Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@19:10:40 GMT

ادامه روزهای افت عیسی آل کثیر

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۶۷۷۴

عیسی آل کثیر همچنان از روزهای خوبش فاصله دارد

عیسی آل کثیر هنوز فاصله زیادی با روزهای اوجش دارد و جایگاهش به شدت از سوی مهدی عبدی تهدید می شود.

به گزارش طرفداری، عیسی آل کثیر هفته هاست موفق نشده عملکرد قابل قبولی از خودش نشان بدهد. آل کثیر که با استقبال صد در صدی گل محمدی مواجه بوده و حتی در بدترین روزهایش نیز در ترکیب پرسپولیس قرار می گیرد، هنوز نتوانسته پاسخ این مثبت اندیشی کادرفنی را بدهد و آن قدر در این فوتبال تجربه دارد که بداند هر چهره دیگری سرمربی پرسپولیس بود باید از مدتها قبل روی نیمکت می نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما درست یا غلط یحیی حتی در روزهای بد نیز از او استفاده می کند و جالب این که تا آخرین لحظه نیز با ادامه حضورش در میدان به او فرصت می دهد. فرصتی که اگر در اختیار دیگر مهاجمان پرسپولیس قرار می گرفت شاید شاهد وضعیت متفاوتی بودیم.

جالب این که حامد پاکدل فرصتی برای حضور در میدان ندارد و مهدی عبدی که هر وقت پا به زمین گذاشته شکل بازی را تغییر داده و عامل تحول پرسپولیس بوده همچنان مهاجم شماره 2 است. 

در این میان البته گل محمدی تفکرات خاص خودش را دارد که به عنوان مربی موفق پرسپولیس باید به آن احترام گذاشت اما روزها یکی پس از دیگری برای آل کثیر می گذرد و او باید به این روند بازی اش پایان دهد. طعنه آمیز زمانی است که به آمار نگاه می کنیم و در همین بازی آخر متوجه می شویم پرسپولیس در نیمه اول و با حضور آل کثیر به عنوان مهاجم یک، حتی یک ضربه به سمت دروازه حریف نداشت و بدون موقعیت گل به رختکن رفت. البته این روند در نیمه دوم بهتر شد که به هرحال با حضور مهدی عبدی هم خط حمله پرسپولیس متحول و هم پرسپولیس موفق به گلزنی شد.

بدون هیچ تردیدی آل کثیر همچنان امید اول گلزنی پرسپولیس محسوب می شود و تمام امید هواداران و کادرفنی پرسپولیس به درخشش و گلزنی او در دربی بزگ پایتخت است. حالا باید دید با این وضعیت و روندی که عیسی در پیش گرفته پاسخ توقعی که از او می رود را خواهد داد یا نه.

اخبار داغ 

عکس ساپورت شیشه ای ماهور الوند در خیابان خداداد افشاریان ناخواسته فدراسیون را لو داد؛ ما مجبور شدیم از رییس جمهور و وزیر کمک بگیریم کنایه مربی پرسپولیس به استقلال؛ تیمی که ۱۰ سال است قهرمان نشده بحران دارد، نه ما! / فیلم یوونتوس به حساب‌سازی متهم شده و مورد تحقیق و تفحص قرار می گیرد فرانک لمپارد: در باشگاه چلسی به ورزشگاه تاتنهام، ورزشگاه 3 امتیازی می گفتند! (زیرنویس فارسی)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: عیسی آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۶۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۶ اردیبهشت

ایسنا/هرمزگان کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: صبح امروز پدیده سواحل و جزایر مه رقیق صبحگاهی و در بعدازظهر افزایش باد همراه با غبارمحلی و دریا نسبتا مواج خواهد شد.

مرضیه سی‌سی پور گفت: امروز صبح وضعیت جوی و دریایی آرام و در بعدازظهر ناپایداری جوی و دریایی پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: سرعت باد در تنگه هرمز و بخش‌هایی از خلیج فارس به محدوده ۴۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید و ارتفاع امواج دریا را تا محدوده یک متر و نیم خواهد رساند.

سی سی پور افزود: توصیه می‌شود در این مدت شناورهای سبک، صیادی و تفریحی از تردد خودداری کنند و تمهیدات لازم برای تردد ایمن سایر شناورها در نظر گرفته شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: این شرایط بعدازظهر روزهای آینده هم ادامه خواهد داشت و از بعدازظهر چهارشنبه بر شدت این بادها در مناطق دریایی افزوده خواهد شد.

سی سی پور گفت: آسمان بیشتر نقاط استان صاف و در برخی مناطق دریایی و ارتفاعات گاهی گذر ابر پیش بینی می‌شود و از لحاظ دمایی نیز در روزهای آینده روند افزایشی دمای بیشینه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ساخت ادامه سریال‌های موفق در دستور کار است
  • ادامه پیشروی های گسترده ارتش روسیه با تصرف یک شهر دیگر/ پیش بینی روزهای سخت در انتظار ارتش اوکراین
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • فیلم| اسرائیل در دو راهی آتش‌بس یا ادامه جنگ
  • عملیات جستجوی جنازه جوان غرق شده شوشی ادامه دارد
  • روزهای سختی در انتظار استقلال است
  • افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۶ اردیبهشت
  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس
  • ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس
  • ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان