Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر یکی از تیم‌های ریشه‌دار و شناخته‌شده فوتبال ایران است که طی سال‌های اخیر با فراز و نشیب‌های فراوانی روبرو بوده است.

دو بار حضور در لیگ برتر و سپس سقوط به دسته‌های پائین‌تر از جمله این فراز و نشیب‌ها بوده است؛ البته حضور در فینال جام حذفی کشور را نیز باید به عنوان یکی از افتخارات این تیم ذکر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر امسال در لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور دارد ولی این روزها وضعیت خوبی در جدول رده بندی ندارد و با دو امتیاز از هفت بازی در رده هفدهم جدول قرار گرفته است.

امروز و در مرحله سوم جام حذفی، تیم شاهین بوشهر با نتیجه دو بر صفر برابر سایپا تهران به پیروزی رسید و به دور چهارم جام حذفی و تقابل با یک تیم لیگ برتری راه یافت.

مسئولان استان بوشهر از جمله استانداری و شهرداری بوشهر وعده‌های فراوانی را به هواداران شاهین بوشهر برای حمایت از این داده بودند ولی تاکنون شاهینی‌ها چیزی دریافت نکرده‌اند.

به داد شاهین برسید

سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر که طی دو ماه گذشته مسئولیت مدیریت این باشگاه را بر عهده گرفته است به خبرنگار مهر گفت: سه تیم پایه و یک تیم بزرگسالان در لیگ برتر داریم.

فلکناز آتشی اضافه کرد: با ودیعه و قرض و کمک‌های مالی مردم به مصاف حریفان رفته و همه وعده‌های داده شده محقق نشده است.

وی با اشاره به اینکه مصوبه کمک پنج میلیارد تومانی به شاهین بوشهر نیز در پیچ و خم‌های اداری گیر کرده است، افزود: در صورتی که مشکلات شاهین هر چه سریع‌تر رسیدگی نشود، در همه رده‌ها با بحران روبرو خواهیم بود.

سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر تصریح کرد: اگر این هفته به داد شاهین نرسند، کار تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در ادامه بسیار سخت و غیرممکن خواهد شد.

انتظار می‌رود مسئولان استان بوشهر به وعده‌های خود در قبال تیم شاهین شهرداری بوشهر پایبند باشند و شاهد عمل به این وعده‌ها باشیم.

کد خبر 5362228

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر بوشهر لیگ برتر شهرداری بوشهر جام حذفی هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه گرگان واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها شیوع کرونا آلودگی هوا ایلام شاهین شهرداری بوشهر شاهین بوشهر وعده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۸۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم مقابله با گرانی/ زمان وعده صادق اقتصادی مسؤولان به مردم است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود محمودی در نماز جمعه کنگان با اشاره به ابعاد عملیات وعده صادق گفت: اکنون وقت آن رسیده مسئولان قوی سه گانه و تیم اقتصادی با فراهم کردن ثبات اقتصادی که بستر آن با عملیات وعده صادق فراهم شده بود را عینیت بخشند.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران امنیت لازم را برای حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی فراهم نموده است و کشور برای ثبات و جهش اقتصادی آماده است.

خطیب جمعه کنگان اظهار داشت: دولت، بانک مرکزی و وزارت اقتصادی برای حل مشکلات اقتصادی نقشه راه روشنی ترسیم و اقدامات لازم را برای ساماندهی بازار مسکن و خودرو و جهش تولید فراهم نماید.

محمودی با تبیین عملیات وعده صادق گفت: عملیات وعده صادق ابعاد گسترده ای داشته و توانسته جبهه عبری، عربی و غربی را به زانو در آورده است.

وی افزود: عملیات صادق نمایشی از قدرت جمهوری اسلامی ایران بود که محاسبات دشمن را بهم ریخت و توهم حمله به ایران را از بین برد.

امام جمعه کنگان با تسلیت شهادت رئیس مذهب تشیع آقا امام جعفر صادق علیه السلام و بیان فضائل و مناقب آن امام و مظلومیت‌های حضرت، عنوان کرد: در شرایط خفقان و اختناق شدید، امام دامن همت به کمر زد و به احیا و بازسازی معارف اسلامی پرداخت و مکتب علمی عظیمی به وجود آورد که محصول و بازده آن، چهار هزار شاگرد متخصص (همانند هشام، محمد بن مسلم و…) در رشته‌های گوناگون علوم بودند، و اینان در سراسر کشور پهناور اسلامی آن روز پخش و تاریخ را دگرگون کردند.

محمودی افزود: امام صادق علیه السلام توانست انقلابی فرهنگی برپا کند و با تشریح فرهنگ غنی و پر مایه اسلام و تأسیس دانشگاه‌ها و مدارس، اسلام را گسترش دهد.

وی به موضوع گرانی و پیامدهای آن در کلام امام صادق علیه السلام پرداخت و با بیان اینکه در خصوص گرانی همه مقصرند و باید تلاش کنند این پدیده شوم برداشته شود، عنوان کرد: به فرموده امام گرانی اخلاق و رفتار مردم را بد، امانت را از بین می‌برد، مردم را در سختی و مشقت قرار می‌دهد.

خطیب جمعه کنگان به خیزش و جنبش عظیم دانشجویی در آمریکا و غرب علیه رژیم کودک کش صهیونیستی و حامیان آنها اشاره و گفت: در افکار عمومی و نسل جدید و دانشجویان غرب و اروپا دیگر روایت سازی دروغین غرب پذیرفته نیست و جایگاهی ندارد.

محمودی افزود: غربی‌ها فهمیده اند که با فشار و سرکوب و زندان و شکنجه نمی‌شود صدای ظلم ستیزی و عدالت خواهی و صلح طلبی را خاموش و سرکوب کرد.

وی تاکید کرد: در حوزه جهاد تبیین در خصوص جریان غزه و مظلومین فلسطینی ثابت شده می‌توان با آگاهی بخشی در بین ملت‌ها، طوفانی سهمگین علیه ظالمان و دشمنان ایجاد کرد و گاهی شمشیر مظلوم برنده‌تر از شمشیر ظالم است.

امام جمعه کنگان خطبه‌ها با تبیین فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با معلمان و کارگران گفت: تبیین فرمایشات معظم له می‌تواند چراغ راهی برای همه آحاد جامعه باشد.

کد خبر 6095782

دیگر خبرها

  • شهرداری تهران قصد خرید پرسپولیس را ندارد
  • مسئولان به وعده صادق اقتصادی خود عمل کنند
  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور
  • نقش مهم آموزش و پرورش در هویت بخشی به نسل نوجوان و جوان
  • لزوم مقابله با گرانی/ زمان وعده صادق اقتصادی مسؤولان به مردم است
  • لزوم تلاش جدی مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • آموزش و پرورش بوشهر ویژه‌تر دیده شود/ لزوم ساخت کلاس‌های درس جدید
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • لزوم استفاده مسئولان از ظرفیت دانشگاهیان/ نمایشگاه حمل‌ونقل حاصل اجرای فرامین رهبری است
  • لزوم تبیین گفتمان وعده صادق توسط اساتید دانشگاه