Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@16:18:07 GMT

رژیم صهیونیستی کل منطقه را تهدید می کند

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۸۵۷۵

رژیم صهیونیستی کل منطقه را تهدید می کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری العهد، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در کنفرانس حمایت از اسرا و بازداشت شدگان فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی گفت: آرمان فلسطین فقط متعلق به فلسطینی‌ها نیست بلکه مسئله اصلی همه ملت‌های عربی و آزادگان جهان است. دشمن صهیونیستی دشمن ما و شما است و خطر این رژیم کل منطقه را تهدید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما از سفر وزیر خارجه رژیم اشغالگر به مغرب و اعلام توافق امنیتی رباط و تل آویو متأسفیم چرا که مغرب در طول تاریخ در قلب مسئله فلسطین بوده است.

هنیه ادامه داد: تصمیمات اتخاذ شده برای قرار دادن حماس و حزب الله در فهرست سازمان‌های تروریستی، نشان افتخار برای همه ما است.

رئیس دفتر سیاسی حماس تصریح کرد: به اسرای خود می‌گوئیم مسئله شما در رأس اولویت‌ها و توجهات مقاومت فلسطین قرار دارد و ما از مبارزه شما در داخل زندان‌های رژیم اشغالگر برای محقق ساختن زندگی عزتمند تا آزادی شما حمایت می‌کنیم.

اسماعیل هنیه اظهار داشت: دشمن جز با زور هیچ امتیازی نمی‌دهد و ما سرزمین و اسرای خود را آزاد کرده‌ایم. ما معتقدیم یکسره کردن تکلیف نزاع تاریخی بین آزادگان جهان و مشروع صهیونیستی زیاد طول نخواهد کشید.

کد خبر 5362216

منبع: مهر

کلیدواژه: اسماعیل هنیه جنبش حماس فلسطین ایالات متحده امریکا عراق روسیه رژیم صهیونیستی ایران سوریه فلسطین اتحادیه اروپا فرانسه اوکراین مذاکرات وین ترکیه مسکو افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۸۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دارایی اسرائیل «نتانیاهو» را تهدید کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «بتسییل اسموتریچ» وزیر تندرو دارایی رژیم صهیونیستی در سخنانی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم را به سرنگونی تهدید کرد.

اسموتریچ خطاب به نتانیاهو و با تهدید شدید وی بیان کرد: اگر حمله به رفح برای نابودی حماس لغو شود، کابینه‌ات شایستگی تداوم را نخواهد داشت.

وزیر تندرو دارایی رژیم صهیونیستی در ادامه این اظهارات بیان کرد: دستورالعمل من برای اسراییلی‌ها آن است که فورا با تمامی قوا به سمت رفح حرکت کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر دارایی اسرائیل «نتانیاهو» را تهدید کرد
  • جدیدترین موضع‌گیری مقاومت فلسطین درباره مذاکرات آتش‌بس
  • تأکید مجدد السیسی بر ضرورت آتش بس و ارسال کمک های بشردوستانه به غزه
  • تاکید مقام آمریکایی بر شکست رژیم صهیونیستی در غزه
  • پاسخ رژیم صهیونیستی را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • تغییر در پیشنهاد آتش‌ بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است
  • حماس: هیچ پیشنهادی جز آتش‌بس در غزه را نمی پذیریم
  • تغییر در پیشنهاد آتش‌بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • دشمن صهیونیستی بیمارستان‌های نوار غزه را به گورهای دسته جمعی تبدیل کرده است