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد اهدای عضو مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی مشهد اهدای عضو مرگ مغزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۶۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز یکشنبه دانشجویان، اساتید، کارکنان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی آبادان با برگزاری تجمعی در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه، نسل‌کشی بی‌رحمانه صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

همچنین در این تجمع حاضران با سردادن فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» حمایت خود را از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا اعلام کرده و از برخورد خشن پلیس این کشور با اعتراضات اعلام انزجار کردند.

کد خبر 6091022

دیگر خبرها

  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی