Web Analytics Made Easy - Statcounter

 دکتر سید وحید حسینی روز شنبه در نشست ستاد مدیریت دانشگاهی کرونا افزود: ورود احتمالی سویه جدید کرونا آفریقای جنوبی در آینده ای نزدیک در کشور و به تبع آن در استان  بسیار خطرآفرین است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ادامه داد: در حال حاضر واکسیناسیون در کنار رعایت شیوه نامه های بهداشتی در برابر کرونا می تواند ابتلا به این بیماری و مرگ و میر ناشی از آن کاهش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی اظهار کرد: در ۷۲ ساعت گذشته، بیش از ۴۰ هزار نفر به مراکز واکسیناسیون علیه کرونا در سطح استان مراجعه و واکسن خود را دریافت کردند و ضرورت دارد افرادی که تاکنون هنوز موفق به دریافت واکسن نشده اند، نسبت به این امر اقدام کنند.

وی همچنین از فوت یک جوان زیر هجده سال بر اثر ابتلا به کرونا در استان خبر داد و به بی رحمی این بیماری اشاره کرد و گفت: کرونا سن و سال نمی شناسد و تمام افراد در اقشار مختلف جامعه در صورت عدم تزریق واکسیناسیون و بی توجهی به رعایت شیوه نامه های بهداشتی را درگیر می کند.

او همکاری مردم فهیم استان با مجموعه سلامت در مشارکت و عزم جدی در واکسیناسیون و رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی نسبت به کرونا را یکی از عوامل اصلی در  ایجاد ایمنی عمومی جامعه در برابر این بیماری عنوان کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه این نشست، روند انجام تست های pcr در مراکز ۱۶ ساعته، تست های سریع و فعالیت آزمایشگاه های تشخیصی کووید۱۹، اقدامات کارگروه های مختلف ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید۱۹، وضعیت آمار مبتلایان به کرونا در مناطق مختلف استان و آخرین آمارهای جانباختگان این بیماری در شیراز و دیگر شهرستان های استان را ارزیابی کرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی قاره آفریقا شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی قاره آفریقا ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی قاره آفریقا شیراز فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۶۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان خارجی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، دکتر موذنی رییس دانشگاه شیراز گفت: این دانشگاه آماده است در صورت تمایل دانشجویان آمریکایی و اروپایی که در حمایت از مردم مظلوم غزه، از طرف دانشگاه‌های خود به اخراج تهدید شده اندرا جذب و بورسیه کند.
جمعی از دانشجویان دانشگاه شیراز هم از این پیشنهاد رئیس دانشگاه ابراز خوشنودی کردند.
همچنین دکتر داداش پور رىیس سازمان امور دانشجویان و معاون وزیر علوم با اعلام حمایت از این تصمیم دانشگاه شیراز و دانشگاه فردوسی مشهد تصریح کرد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آمادگی دارد این دانشجویان را در رشته‌های تخصصی موجود، پذیرش و بورسیه تحصیلی کند.
دانشگاه شیراز هم اکنون از دانشگاه‌های برتر ایران است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال
  • آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان خارجی
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان، از امروز
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز/ عین‌الهی: وقتی می‌گویند عالم بدون عمل همین است!
  • واکنش وزیر بهداشت به مسمومیت پزشکان در شیراز
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز
  • یک هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند