Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@20:42:16 GMT

برد پُر گل پورتیموننزه بدون نیازمند

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۹۰۷۳

برد پُر گل پورتیموننزه بدون نیازمند

پورتیموننزه در غیاب دروازه‌بان ایرانی خود برابر فامالیسائو به برتری رسید.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر پرتغال، تیم پورتیموننزه که سید پیام نیازمند را در فهرست نفراتش نداشت، از ساعت ۱۹ امشب در استادیوم مونیسیپال مقابل فامالیسائو رده چهاردهمی قرار گرفت.

 

پورتیموننزه که پس از دو شکست پیاپی در دیدار اخیرش به برتری رسیده و از بحران خارج شده بود، امشب هم توانست با نمایشی کاملا برتر نسبت به فامالیسائو به یک برد پُر گل دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم فوتبال پورتیموننزه با برتری ۳ بر صفر خارج از خانه مقابل فامالیسائو که ششمین برد فصل آنها بود، ۲۰ امتیازی شد و بخاطر تفاضل گل کمتر نسبت به استوریل در جایگاه پنجم جدول لیگ برتر پرتغال قرار گرفت.

 

سید پیام نیازمند، دروازه‌بان ایرانی پورتیموننزه که هفته گذشته در مسابقه جام حذفی پرتغال جزو فهرست تیمش نبود، امشب هم در لیست دیدار مقابل فامالیسائو دیده نمی‌شد.

پیام نیازمند پورتیموننزه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیام نیازمند پورتیموننزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۹۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی از جایی که فکرش را نمی‌کرد زخم خورد!

به گزارش ورزش سه، حسین گودرزی مدافع جوان تیم شمس‌آذر در بازی با پیکان گل تماشایی را به ثمر رساند و سه امتیاز را برای این تیم به ارمغان آورد.

او در دقایق پایانی با حضور در محوطه جریمه برتری عددی را در خط حمله برای شمس‌آذر رقم زد و در حالی که تراکم زیادی در محوطه جریمه پیکان وجود داشت پاس مجتبی فخریان را با استپ مناسب مقابل پای چپ خود قرار داد و با نگه تیزبینانه به دروازه پیکان و ضربه بی‌نقصی که زد گل برتری شمس‌آذر را رقم زد.

ویدئو: 331509

گودرزی که در باشگاه نفت مسجدسلیمان و تیم ملی امید شاگرد رضا عنایتی بود مقابل مربی سابق خود نمایش خوبی داشت و در فاز دفاعی هم اجازه نفوذ به وینگر و مدافع راست پیکان نداد و نقش کلیدی در پیروزی شمس‌آذر داشت.

او در این مسابقه چهارمین گل خود را به ثمر رساند و گلزن‌ترین مدافع شمس‌آذر در طول فصل نام گرفت، او پیش از این مقابل استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن گل زده بود.

دیگر خبرها

  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • عنایتی از جایی که فکرش را نمی‌کرد زخم خورد!
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • اولین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 مقابل بولتون (30 آوریل، 2005) / فیلم
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • جا پای قربانی در روسیه سفت شد(عکس)
  • تساوی تیم بسگتبال ذوب‌آهن با طبیعت
  • حضور یک تیم لیگ برتری در یزد بعد از 8 سال
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • گواردیولا: زجر کشیدیم تا فارست را بردیم