Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تاتنهام معتقد است برای موفق شدن در این تیم نیاز به زمان دارد.

آنتونیو کونته می گوید در هر باشگاهی که بوده، آن باشگاه به جای پول خرج کردن، پول به دست آورده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسپرت ویک، آنتونیو کونته چند هفته ای است که هدایت باشگاه تاتنهام انگلیس را قبول کرده است و قصد دارد این باشگاه را دوباره به روزهای خوبش برگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این مسیر چالش ها و مشکلات زیادی را پیش روی خود می بیند اما مربی ایتالیایی می گوید ترسی از چالش های سخت ندارد. او در این باره به اسپورت ویک گفت:

چالش ها هیچوقت مرا نترسانده است. کافی است تا تنها یک درصد شانس پیروزی در چالش ها را داشته باشم تا نبرد را شروع کنم. هیچوقت هدایت تیمی را قبول نکرده ام که سال قبل قهرمان شده است و همیشه تیمی را گرفته ام که در مسیر بازسازی بوده است. یووه هشتم بود، چلسی دهم بود و اینتر چهارم. می دانم این بار اندکی صبوری نیاز است. وقتی اینتر را ترک کردم کارم را انجام داده بودم. اینجا باید از اول شروع کنم و قبول هدایت هیچ تیمی در میانه فصل هیچوقت آسان نیست.

کونته فقط یک خواسته دارد: زمان. چیزی که در مسیر موفقیت مربیانی نظیر کلوپ و گواردیولا نیز به آنها داده شد. او در این باره می گوید:

تیم های بزرگ در طول زمان ساخته شده اند. کلوپ در اولین سال حضورش در لیورپول به لیگ قهرمانان صعود نکرد اما سران باشگاه به او اعتماد به نفس دادند و او سال به سال تیمی را شکل داد که قهرمان لیگ قهرمانان شد. حتی گواردیولا هم در اولین فصل حضورش در سیتی قهرمان نشد. ما در حال شروع از اول هستیم اما می خواهیم با سرعت پیش برویم. مسیر سختی داریم اما این نه تنها مرا نمی ترساند بلکه مرا به وجد می آورد. 

 مربی ایتالیایی می گوید در تمام این سال ها تنها یک بار درخواست جذب بازیکنی را داده و آن بازیکن روملو لوکاکو بوده است:

با توجه به اهدافی که برایم تعیین شده بود، درخواست جذب او را دادم. مدیران اجرایی باشگاه اینتر به خانه من آمدند و گفتند می خواهند به سلطه یوونتوس پایان دهند و اینتر را به صدر برسانند. من از آنها درحواست جذب لوکاکو را کردم و گفتم حضور او اهمیت زیادی دارد اما ببینید او را تقریبا به دو برابر قیمت فروختند. درست مثل حکیمی.  وقتی می گویند باشگاه ها را مجبور می کنم پول زیادی خرج کنند، خنده ام می گیرد. کاری می کنم باشگاه ها پول به دست بیاورند و نه این که پول خرج کنند.تمام بازیکنانی که با من کار کردند، ارزش شان افزایش داشته است. می توانم به پیشرفت بازیکنانی نظیر بارلا، باستونی، مارتینز و... نیز اشاره کنم. در یووه این شانس را داشتم که با بارتزالی، بونوچی و کیه لینی را داشتم اما وقتی آنها در تیم من بودند هنوز به هیچ دستاوردی نرسیده بودند.

کونته می داند که پر کردن جای او کار آسانی نیست و در این باره می گوید:

هر وقت به باشگاهی می روم، چیزی مهم می سازم و وقتی باشگاه را ترک می کنم، یک تیم سازمان یافته با روحیه برنده از خودم به جای می گذارم. از همه وجودم برای باشگاهی که در آن کار می کنم مایه می گذارم. دوست دارم باشگاه را بهتر از شرایطی که به آن آمدم ترک کنم و معمولا مربیان بعد از من این شانس را داشتند که به بردن ادامه دهند. این ها حقیقت است و فرضیه نیست. 

اخبار داغ 

ناپدری نوزاد دنیا جهانبخت کیست؟ / لو رفت ! + عکس های دیده نشده از کوچولوی بانمک خداداد افشاریان ناخواسته فدراسیون را لو داد؛ ما مجبور شدیم از رییس جمهور و وزیر کمک بگیریم کنایه مربی پرسپولیس به استقلال؛ تیمی که ۱۰ سال است قهرمان نشده بحران دارد، نه ما! / فیلم یوونتوس به حساب‌سازی متهم شده و مورد تحقیق و تفحص قرار می گیرد فرانک لمپارد: در باشگاه چلسی به ورزشگاه تاتنهام، ورزشگاه 3 امتیازی می گفتند! (زیرنویس فارسی)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: چالش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۶۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت مربی جنجالی: توافق سه ساله با ناپولی

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف ناپولی در این فصل با وجود تعویض مربی بهبود پیدا نکرد و مدیران این باشگاه به دنبال یافتن مربی بزرگی بودند که بتواند آنها را بار دیگر به روزهای خوب فصل گذشته برگرداند.

یکی از نام‌هایی که در چند هفته اخیر بارها و بارها در کنار نام این باشگاه به گوش رسید، آنتونیو کونته بود. این مربی ایتالیایی پس از قطع همکاری با تاتنهام در بهار سال گذشته هدایت تیم دیگری را بر عهده نگرفته و در این مدت مشغول استراحت بود.

اما حالا به نظر می‌رسد که او بار دیگر قصد دارد به دنیای مربیگری برگردد و رسانه‌های ایتالیایی مانند خبر داده‌اند که مذاکرات از چند هفته قبل آغاز شده است و دو طرف بالاخره برای امضای قرارداد با یکدیگر به نتیجه رسیده‌اند.

گفته می‌شود که کونته قراردادی سه ساله با دستمزد سالانه 6.5 میلیون یورو با ناپولی امضا کرده و قرار است پس از پایان فصل جاری بلافاصله به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شود و کارش را در شهر ناپل آغاز کند تا بتواند اردوی پیش فصل خوبی برای بازیکنانش در نظر بگیرد.

یکی از شروط مهم کونته برای امضای قرارداد با ناپولی این بوده است که اورلیو دی لورنتیس به صورت مستقیم در مسائل مربوط به ترکیب و تاکتیک تیم و به صورت کلی مسائل فوتبالی دخالت نداشته باشد و رییس این باشگاه هم این شرط را پذیرفته است.

دیگر خبرها

  • دعوای لفظی محمد صلاح و کلوپ پیش از ورود ستاره به زمین | تلاش هم تیمی ها برای آرام کردن اوضاع | ویدئو
  • بمب خبری فوتبال؛ آنتونیو کونته مربی ناپولی شد
  • ۲+۱ سهمیه قطعی ایران در اولین دوره لیگ نخبگان آسیا
  • بازگشت مربی جنجالی: توافق سه ساله با ناپولی
  • سهمیه قطعی ایران برای اولین دوره لیگ نخبگان آسیا ۱+۲ است
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • کلوپ: کی گفته ممکن نیست قهرمان شویم!
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم
  • امیر تتلو: پرسپولیس قهرمان نشود چه تیمی بشود؟