Web Analytics Made Easy - Statcounter

روبرت بیگلریان نماینده مسیحیان ارمنی جنوب ایران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، با اشاره به دادگاه‌های ساختگی انگلیس با موضوع حوادث آبان ماه 98 گفت: انگلیس از یک سو با همکاری با آمریکا تحریم‌های اقتصادی علیه ایران را اعمال می‌کند و از طرف دیگر با تشکیل دادگاه‌ها به دنبال اعمال فشار رسانه‌ای بر جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف انگلیس از تشکیل این دادگاه‌های ساختگی پرونده‌سازی برای جمهوری اسلامی ایران است تا چنانچه به خیال خودشان جامعه ایران به خاطر تحریم‌های اقتصادی دچار آشوب شد، نیروهای انتظامی و پلیس ایران به خاطر این فضاسازی‌های سنگین نتوانند برخوردی با آشوبگران داشته باشند. 

نماینده مسیحیان ارمنی جنوب ایران در مجلس اظهار داشت:‌ علاوه بر این انگلیس با این اقدام خود سعی دارد فشارهای روانی علیه ایران در مذاکرات پیش رو در قالب برجام را تشدید کند و در یک فضای روانی سنگین، دیپلمات‌های کشورمان پای میز مذاکره با انگلیس حاضر شوند.

بیگلریان خاطرنشان کرد: انگلیس نقش پررنگی در حوادث آبان ماه سال 98 داشت و موجبات آشوب‌های خیابانی در کشور را فراهم آورد و حال با این اقدامات سعی دارد تا رد پای خود در آن آشوب‌ها را پاک کند.

وی  گفت: انگلیس می‌خواهد تا با این اقدامات خود را از اتهاماتش تبرئه سازد و به جای پاسخگویی فضای روانی سنگینی را علیه ایران به راه اندازد.

نماینده مسیحیان ارمنی جنوب ایران اظهار داشت: اقدامات ضد ایرانی انگلیس و دیگر کشورهای جبهه استکبار از زمان انقلاب تا چند سال قبل اقدامات بین دو دولت و سازمانها بوده اما امروز انگلیس و امریکا این دشمنی‌ها را با اقداماتشان به سطح جامعه کشاندند و می‌خواهد با ایجاد آشوب اهداف خود را دنبال کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دادگاه آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۶۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است

علی باقری معاون سیاسی ورارت امور خارجه که برای شرکت در نشست معاونان و نمایندگان ویژه کشور‌های بریکس به مسکو سفر کرد، در حاشیه این نشست، با چانگ نماینده ویژه رئیس جمهور چین دیدار و گفتگو کرد.

باقری در این دیدار گفت: بریکس نشان داد دارای ابتکار عمل برای نقش آفرینی‌ها در صحنه و تحرک کشور‌های عضو در چارچوب چند‌جانبه‌گرایی است.

طرف چینی در این دیدار ضمن محکومیت مجدد حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق، گفت: از اقدامات ایران در دفاع از حقوق مردم فلسطین تشکر می‌کنیم و اقدامات ایران در منطقه را شایسته می‌دانیم. 

این مقام ارشد چین افزود: چین بر این باور است که ایران همواره در خاورمیانه شریک راهبردی است. در ادامه طرفین به بحث و بررسی درباره موضوعات مورد علاقه پرداختند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • واکنش تند ایران به اقدام ۳کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم های جدید | انتقاد شدید از پارلمان اروپا | باید زمانی پاسخگو باشید!
  • ضد حمله آمریکا به توسعه روابط ایران با شرق | فشار بر مالزی
  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است
  • آمریکا تحریم های جدید علیه ایران و روسیه اعمال کرد
  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!