Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@08:38:52 GMT

ششمین پویش مومنانه در پایتخت برگزار شد

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۶۵۹۹

ششمین پویش مومنانه در پایتخت برگزار شد

به گزارش روزشنبه ایرنا از پلیس تهران، فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه برقراری نظم و امنیت و آرامش در جامعه از مهمترین وظایف نیروی انتظامی است، گفت: نیروی انتظامی در تهران علاوه بر اینکه با عنایت خداوند متعال و تلاش های شبانه روزی خود، توانسته نظم و امنیت و آرامش را در پایتخت ایجاد کند، به شهادت و تایید نماینده ولی فقیه و ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در اجرای فرمان رهبر عزیزمان در بحث کمک های مومنانه رتبه اول را در کشور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حسین رحیمی افزود: امروز با تلاش ها و فراخوان های عقیدتی سیاسی فاتب که در سطوح و رده های مختلف انتظامی تهران داشته ششمین مرحله کمک های مومنانه در پلیس پایتخت اجرا شد.

رحیمی خاطر نشان کرد: در این مرحله بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی تهیه شده و در بین افراد نیازمند توزیع خواهد شد.

همچنین در این مراسم حجت السلام سید علیرضا ادیانی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی برای تامین امنیت و آرامش مردم همه توان و تلاش خود را بکار بسته و در سال های اخیر عمق و گسترش بیشتری پیدا کرده است، بیان داشت: رزمایش مومنانه بُعد جدیدی در خدمت رسانی پلیس به مردم است که ششمین مرحله آن در پلیس پایتخت به اجرا در آمده است.

برچسب‌ها حسین رحیمی بسته معیشتی پلیس تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حسین رحیمی بسته معیشتی پلیس تهران بزرگ حسین رحیمی بسته معیشتی پلیس تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۶۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، اقدامات پلیس در راستای ایمن سازی و کاهش تصادفات را تشریح کرد و گفت: ۲۱۲ نقطه حادثه خیز در تهران، رفع خطر شده است.

به گزارش ایسنا، سرهنگ احسان مومنی با اشاره به مطالبه‌گری پلیس از سازمان‌های مختلف در خصوص ترافیک و حوادث ترافیکی گفت: پلیس مطالبه ‌ر است و ما در تمام زمینه‌های مربوط به حفظ جان و مال مردم، از نهادهای مختلف مطالبه‌گری می‌کنیم.

وی با اشاره به کیفیت خودروها افزود: مطالبه ما از سازمان استاندارد ، وزارت صمت و شرکت‌های خودرو ساز در خصوص ایمنی وسیله نقلیه است. همچنین از وزرات راه  و شهرداری در خصوص وضعیت راه‌ها و جاده‌سازی‌ها مطالبه داریم.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با تشریح اقدامات انجام شده ادامه داد: در سال گذشته با پیگیری های پلیس راهور،  ۲۱۲ نقطه حادثه خیز در تهران رفع خطر شده است که ان‌شاءالله در سال جدید کمتر شاهد تصادفات فوتی خواهیم بود. همچنین ۱۲۵۸ نقطه در شهر تهران با استفاده از نورپردازی، برچسب گذاری و نصب بنر آشکار سازی شده تا از وقوع تصافات جلوگیری شود.

وی افزود: در معابر بزرگراهی، نیازمند نصب بیشتر تابلو برای هدایت بهتر رانندگان بودیم که با پیگیری پلیس، این مسئله نیز انجام شد و  ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر به این معابر اضافه شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در معابر بزرگراهی، ۱۷ پهلوگاه اضطراری جدید، تعبیه و احداث شد. از این محل‌ها می توان هنگام تصادفات و حوادث استفاده کرد تا جای خودرو وسرنشینان آن امن باشد.

مومنی آموزش را بخش مهمی از فرهنگ سازی دانست و گفت: پلیس در زمینه آموزش نیز قدم هایی برداشته و امیدوار است با آموزش، تصادفات به حداقل برسند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس پلیس آگاهی تهران: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • پلیس آگاهی: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • تقاضای پلیس از مردم: از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • اجرای پویش «پای کار ایرانیم»در پایتخت
  • ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر
  • «پای تختی هستیم»
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • اجرای پویش «پای تختی هستیم» در پایتخت