Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازگشایی و توقف نمادهای معاملاتی امروز شنبه مورخ 6 آذر ماه اعلام شد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران ، به اطلاع فعالین محترم بازار می رساند؛ طبق اطلاعیه منتشره در تارنمای کدال به نشانی codal.ir توقف نماد معاملاتی شرکت لعابیران‌ (شلعاب1)، با توجه به عدم رعایت ضوابط افشای اطلاعات با اهمیت حداکثر برای 2 روز کاری ادامه می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توقف نمادهای (شلعاب1)،(ولملت1) و (کماسه1) به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب

نماد معاملاتی شرکت های لعابیران‌ (شلعاب1) واسپاری ملت (ولملت1) تامین‌ ماسه‌ ریخته‌گری‌ (کماسه1) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف گردیدند. نمادهای مذکور 60 دقیقه دیگر با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهند شد.

توقف نماد معاملاتی (کسرام)

در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت پارس سرام(کسرام) جهت برگزاری مجمع عادی سالیانه به منظور تصویب صورتهای مالی، متوقف خواهد شد.

توقف نماد معاملاتی (ولملتح1)

نماد معاملاتی حق تقدم سهام شرکت‌ واسپاری ملت (ولملتح1) با توجه به توقف نماد اصلی متوقف گردید. نماد مذکور همزمان با نماد اصلی بازگشایی خواهد شد.

توقف نماد (خاهن1) به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف

نماد معاملاتی شرکت آهنگری‌ تراکتورسازی‌ ایران‌ (خاهن1) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، متوقف گردید. نماد مذکور روز معاملاتی بعد بصورت حراج ناپیوسته و بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.

توقف نماد معاملاتی (خاهنح1)

نماد معاملاتی حق تقدم سهام شرکت‌ آهنگری‌ تراکتورسازی‌ ایران‌ (خاهنح1) با توجه به توقف نماد اصلی متوقف گردید. نماد مذکور همزمان با نماد اصلی بازگشایی خواهد شد.

توقف نماد (دالبر1) به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب

نماد معاملاتی شرکت البرزدارو (دالبر1) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف گردید. نماد مذکور حداکثر تا ساعت 10 روز معاملاتی جاری با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.

تعلیق نماد های معاملاتی (خپارس1) و (خساپا1)

طبق اطلاعیه منتشره در تارنمای کدال به نشانی codal.ir جهت بررسی وضعیت اطلاعاتی ناشر، نماد معاملاتی شرکت های پارس‌ خودرو (خپارس1) و سایپا (خساپا1) حداکثر تا تاریخ 1400/09/17 تعلیق شدند.

بازگشایی نمادهای معاملاتی (دالبر)

نماد معاملاتی شرکت البرز دارو(دالبر) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله می باشد.

بازگشایی نماد معاملاتی(فاذر)

نماد معاملاتی شرکت صنایع آذرآب(فاذر) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله می باشد.همچنین ضروری است سرمایه گذاران محترم علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال (codal.ir) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند.

بازگشایی نماد معاملاتی(سشرق)

نماد معاملاتی شرکت سیمان شرق(سشرق) پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه مبنی بر تقسیم سود نقدی، بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشد. همچنین ضروری است سرمایه گذاران محترم علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال (codal.ir) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب توقف نماد معاملاتی نماد معاملاتی شرکت بازگشایی خواهد شد نوسان قیمت متوقف گردید نماد مذکور نماد اصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۶۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ درصد تجارت ما از خلیج فارس است

امیر سرتیپ «مهدی خواجه‌امیری» معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، در آیین بزرگداشت روز ملی خلیج فارس که در فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار شد، با اشاره به اهمیت راهبردی دریا اظهار کرد: در قرآن کریم بار‌ها بار‌ها نام «بحر» آمده است و همین موضوع، گویای اهمیت دریا است.

وی با اشاره به اهمیت خلیج فارس افزود: خلیج فارس بزرگ‌ترین گذرگاه انتقال انرژی جهان است و بیش از ۳۰ درصد انرژی جهان از تنگه هرمز عبور می‌کند؛ بنابراین توجه به دریا و بهره‌برداری از ظرفیت‌های غنی آن می‌تواند موجب پیشرفت‌های بسیار قابل توجه برای کشورمان شود.

امیر خواجه‌امیری گفت: دریا، منبع قدرت و ثروت است و کشور‌هایی که به دریا راه دارند، منابع غنی قدرت و ثروت را دارند.

معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع تاکید کرد: امنیت خلیج فارس به دلایل گوناگون از جمله دربرگیری بیش از ۸۰ درصد تجارت کشورمان، صادرات نفت و… از اهمیت خاصی برای ما برخوردار است؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی هم بار‌ها بر اهمیت خلیج فارس برای ملت ایران و ملت‌های منطقه، تاکید داشته و دارند.

امیر خواجه‌امیری گفت: ویژگی دیگر خلیج فارس که به این منطقه اهمیت می‌بخشد، سهولت حمل و نقل در آن است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب: تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی به اهمیت معلم است
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • هشدار به ساکنان ایلام
  • هشدار احتمال وقوع سیلاب در ایلام
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی
  • نیسان آبی گران شد/ قیمت جدید را ببینید
  • قیمت جدید وانت نیسان اعلام شد
  • ۸۰ درصد تجارت ما از خلیج فارس است
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳