Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، فرزاد فعلی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص ورزش بسیج کارگران، اظهار کرد: ورزش یکی از راه‌هایی است که می‌توان روحیه، نشاط، شادابی و امیدبخشی را به جامعه تزریق کرد و با ورزش می‌توان ناتوانی جسمی، ضعف و آسیب بدنی را از بین برد به همین منظور، به تلاش سیدجواد حسینیان مسؤول بسیج کارگری استان، برای افزایش روحیه در بین کارگران، بالابردن انگیزه نیروی کار، ترویج اخلاق‌مداری، گذشت شادابی و نشاط روحی برای کارگران که قشر زحمتکش جامعه می‌باشند، شورایی با نام شورای ورزش و سلامت بسیج کارگری استان تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعلی افزود: در گام اول ۸ کمیته تشکیل دادیم و تصمیم بر این گرفته شد که نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج کارگری استان در ۴ رشته تیراندازی، بومی‌محلی، فوتسال و تنیس روی میز به مناسبت هفته بسیج برگزار شود و در نهایت به همت مسؤلان کمیته شورای سلامت بسیج کارگری استان و مسؤولان حوزه‌های بسیج کارگری شهرستان‌های نکا، قائمشهر، ساری و بابل این مسابقات برگزار شد.

وی بیان کرد: در رشته فوتسال که به میزبانی قائمشهر برگزارشد ۱۵ تیم حضور داشتند و در نهایت تیم‌های ساری، بابل و نور به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند؛ در تیراندازی که با حضور ۲۰ تیرانداز به میزبانی نکا برگزار‌ شد، مهدی نوری تیرتاشی با امتیاز ۱۴۶ از گلوگاه، عبدالله عبدالله‌زاده با امتیاز ۱۲۰ از بهشهر و مهدی مجریان با امتیاز ۱۱۹ از نکا عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

مسؤول شورای ورزش و سلامت بسیج کارگری مازندران ادامه داد: در رشته بازی‌های بومی‌محلی که به میزبانی ساری برگزار شد ۲۵ ورزشکار از سراسر استان حضور داشتند و در سه رشته دال پلان، لیلی سرعت و هفت سنگ مهارتی به رقابت پرداختند و در نهایت نفرات برتر معرفی شدند و در رشته تنیس‌روی‌میز که به میزبانی بابل برگزار شد، محمدهادی‌هادی‌پور از بابل به مقام نخست دست یافت و عباس شیرزاد از سیمرغ نایب قهرمان شد و منصور رمضان‌نژاد از بابلسر وحمید صمدی از بابل مشترک سوم شدند.

انتهای پیام / ۸۶۰۵۹/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش بسیج کارگری بسیج ورزشکاران بسیج کارگری استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۶۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در پنجاه و یکمین نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌های ایران از ورزش به عنوان عاملی منسجم کننده یاد کرد و از همت سازمان متبوعش برای فراهم آوردن امکانات تفریحی و ورزشی در این راستا سخن گفت.

وی افزود: رویکرد ما در سال جدید، مسجد محور و با نگاه به قرارگاه تعلیم و تربیت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تنظیم شده است و بر همین اساس حرکت می‌کنیم. اگر بتوانیم مدارس، مساجد و اماکن ورزشی را با یک‌دیگر پیوند دهیم کار به نحو احسن انجام خواهد شد. 

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران تأکید کرد: با بهره‌مندی از تجربیات برگزاری ۲ دوره مسابقات قهرمان شهر، در سال جاری به سمت برگزاری مسابقات پایتخت‌های آسیایی خواهیم رفت.

اوجاقی در بخش دیگری از اظهارات خود به ارتباط بین ورزش شهروندی و جامعه قهرمانی نیز اشاره کرد و گفت: بخشی از رویداد‌هایی که تعریف می‌شود مرتبط با حوزه تفریحات است و مواردی مانند همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی، کوهنوردی و... را با مخاطبین مختلف در رده‌های سنی متفاوت شامل می‌شود. بخشی دیگر نیز مانند قهرمان شهر و مسابقه محور است و ما در تلاشیم با برگزاری این مسابقات، شرایط قهرمانی را در یک رشته خاص ورزشی برای صد‌ها یا هزاران نفر در مناطق و محلات شهر تهران ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر