Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان  در جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا گفت: در بحث رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اصناف و کسبه، نظارت‌ها و بازدید‌ها به صورت مستمر و جدی ادامه دار باشد و در صورت تداوم و تکرار رعایت نشدن دستورالعمل‌ها از سوی اصناف متخلف، برخورد جدی و پلمب صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: دانش آموزانی که شرایط تزریق واکسن را دارا هستند و هنوز دریافت نکردند، حتما نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند.

هاشمی اظهار داشت: در حوزه روستایی اقدام‌های لازم برای تزریق حداکثری واکسیناسیون کرونا در دستور کار قرار گیرد و پوشش ضریب واکسیناسیون تقویت شود.

او اضافه کرد: در حال حاضر از هشت شهرستان استان، ۲ شهرستان شاهرود و دامغان در وضعیت نارنجی، شهرستان‌های سمنان، گرمسار، سرخه، مهدیشهر در وضعیت رنگ بندی کرونایی زرد و شهرستان‌های آرادان و میامی در رنگ آبی است.

هاشمی خاطرنشان کرد: در حوزه شهری و روستایی برای مراقبت از سلامت دانش آموزان، بازدید‌های سر زده از مدارس در خصوص نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک در دستور کار قرار گیرد.

استاندار سمنان با بیان اینکه سلامت مردم از اولویت هاست و در این خصوص با کسی تعارف نداریم، تصریح کرد: به منظور رعایت بیشتر نکات بهداشتی و تزریق واکسن، صدا و سیما بیش از گذشته اقدامات را تقویت نماید و برنامه‌های ویژه در این خصوص در دستور کار قرار دهد.

انتهای پیام / ن 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۸۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | حقوق حداقل‌بگیران چند درصد افزایش می یابد؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، سخنگوی دولت گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امروز در هیات دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران ۳۵ درصد افزایش می‌یابد.

وی افزود: به عنوان مثال یک فرد بازنشسته دارای همسر که یک فرزند داشته باشد، بالای ۱۰ میلیون تومان دریافتی خواهد داشت و البته سایر سطوح هم افزایش ۲۲ درصد و یک مبلغ ثابت دارند.

اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد برای سیل سیستان و بلوچستان

سخنگوی دولت بیان کرد: به پیشنهاد مشترک وزارت کشور و سازمان برنامه بودجه در خصوص سیستان و بلوچستان، فعلا میزان ۱۵۰۰ میلیارد تومان هیئت وزیران مقرر کرد به صورت تنخواه در خدمت استاندار و وزارت کشور قرار بگیرد.

بهادری جهرمی اضافه کرد: این هزینه تنها به عنوان هزینه‌های ضروری اولیه هزینه کنند. طبیعتا هزینه‌های بیشتر از این بوده است که بعد از برآورد نهایی توسط دستگاه مربوطه در خصوص آن تصمیم گیری خواهد شد.

کد خبر 848753 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها حقوق و دستمزد بازنشستگان تامین اجتماعی بازنشستگی خبر ویژه علی بهادری جهرمی

دیگر خبرها

  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • برخورد قاطع و موثر با سرقت/ هوشمند سازی در دستور کار پلیس
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | حقوق حداقل‌بگیران چند درصد افزایش می یابد؟
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • انتقال فناوری به حوزه کشاورزی باید در دستور کار قرار گیرد
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • فوت ۱۱ نفر کارگر در کردستان به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی