Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@18:40:43 GMT

نیازمند نگاه نوآورانه برای حل مشکلات هستیم

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۷۰۵۹

نیازمند نگاه نوآورانه برای حل مشکلات هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محسن دوباشی مدیر عامل ستاد پیشرفت جامع منطقه‌ای در آئین افتتاحیه مدرسه پیشرفت ستاد اجرایی فرمان امام که به همت ستاد پیشرفت جامع منطقه‌ای برگزار شد گفت: ابتدا خوشحالی خودم را از رونمایی حرکتی که شاهد زحمت یکایک دوستان بوده تا به نقطه آغاز برسیم تشکر می‌کنم و این مسئله را به فال نیک می‌گیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نکته‌ای که لازم می دانم در اینجا به آن بپردازم بحث موضوع آموزش است که از دو منظر می‌توان به آن پرداخت؛ چراکه آموزش همیشه می‌تواند منجر به توانمندسازی شود اما آنچه که مدرسه پیشرفت برای آن ساخته شده ایجاد یک مدرسه حکمرانی نیست بلکه برای پوشش خلاءهای موجود است.

مدیرعامل ستاد پیشرفت جامع منطقه‌ای اظهار کرد: این تحول نیازمند بحث‌های جدیدی است و در حوزه محتوا تلاش شده موضوعاتی بیان شود که خلأها را بیان کند.

وی عنوان کرد: نکته دوم این است که ما برای اینکه بتوانیم مسئله‌های عمیقی را که روز به روز با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم بیان کنیم نیازمند نگاه نوآورانه‌ای از جنس تحول‌های مردمی که برای حل مسئله به میدان بیایند هستیم.

دوباشی تصریح کرد: این نقطه تحولی به شدت نیازمند نگاه نوآورانه است و این تحول پیشرفتی مبتنی بر پیشرفت بشر است.

وی خاطرنشان کرد: ما برای ایران آینده و برای اینکه رو به جلو حرکت کنیم باید به سمت مأموریت گرایی حرکت کنیم نه ساختارگرایی وماموریت‌هایی که برعهده ما قرار دارد موضوعیت دارد نه سازمانی که در اختیار ما قرار دارد.

کد خبر 5362049

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره مدیریت تحول نوآوری شهرداری تهران شورای شهر تهران علیرضا زاکانی آلودگی هوا قوه قضاییه بنیاد شهید و امور ایثارگران ترافیک هلال احمر جمهوری اسلامی ایران شرکت مترو تهران مواد مخدر گردشگری وضعیت معابر پلیس راهور دیوان عالی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۷۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی عصر یکشنبه در جریان سفر به شهرستان فسا با بیان اینکه با ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان فارس و تعامل با دیگر دستگاه‌ها مشکل این واحد تولیدی حل شده است گفت: واحد کشتارگاه صنعتی جهان‌زرین فسا چهار سال تعطیل بود و این مساله باعث بیکاری عده زیادی شده بود.

رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: ستاد اقتصاد مقاومتی با هدف تحقق شعار سال و عمل به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از تولید و در راستای حمایت حقوقی و قضائی از واحدهای تولیدی و صنعتی پیگیری رفع تعطیلی این واحد صنعتی را در دستور کار قرار داد.

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: فعالیت ستاد اقتصاد مقاومت دادگستری استان فارس در پیگیری مشکلات ۸۰ واحد دارای مشکل ادامه دارد و با مدیریت و نظارت مستقیم معاون قضائی دادگستری استان فارس در هر هفته با تشکیل دو جلسه در اتاق بازرگانی استان فارس و شهرک صنعتی شیراز مشکلات واحدهای صنعتی پیگیری و گره‌ها و موانع موجود در مسیر فعالیت اقتصادی آنان شناسایی و با کمک مسئولان رفع می‌شود.

وی گفت: بررسی کمبود مواد اولیه، عدم وصول مطالبات، کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش و مشکلات بانکی و دریافت تسهیلات بانکی و همچنین هماهنگی با ادارات آب و برق و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله مواردی است که در بازدیدهای میدانی و هدفمند از واحدهای صنعتی و تولیدی در سراسر استان فارس توسط ستاد اقتصاد مقاومت دادگستری استان فارس پیگیری می‌شود.

موسوی در پایان گفت: حل و فصل مشکلات واحد تولیدی کشتارگاه صنعتی طیور «جهان زرین» فسا سبب می‌شود که علاوه بر اشتغال ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم، زمینه فعالیت اقتصادی ۳۰۰ نفر دیگر به صورت غیر مستقیم فراهم شود.

کد خبر 6097673

دیگر خبرها

  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • رفع مشکلات «ماماها» نیازمند توجه مسوولان/جذب ۱۰۰ ماما در کردستان
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • نگاه نوآورانه واحدهای تولیدی برای ورود به عرصه رقابت خارجی
  • فیلم| به دانش‌آموزتان نگاه ملی بدهید
  • گردشگری نخستین رکن سند توسعه و پیشرفت شهرستان نایین است
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای ۲۰ ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای 20 ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر