Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت الله "حبیب الله شعبانی موثقی" عصر شنبه در یادواره شهدای بخش گیان شهرستان نهاوند، اظهار داشت راه حل اصلی برای رفع مشکلات، حذف مسئولانی است که اعتقادی به آرمان ها و اهداف امام راحل، رهبری و خون مقدس شهدا ندارند.

وی افزود: یکی دیگر از امانت‌های شهدا، ولایت فقیه و پشتیبانی از آن است که باید با افزایش بصیرت خود، مراقب فتنه‌ها و نقشه‌های دشمن در فضای مجازی و رسانه ای باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه مشکلاتی در کشور وجود دارد که باید آن را اصلاح کرد، گفت: برخی از مشکلات به دلیل حضور برخی مسئولانی است که شایستگی تصدی این جایگاه را نداشته‌ و با تفکرات غربگرایانه، مشکلات  امروز را ایجاد کرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه شهدا الگویی کامل برای جامعه و نسل جوان هستند، افزود:  شهدا هویت بخش جامعه اسلامی هستند و ضروری است تا با ارتباط از طریق مطالعه و مشاهده آثار و کتب مرتبط با شهدا، این بزرگان را در جامعه به عنوان الگو معرفی کنیم.

آیت الله شعبانی موثقی خاطرنشان کرد: انسان باید با مشاهده تمثال شهدا به حال آنها غبطه بخورد چراکه شهادت در رکاب الهی خواسته ای است که انسان هر لحظه باید از خداوند مطالبه کند.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه شهدا هدف از خلقت را به خوبی درک کردند و خود را درگیر عالم خاکی نکردند، گفت: شهدا خدا را در تمام لحظات زندگی باور و به ولی خدا ایمان داشتند که این ۲ ویژگی اصلی در سیره شهدا را باید سرلوحه قرار داد.

آیت الله شعبانی موثقی افزود: توجه به ولایت و همراهی با ولی خدا مهم ترین نکات در وصیت نامه شهدا به مردم و جامعه است.

برچسب‌ها شهید امام جمعه همدان همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهید امام جمعه همدان همدان شهید امام جمعه همدان همدان امام جمعه همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۹۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم

به گزارش خبرنگار مهر، اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی با حضور عوامل فیلم، قربانعلی طاهر فر (کارگردان) تورج الوند و علی استادی عصر دیروز در سینما ساحل اصفهان برگزار شد.

طاهرفر با قدردانی از استقبال مردم هنرپرور و هنر دوست اصفهان اظهار کرد: همه جای ایران سرای من است یک شعار نیست و مردمی که دغدغه دریاچه ارومیه را دارند قطعاً برای خشکی زاینده رود هم ناراحت هستند و دغدغه دارند.

وی ادامه داد: دو تیم سپاهان و تراکتور جنگنده هستند و این وجه اشتراک مردم اصفهان و مردم ارومیه است.

کارگردان فیلم آپاراتچی در مورد فیلم گفت: این فیلم در مورد آدم‌های عاشق است و از اینکه آن را برای تماشا انتخاب کردید قدردانی می‌کنیم.

شایان ذکر است که دو اتفاق بزرگ در حاشیه اکران مردمی فیلم آپاراتچی در اصفهان رخ داد.

حجت الاسلام ایرانپور امام جمعه شهر هرند اصفهان به دلیل بازتاب سکانس‌های از نماز جمعه برای اولین در سینمای ایران از آقای طاهرفر کارگردان فیلم آپاراتچی و آقای استادی به دلیل ایفای نقش امام جمعه با اهدای لوح تقدیر تجلیل کردند.

همچنین اجرای گروه سرود در سالن با سرود «بابا خون داد» لحظاتی از فیلم را تداعی کردند و امام جمعه شهر هرند با اهدای لوح نیز از عوامل به خاطر بازتاب گروه سرود و فعالیت‌های جانبی و مردمی تجلیل کردند.

کد خبر 6089676

دیگر خبرها

  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم