Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت ایرانول همزمان با هفته بسیج این نشست با حضور محمد زارع پور اشکذری مدیر عامل ایرانول، اعضای شورای شهر آبادان و حسین حمید پور شهردار این شهر در پالایشگاه روغن سازی ایرانول آبادان برگزار گردید.

به گزارش برنا، در این دیدار محمد زارع پور ضمن تبریک هفته بسیج به مردم ولایی این شهر یاد و خاطره شهیدان بسیجی را گرامی داشت و بیان کرد: با توجه به حضور ایرانول در شهر آبادان این شرکت با تمام توان با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های خود از نظر مادی و معنوی در خدمت مردم عزیز آبادان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین طی مذاکرات صورت گرفته مقرر شد به منظور توسعه خدمات به پرسنل خدوم این شرکت در آبادان با مشارکت و همراهی شهرداری، محلی برای راه اندازی تعاونی مصرف شرکت نفت ایرانول در اختیار این شرکت قرار گیرد و تعاونی مصرف به منظور ارائه سرویس دهی به تمام مردم شهر نسبت به تجهیز محل و تامین اقلام اقدام نماید. 

در ادامه نیز مقرر گردید طی تفاهم نامه فیمابین، سرویس دهی و ارایه خدمات بیشتر به ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر توسط شرکت نفت ایرانول صورت پذیرد. همچنین ایرانول در راستای مسئولیت های اجتماعی تمام تلاش خود را به منظور توسعه فضای سبز و راه اندازی پارک ایرانول خواهد نمود.

در پایان آقای زارع پور ضمن آروزی موفقیت برای اعضای شورای شهر و شهردار بر تعامل هر چه بیشتر تاکید نمودند .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استفاده از ظرفیت بسیج شورای شهر شهرداری نفت شرکت نفت ایرانول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۶۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  فرماندار  شهرستان نقده شوراها را معتمدین مردم دانست و افزود : ۴ سال اعتماد مردم به شما عزیزان تموم خواهد شد اما تصمیمات خارج از منیت و تعامل بین اعضای شورا و شهرداری باعث اتفاقات خوبی در منطقه خواهد شد .

محمد نوبخت نیا این همایش را یک اتحاد و همدلی بین مردم دانست و تصریح کرد : هر جا که اتحاد و همدلی باشد توسعه به همراه خواهد داشت و در طول خدمت خود ، کار جهادی برنامه ریزی کنید چون کمتر از یکسال به پایان این پارلمان شهر و روستا باقی مانده و برای مدت باقیمانده با تصمیمات خوب برای ورود به انتخابات ۱۴۰۳ با برنامه ریزی و تدبیر وارد شوید .

در این مراسم از شورای بخش شهرستان که در بین ۴۷ شورای بخش آذربایجان غربی رتبه برتر را کسب نموده بودند تجلیل شد .

همچنین در پایان از ۲۰ نفر به نمایندگی از ۲۹۰ اعضای شورای شهرستان تجلیل بعمل آمد.

دیگر خبرها

  • در دیدار ‌صنعتگران ‌هرمزگان با رئیس قوه قضائیه چه گذشت؟
  • شیراز چکیده تمام افکار بزرگان است
  • اعضای شورای اسلامی فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده
  • بیکاری معضلی جدی/ ضرورت رفع مشکلات حوزه کشاورزی
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • برنامه قطعی تاپیکو، بازگشت مجدد نفت ایرانول به جایگاه صدر در روان‌کاران است/ تولید و صادرات محصولات دانش بنیان باید در اولویت باشد
  • مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی: اقدام‌های فرهنگی باید امیدآفرین باشد
  • تغییر ۲۱ شهردار و شورای شهر نسیم‌شهر در ۴ سال
  • سوالی که گم شد؛ قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟