Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره آرسنال توانایی گزینه اصلی سرمربیگری منچستریونایتد را به خاطر نداشتن تجربه در انگلیس و باشگاه های بزرگ زیر سوال برده است. 

پل مرسون در مورد انتصاب قریب به یقین رالف رانگنیک به عنوان سرمربی منچستریونایتد صحبت کرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، پس از اخراج اوله گونار سولسشر، انتظار می رود که رالف رانگنیک طی روزهای آینده رسما هدایت منچستریونایتد را بر عهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پل مرسون، اسطوره آرسنال که به عنوان کارشناس فوتبال فعالیت می کند بر این باور است که نداشتن تجربه سرمربیگری در تیم های انگلیسی و باشگاه های بزرگ، می تواند در نهایت به ضرر رانگنیک آلمانی تمام شود. 

از دیگران حرف هایی را در مورد فوق العاده بودن رانگنیک می شنوم و مردم از او تمجید می کنند؛ اما او تا پیش از این هیچ وقت در انگلیس مربیگری نکرده است، او سرمربی هیچ تیم بزرگی و سطح بالایی در جهان نبوده است. دلیل آن چیست؟ این چیزی است که می خواهم بدانم. در مورد سخت کوشی او، اینکه می خواهد پرس کند و تیم های کوچک را به مدعی تبدیل کرده حرف هایی شنیده ام اما اینها بسیار متفاوت هستند. بین در دست گرفتن شالکه و هوفنهایم و رساندن آنها به سطح مناسب با وقتی که از شما خواسته می شود به یکی از بزرگترین باشگاه های جهان بروید، تفاوت زیادی وجود دارد، باشگاه هایی که بازیکنان سوپراستار دارند و شما مجبورید از آنها بازی بگیرید. به نظرم آنها (سران منچستریونایتد) نمی دانند که دارند چه کاری انجام می دهند، به نظر من اگر آن دو گل لحظه پایانی بازی با واتفورد نبود، سولسشر هنوز روی نیمکت یونایتد حضور داشت. 

اخبار داغ 

عکس ساپورت شیشه ای ماهور الوند در خیابان خداداد افشاریان ناخواسته فدراسیون را لو داد؛ ما مجبور شدیم از رییس جمهور و وزیر کمک بگیریم کنایه مربی پرسپولیس به استقلال؛ تیمی که ۱۰ سال است قهرمان نشده بحران دارد، نه ما! / فیلم یوونتوس به حساب‌سازی متهم شده و مورد تحقیق و تفحص قرار می گیرد فرانک لمپارد: در باشگاه چلسی به ورزشگاه تاتنهام، ورزشگاه 3 امتیازی می گفتند! (زیرنویس فارسی)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۹۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

PSG چقدر بد بود، بردن بارسلونا فریب‌مان داد

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی دیشب حریف دورتموند نشد. بسیاری اعتقاد داشتند پاریس می تواند در سیگنال ایدونا پارک حداقل یک مساوی بگیرد ولی در نهایت با یک گل بازنده شد و سه شنبه بعد در پارک دو پرنس باید این نتیجه را برگرداند. کار سختی است ولی پی اس جی در زمین خود قدرتی مضاعف خواهد داشت.

اریک دی‌مکو، اسطوره مارسی، در انتقاد از بازی پی اس جی به رادیو RMC گفت: «این نمونه یکی دیگر از بازی های ضعیف این فصل پی اس جی بود. تیم واقعا بد کار کرد و شایسته شکست بود.»

دی مکو ادامه داد: «بعضی ها انگار حافظه خود را از دست داده اند. پی اس جی از این دست بازی ها در فصل جاری زیاد داشته است. همه فریب پیروزی برابر بارسا را خوردند اما یادشان رفته که اخراج آرائوخو ورق را برگرداند و بعید بود در غیر این صورت پی اس جی به این مرحله برسد.»

دیگر خبرها

  • هاشمی نسب غایب بزرگ تمرین شلوغ استقلال
  • سوال روز: آینده علی خطیر در کجا رقم می‌خورد
  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • ضربه بزرگ به فرانسه! مصدومیت احتمالی لوکاس هرناندز برای یورو
  • حضور ملی پوشان المپیکی شمشیربازی در جایزه بزرگ سئول
  • جهش اقتصادی را باید با مشارکت مردم محقق کرد
  • PSG چقدر بد بود، بردن بارسلونا فریب‌مان داد
  • حضور شمشیربازان المپیکی در جایزه بزرگ سئول
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان