Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی عبداللهی روز شنبه در نشست  با شهرداران کرج ، فردیس و مجموعه شهرداری کرج  افزود: طراحی شهری در کرج بسیار آشفته است و طرح تفصیلی به درستی اجرایی نشده، بنابراین باید سیستم عملکرد شهرداری پایبند به قانون باشد.
وی ادامه داد: مصالح ساختمانی، ثروت ملی محسوب می شوند و باید در ساخت و سازها از دفن بیهوده مصالح و عمر کوتاه سازه ها جلوگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار البرز با بیان اینکه نورپردازی و نمای ساختمان ها باید زیرنظر شهرداری طراحی و اجر شود، افزود: باید در طراحی نمای ساختمان ها مشخصه ایرانی و اسلامی رعایت شود.
عبداللهی گفت: ضرورت دارد در کمیسیون ماده ۱۰۰ به گونه ای تصمیم گیری شود که حقوق و منافع شهر محفوظ بماند.
وی افزود: شهرداری های کرج و فردیس باید با بهره برداری از خرد جمعی به درآمدزایی و افزایش درآمد برسند.
استاندار البرز گفت: تا کی باید از ضعف در زیرساخت ها گله کنیم، باید برای جبران کمبودها وارد میدان شویم.

وی یادآورشد: درشهرداری کرج با ظرفیت های فراوانی که وجود دارد باید در موضوعات ساختاری، کاری و فعالیتی تحول ملموس ایجاد شود.

عبداللهی با بیان اینکه مدیریت شهری در کرج باید از برنامه های شهرهای موفق جهان الهام بگیرد، ادامه داد: عملکرد شهرداری کلانشهر کرج باید الگوی تمام شهرداری های کشور شود و اقدامات شاخصی را شاهد باشیم.
وی گفت: شهرداری کرج باید چند پروژه محوری و بزرگ تعریف کند و در سریع زمان ممکن به اجرای ان بپردازد.
عبداللهی افزود: کمربندشمالی کرج باید در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد همچنین قطار شهری کرج به پاشنه آشیل استان البرز  تبدیل شده و نباید بیش از این خجالت زده این پروژه باشیم.
استاندار البرز با اشاره به اینکه آزادراه جنوبی کرج باید طراحی شود، گفت:  هویت بخشی به ورودی های استان و ساماندهی آزادراه تهران - کرج، زیباسازی و ایجاد فضای سبز در حاشیه اتوبان باید در دستور کار شهرداری قرار گیرد.
وی افزود: شهرداری ها باید برای ایجاد تصفیه خانه های محلی، حوضچه های ذخیره آب در پارک ها  نقطه یابی و پیش بینی های لازم را داشته باشند.
استاندار البرز با بیان اینکه ظرفیت های فراوانی در کلانشهر کرج وجود دارد که باید شکوفا شود، افزود: توسعه، شکوفایی و پیشرفت در مدیریت شهری کرج در گرو تلاش شبانه روزی است.

استان البرز دارای ۱۸ شهر است.

برچسب‌ها شهرداری کرج فردیس استانداری البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری کرج فردیس استانداری البرز شهرداری کرج فردیس استانداری البرز استاندار البرز شهرداری کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۸۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز پیش از ظهر یکشنبه از پروژه ادامه بلوار ماهان و در امتداد آن بلوار سربازان گمنام امام زمان (عج) و شهید ناصربخت که به دانشگاه خوارزمی نیز می‌رسد، بازدید کرد.

تکمیل این مسیر، بار زیادی از ترافیک خیابان شهید بهشتی و گره‌های ترافیکی در محدوده حصارک کرج را کاهش می‌دهد و سبک می‌کند.

استاندار البرز در این بازدید که با همراهی مهرداد کیانی شهردار کرج انجام شد، بر ضرورت تکمیل این پروژه و رفع موانع و معارضان آن تاکید کرد.

کد خبر 6090704

دیگر خبرها

  • تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در شیراز
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات مهندسی
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات فنی و مهندسی
  • شوراها پل ارتباطی دولت و مردم
  • انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند