Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد روز شنبه در این آیین گفت: ۱۵ اثر از سوی هنرمندان سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که در نهایت با رأی هیات انتخاب سومین جشنواره استانی تئاتر این استان ، ۱۰ اثر بدون اولویت برای حضور در این دوره از جشنواره معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدعلی پیرسبزی افزود: ۱۰ اثر نمایشی "یک لیوان مرداب" به کارگردانی محمد صالح کرمی از گچساران، "بازگشت" به کارگردانی احمد صفدری از لنده، " تو را از من گرفتی" به کارگردانی بهنام خانبازی از بهمئی ، " خوابنامه ملیجکان" به کارگردانی کورش شمس از گچساران ، " از گور برخواسته"  به کارگردانی محمد خالقی از دهدشت، "سیمای فلزکون" به کارگردانی حمزه و علی نام آور از دهدشت، پرواز عمود کبوتر به کارگردانی وحید محمد خانی از یاسوج، "ویر" به کارگردانی سیمین غلامی از یاسوج، "سواران دریا " به کارگرانی فیاض جلیل فر از یاسوج و "یک نگاه از نیمه پنهان" به کارگردانی بابک جمشیدی به  این دوره از جشنواره حضور خواهند یافت.

وی بیان کرد: سید محسن حسن زاده، بهزار آقا جمالی و رضا گشتاسب داوران سی و سومین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.

 پیرسبزی گفت: این جشنواره سه روز ادامه دارد و آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان سی و سومین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد روز سه شنبه/ ۹ آذر/ در مرکز استان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برگزیدگان این جشنواره بعد از حضور در جشنواره منطقه‌ای به جشنواره فجر راه خواهند یافت.

 پیرسبزی افزود: این دوره از جشنواره با هدف کشف و شکوفایی استعدادهای جوان و بهره‌وری از تجربیات پیشکسوتان تئاتر در قالب موضوعات مختلف از جمله امید اجتماعی برگزار می شود.

وی ابراز کرد: در این دوره از جشنواره ۱۰ اثر نمایشی در سالن‌های شهر های دهدشت، گچساران و یاسوج با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی برای حضور تماشاگران اجرا خواهد شد. 

پیر سبزی افزود: این جشنواره با مشارکت اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد هنرمند تئاتر گچساران اداره کل هنرهای نمایشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد هنرمند تئاتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد هنرمند تئاتر گچساران اداره کل هنرهای نمایشی استان کهگیلویه و بویراحمد فرهنگ و ارشاد اسلامی دوره از جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۹۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی در آیین آغاز این طرح گفت: این طرح در راستای مهارت آموزی، شادابی و نشاط برای ۴ هزار و ۳۰۰ دانش آموز پایه ششم ابتدایی از امروز در استان اجرا می شود. وی از توجه دولت مردمی ایران قوی به مهارت آموزی دانش آموزان خبر داد و افزود: طرح شنا گامی برای تقویت سلامت جسمی و روحی دانش آموزان برای یادگیری بهتر است. معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان نیز گفت: این طرح از امروز برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دختر و پسر در شهرستان بویراحمد رسما آغاز شد. فرشید کرمی افزود: طبق برنامه زمانبندی شده این طرح با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده است. کرمی ادامه داد: در پایان طرح مهارت آموزی شنا به دانش آموزان شرکت کننده، گواهی مهارت شنا ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • حوادث ترافیکی در ایران سالانه منجر به ۷۰۰ هزار زخمی می‌شود
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • سومین سفر «شتر و آسیابان» به مراکش
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش ایران به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش