Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، رئیس و معاونین سازمان بسیج اساتید، صبح امروز با محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دیدار و گفت و گو کردند.

سیدمحمود هاشمی معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید کشور در این دیدار به اهمیت تحولات در سطح وزارت علوم اشاره کرد و گفت: یکی از مولفه های مهم در بیانیه گام دوم انقلاب نظریه نظام انقلابی است و آنچه از این نظریه می توان استنباط کرد این است که اگر کارگزار و فرایند در یک دانشگاه و یا وزارتخانه انقلابی شود کارکرد آن مجموعه انقلابی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به رفت و آمد برخی چهره و جریان های طرف‌دار فتنه به وزارت علوم اشاره کرد و گفت: افرادی که در دولت گذشته طرفدار جریان فتنه بوده اند و از موثرین در حذف تفکر انقلابی در دانشگاه بوده اند نباید در این دولت بر تصمیمات وزارت علوم و دانشگاه‌ها تاثیرگذار باشند.

رئیس ستاد اجرائی بیانیه گام دوم انقلاب سازمان بسیج اساتید کشور، در ادامه به آفت غفلت از جریان انقلابی در دانشگاه اشاره کرد و گفت: یکی از دلایل تاخیر ۴۲ ساله در تشکیل دولت اسلامی، غفلت از جریان انقلابی و بی توجهی به اساتید و نخبگان انقلابی است و قابل تحمل نخواهد بود که در این دوره نخبگان انقلابی و جوان به بهانه های مختلف در دانشگاه به حاشیه بروند و انتظار می رود وزیر محترم شخصا این موارد را دنبال و حمایت کنند 

هاشمی در پایان از اقدامات انجام شده در سه ماه گذشته در وزارت علوم تشکر کرد و گفت: توصیه می شود وزارت علوم از برخی برنامه های تحولی در دانشگاه آزاد اسلامی الگو بگیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری بسیج اساتید محمود هاشمی نخبگان جوان دولت انقلابی وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۶۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز

ایسنا/فارس در سفر رسمی رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی شیراز به تاجیکستان، دفتر همکاری‌های علمی دانشگاهی وزارت تندرستی تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز افتتاح شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، ۶ اردیبهشت و در دومین روز سفر به جمهوری تاجیکستان، با وزیر تندرستی این کشور پیرامون توسعه همکاری‌های مشترک با راه‌اندازی دفتر همکاری‌های علمی دانشگاهی، دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این نشست که در وزارت تندرستی تاجیکستان و با همراهی سفیر ایران در جمهوری تاجیکستان برگزار شد، پیرامون راه‌های توسعه همکاری‌های دو جانبه همفکری شد.

در ادامه این ملاقات،  دفتر اختصاصی همکاری‌های علمی دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان، در ساختمان وزارت تندرستی افتتاح شد.

معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این خصوص اظهار کرد: افتتاح این دفتر که نشان دهنده اعتماد طرف تاجیک به توانمندی‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز است، روابط دو جانبه را با شتاب بیشتری توسعه می‌دهد.

سید حسن سراج افزود: با توجه به روابط گسترده علمی و آموزشی دانشگاه با جمهوری تاجیکستان، پیشنهاد تاسیس این دفتر همکاری از طرف دانشگاه علوم پزشکی شیراز به طرف تاجیک ارائه شد که مورد استقبال قرار گرفت.

وی، راه‌اندازی این دفتر را فرصتی برای برنامه‌ریزی، هماهنگی و پیگیری موضوعات مورد علاقه دو طرف دانست.

در پایان برنامه‌های روز دوم سفر، وزیر تندرستی جمهوری تاجیکستان، نشان ملی تاجیکستان را به مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعطا کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • موج حمایت از غزه در آمریکا به راه افتاد/ گسترش اعتراضات و بازداشت گسترده اساتید و دانشجویان
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • ضرورتِ هدایت نخبگان به سمت علوم انسانی
  • جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها/وزارت علوم همکاری می‌کند
  • باشگاه پرسپولیس: اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم است
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟