Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از GOAL، وقتی از شما پرسیده شود بهترین مهاجمان ۳ سال گذشته را نام ببرید، طبیعتا اولین نگاه‌ها به فوتبال اروپا جلب می‌شود. لیونل مسی و کیلیان امباپه، زوج خط حمله تیم فوتبال پاری سن ژرمن، در رتبه‌بندی‌ها امتیاز بالایی دارند. در حالی که ارلینگ هالند، پدیده دورتموند در آلمان و روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ نیز شایسته کسب امتیاز بالا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان طور که کریستیانو رونالدو همیشه صدرنشین است.

گابریل باربوسا رکوردی دارد که با نخبگان جهان برابری می‌کند. گابی‌گل با ۱۰۲ گل زده از زمان پیوستن به فلامینگو در ابتدای سال ۲۰۱۹، به استثنای لواندوفسکی از تمام افرادی که نام‌ برده شد، آمار بهتری دارد. این موضوع سبب شده است باشگاه فلامینگو دست کم در فوتبال آمریکای جنوبی یکی از خطرناک‌ترین باشگاه‌ها قلمداد شود.

فلامینگو امشب می‌تواند جام کوپا لیبرتادورس را که آخرین بار در دسامبر ۲۰۱۹ کسب کرده بود، دوباره به دست آورد. آن‌ها از ساعت ۲۳:۳۰ در فینال بازی‌ها باید به مصاف پالمیراس بروند.

تایید این که گابریل در سه سال گذشته چقدر برای تیم مهم بوده است، دشوار نیست. در سال ۲۰۱۹ او ۲ گل دیرهنگام به ثمر رساند تا برزیلی‎‌ها ریورپلاته را شکست دهند؛ این در حالی بود که آرژانتینی‌ها از قبل جشن پیروزی را آغاز کرده بودند. این مهاجم آن دوره را به عنوان برترین گلزن جام با ۹ گل به پایان رساند.

گابی‌گل همچنان مورد تحسین میلیون‌ها هوادار فلامینگو است. اگرچه میزان دستمزد او ممکن است در سطح لیگ برتر نباشد، اما هنوز هم سالانه حدود ۳ میلیون پوند دریافتی دارد که بالاترین دستمزد در کل فوتبال برزیل است.

فلامینگو با بازیکنانی مثل داوید لوئیز، فیلیپه لوئیس، اورتون ریبیرو و آندریاس پریرا مقابل سانتوس قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید

نامزد‌های بهترین بازیکن هفته پنجم لیگ اروپا معرفی شدند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال اروپا لیبرتادورس پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۶۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ فعال‌سازی بند فسخ قرارداد برونو گیمارش مشخص شد

برونو گیمارش به مدت یک ماه با 100 میلیون پوند در دسترس خواهد بود. 

طرفداری | تیم‌های علاقه‌مند تا تاریخ مشخصی می‌توانند با 100 میلیون پوند او را به خدمت بگیرند. 

به گزارش فابریتزیو رومانو؛ برونو گیمارش در قرارداد خود بند آزادسازی به ارزش 100 میلیون پوند دارد. تیم‌های علاقه‌مند به این بازیکن می‌توانند از آخرین هفته ماه مِی میلادی تا روز آغازین آخرین هفته ماه ژوئن این بند را فعال کنند (4 خرداد تا 4 تیر). از ماه جولای و اوت، تنها با مذاکره با نیوکاسل می‌توان برونو گیمارش را به خدمت گرفت. روزهای گذشته نشریه تلگراف از علاقه منچسترسیتی و آرسنال به هافبک برزیلی نیوکاسل پرده برداشته بود. هافبک 26 ساله طی فصل جاری 4 گل و 6 پاس گل در لیگ برتر به ثبت رسانده است. 

پس از دکلان رایس؛ جنگ منچسترسیتی و آرسنال برای برونو گیمارش

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • تاریخ سازی دونده ایرانی در آسیا
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها؛ افغانستان در آستانه تاریخ‌سازی
  • تاریخ فعال‌سازی بند فسخ قرارداد برونو گیمارش مشخص شد
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • فیلم| لحظاتی از جذاب‌ترین و تکنیکی‌ترین گل‌های تاریخ فوتبال
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس