Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-05@04:13:26 GMT

ورود محموله لوازم خانگی کره ای به کیش

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۸۸۴۰

ورود محموله لوازم خانگی کره ای به کیش

به گزارش صدای ایران  اخیرا ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می داد محموله لوازم خانگی کره‌ای وارد جزیره کیش شده است.



این در حالی است که در کنار ممنوعیت واردات لوازم خانگی از سال ۱۳۹۷ تا کنون، چندی پیش مقام معظم رهبری نسبت به واردات لوازم خانگی هشدار داده و آن را ممنوع اعلام کردند.



بر این اساس با اینکه امکان ورود از کانال برخی سهمیه‌ها مانند کولبری، ته لنجی و مرز نشینی و از طریق ثبت آماری برای واردات محدود وجود داشت، شورای عالی مناطق آزاد در مهرماه امسال به مناطق اعلام کرد که ثبت آماری و ورود لوازم خانگی با نشان تجاری ساخت کره جنوبی به محدوده مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ممنوع است ولی تاکید شد که کالاهایی که ثبت اموال آن از سازمان مناطق آزاد تا ۲۴ مهر ماه یعنی قبل از این ابلاغیه به مناطق، صادر شده باشد از شمول این ممنوعیت مستثنی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اما ویدئو اخیر حاکی از ورود محموله لوازم خانگی کره‌ای در اوایل آذرماه بود این در حالی است که پیگیری این جریان از گمرک حاکی از تائید ورود محموله لوازم خانگی کره‌ای در سوم آذرماه بود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: لوازم خانگی به کیش فضای مجازی محموله لوازم خانگی کره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۸۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان خوزستان مه‌آلود می‌شود/ ورود سامانه جدید بارشی به استان

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از امروز با گذر سامانه از خوزستان، همچنان احتمال بارش‌های خفیف در مناطق مرتفع شرقی، شمالی مورد انتظار است.

وی اضافه کرد: از فردا در اغلب مناطق خوزستان پدیده غالب مه یا مه رقیق بعد از بارندگی در اغلب مناطق استان به ویژه گردنه‌های کوهستانی و جاده‌های مواصلاتی است.

سبزه زاری خبر داد: از اوایل دوشنبه سامانه بارشی از سمت غرب و شمالِ غرب وارد خوزستان می‌شود و تا صبح سه شنبه در اغلب مناطق استان سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط و تندبادهای لحظه‌ای خواهد شد.

وی تصریح کرد: بیشترین حجم و شدت بارش‌ها در بخش‌های شرقی، شمالی، جنوبی و ارتفاعات خوزستان پیش بینی می‌شود. در بقیه مناطق بارش‌ها به صورت پراکنده و نقطه‌ای خواهد بود.

سبزه زاری اظهار کرد: شمال خلیج فارس از امروز آرام ولی از روز دوشنبه مواج و در برخی ساعات همراه با رگبار و رعد برق خواهد بود.

وی گفت: در شبانه روز گذشته آبادان با ۳۰.۸ و دهدز با ۸ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند؛ همچنین در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۲۹.۵ و کمینه دمای ۱۷.۳ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 6096363

دیگر خبرها

  • داغ شدن زمزمه‌های ورود اژدهای سرخ برای مهار ایران؛ اهرم فشار پکن کجاست؟
  • آسمان خوزستان مه‌آلود می‌شود/ ورود سامانه جدید بارشی به استان
  • توزیع داروی افسردگی ترازدون پس از تایید سلامت محموله‌های وارداتی جهت رفع کمبود
  • ورود سامانه بارشی جدید به ایران از روز دوشنبه
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه
  • جزئیاتی از رویداد طراحی و بسته‌بندی محصولات خانگی، صنایع دستی و سوغات
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • ورود سامانه ناپایدار جوی به استان اردبیل از روز جمعه
  • ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه/ شدت بارندگی در این استان‌ها
  • اسرائیل خواهر اسماعیل هنیه را آزاد کرد و در حصر خانگی قرار داد+ عکس