Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمود مومن‌نسب بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: بیشترین درخواست مردم از رئیس جمهور دولت سیزدهم مساعدت مالی، اشتغال، وام ضروری و درمان بوده است و در سفری که نهم مهرماه رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد داشتند، ۱۰۰ هزار نامه و درخواست مردمی داشتیم که به تفکیک دستگاهی و بر اساس موضوع ارجاع داده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آمار نامه‌های تحویلی به رئیس جمهور در این استان با تمامی سفرهای آیت‌الله رئیسی به سایر استان‌ها برابری می‌کند، گفت: حجم کار به دلیل دستی و فیزیکی بودن نامه‌های مردم زیاد بود و تک‌تک نامه‌های مردم را در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری بررسی، مطالعه، پردازش، موضوع‌بندی، ثبت و ارجاع دادیم.

مؤمن نسب اظهار داشت: در حال حاضر در مرحله ارجاع نامه‌های مردمی سفر رئیس جمهور در مرکز ارتباطات هستیم و همکارانم در دو شیفت مشغول عملیات ارجاع هستند و پیش‌بینی می‌شود در صورتی که شبکه با اختلال و قطعی مواجه نشود تا ۱۷ آذر ماه عملیات ارجاع به پایان برسد.

وی افزود: مردم شریف استان صبوری کنند تا عملیات ارجاع نامه‌های مردمی، تعیین تکلیف شده و کارشناسان بتوانند پاسخگوی تماس آنان باشند.

مؤمن نسب تصریح کرد: مردم از ۱۷ آذرماه به بعد، می‌توانند با شماره‌گیری تلفن ۱۱۱ و سپس زدن کلیدهای ۲ و ۳ وارد سامانه شده و با کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری صحبت و از روند نامه‌ها و تقاضای خود مطلع شوند.

وی افزود: بعد از ارجاع نامه‌ها به دستگاه‌های مربوطه مدیران و کارشناسان دستگاه‌های استانی موظف هستند از تاریخ ۱۷ آذر با ورود به سامانه سامد اطلاعات متقاضیان را استخراج کنند و با توجه به اینکه شماره تلفن همه متقاضیان در سامانه ارجاع ثبت شده با آنان تماس گرفته و به صورت مستند، مستدل و متقن پاسخ‌گوی مردم و هم‌استانی‌های عزیز باشند و رد یا پذیرش درخواست آنان را منطقی و معتبر توضیح دهند.

کد خبر 5362036

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کهگیلویه و بویراحمد سفر استانی یاسوج هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه گرگان عکس استانها واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران آلودگی هوا شیوع کرونا ایلام نامه های مردم رئیس جمهور نامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۶۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس

ایسنا/هرمزگان رئیس کل دادگستری هرمزگان دستور رسیدگی به درخواست‌های ۲۱۸ نفر از شهروندان و نمازگزاران جمعه در مسجد جامع بندرعباس را صادر کرد.

در راستای تأکیدات رئیس قوه قضاییه به منظور شفافیت در پاسخگویی و تسریع در رسیدگی به مطالبات مردم، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با ۲۱۸ نفر از شهروندان و نمازگزاران جمعه در مسجد جامع بندرعباس دیدار کرد.

در این دیدار که با حضور مسئولان قضایی، قضات و مدیران سازمان‌های تابعه قوه قضاییه برگزار شد و بیش از دو ساعت به طول انجامید، مراجعان درخواست‌های خود را در خصوص موضوعات مختلف حقوقی و قضایی از جمله «تسریع در روند رسیدگی و اجرای احکام، تخفیف مجازات، بهره‌مندی از عفو و آزادی مشروط و پذیرش اعاده دادرسی» با مسئولان مربوطه مطرح کردند.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان در حاشیه این دیدار مردمی اظهار کرد: عمل به دستور ریاست قوه قضاییه مبنی بر لزوم دیدار بدون واسطه با متن مردم به شکل‌های مختلف و اجرای سیاست‌های ابلاغی دستگاه قضایی در خصوص تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم از مهمترین اهداف برگزاری میز خدمت دستگاه قضایی در میعادگاه‌های نماز جمعه در شهرهای مختلف استان هرمزگان است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین تصریح کرد: در جریان برگزاری دیدار مردمی رئیس و اعضای شورای قضایی استان در مسجد جامع بندرعباس، با شنیدن مطالبات مراجعین، به منظور رفع مشکلات و رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده دستورات لازم صادر شد.

به گزارش ایسنا، همزمان با دیدار مردمی رئیس کل دادگستری و مسئولان قضایی استان هرمزگان در مسجد جامع بندرعباس، رؤسا و دادستان‌ها در اقصی نقاط استان نیز ضمن برپایی میز خدمت در میعادگاه‌های نماز جمعه به مطالبات مردم رسیدگی کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • هوشمندسازی حداکثری و عدم ارجاع پرونده‌های ناقص
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • برگزاری جشنواره مردمی وعده صادق در کوهدشت