Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی شجاعی مشکلی برای همراهی پرسپولیس ندارد

علی شجاعی، وینگر جوان پرسپولیس با رفع مصدومیت مشکلی برای همراهی تیمش ندارد.

به گزارش طرفداری، علی شجاعی چند هفته ای است با پشت سر گذاشتن دوره مصدومیت و تمرینات آماده سازی خود در دسترس یحیی گل محمدی قرار گرفته و مشکلی برای همراهی سرخ پوشان ندارد. بازیکن چپ پا و تکنیکی پرسپولیس که در روزهای پایانی فصل گذشته با مصدومیت کتف مواجه و مجبور به عمل جراحی شده بود، با رفع این مصدومیت و پشت سر گذاشتن دوران نقاهت، این روزها آماده حضور در میادین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاعی که به واسطه ترافیک بازیکن در پست وینگر فرصت چندانی برای حضور در ترکیب سرخ ها پیدا نکرده، در اکثر زمان هایی هم که راهی میدان شده به عنوان مدافع چپ بازی کرده که طبیعتا نتوانسته خصوصیات همیشگی اش را به نمایش بگذارد.

از این رو باید دید او در ادامه راه از سوی گل محمدی مجوز حضور در میدان را پیدا خواهد کرد یا نه.

 

بیشتر بخوانید:

پاسخ منفی علی شجاعی به دو پیشنهاد لیگ برتری

 

اخبار داغ 

عکس ساپورت شیشه ای ماهور الوند در خیابان خداداد افشاریان ناخواسته فدراسیون را لو داد؛ ما مجبور شدیم از رییس جمهور و وزیر کمک بگیریم کنایه مربی پرسپولیس به استقلال؛ تیمی که ۱۰ سال است قهرمان نشده بحران دارد، نه ما! / فیلم یوونتوس به حساب‌سازی متهم شده و مورد تحقیق و تفحص قرار می گیرد فرانک لمپارد: در باشگاه چلسی به ورزشگاه تاتنهام، ورزشگاه 3 امتیازی می گفتند! (زیرنویس فارسی)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علی شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۷۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بد برای تاتنهام: پایان فصل ستاره آلمانی!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام پنجشنبه شب در دیداری معوقه از رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج روبروی چلسی به میدان خواهد رفت و امیدوار است که بتواند به یک پیروزی مهم در این بازی دست پیدا کند.

این تیم در حال حاضر با دو بازی کمتر تنها هفت امتیاز با استون ویلا که در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفته فاصله دارد و در صورتی که بتواند در این دو بازی به پیروزی برسد می‌تواند به کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده امیدوار باشد.

پوستکوگلو دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این بازی حساس حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

شرایط تیم: خوب نیست. ما چند مصدوم داشته‌ایم. ورنر از ناحیه همسترینگ احساس درد دارد و با توجه به اینکه تنها دو یا سه هفته از ادامه لیگ مانده، این فصل را از دست داده است. بنویس از ناحیه ماهیچه ران پا دچار مصدومیت شد و تا پایان فصل باید مشغول درمان باشد.

خطا روی ویکاریو: فکر می‌کنم که او متوجه شده است که چالشی در این زمینه وجود دارد. این چیزیست که حتی من هم با آن درگیر هستم چون دیشب دیدار لیگ قهرمانان را دیدم و خطایی روی دروازه‌بان انجام شد که بلافاصله اعلام شد. سعی می‌کنیم این موضوع را روشن کنیم.

نظم رومرو پس از اخراج برابر چلسی: من تا به حال ده‌ها بار صحنه‌ای که او به خاطرش اخراج شد را دیده‌ام، شاید او به خاطر کسی که هست تاوان سنگین پرداخت کرد. من در تمام طول سال هیچ مشکلی با نظم و انضباطش نداشتم. ما در آن بازی شروع خوبی داشتیم و بسیار خوب پیش رفتیم. من مشکلی با این اتفاق نداشته‌ام. اگر این موضوع پیش از این هم رخ داده، تحت هدایت من چنین چیزی نبوده است. او امسال فوق العاده بود.

نشانه‌های پیشرفت: قطعا می‌توان این نشانه‌ها را به وضوح دید. 20 از 20. صددرصد.

دیگر خبرها

  • خبر بد برای تاتنهام: پایان فصل ستاره آلمانی!
  • ترکیب احتمالی سپاهان در برابر پرسپولیس
  • خبر خوب برای سپاهان؛ رضا اسدی به الکلاسیکو می‌رسد
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟