Web Analytics Made Easy - Statcounter

مورینیو از سختی بازی با تیم یوریچ آگاه است.

آاس رم در هفته چهاردهم فصل 2021/22 سری آ روز یکشنبه از ساعت 20:30 میزبان تورینو است. ژوزه مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این مسابقه حاضر شد و گفتگویی با خبرنگاران داشت.

به نقل از رمانیوز؛ سرمربی رم گفت:

تورینو با ایوان یوریچ، سبک خاص خود را دارد و بسیار خوب دفاع می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها الگویی خوب برای دفاع کردن هستند. بازی آسانی نخواهد بود. آمار هم می گوید که تورینو گل های کمی دریافت می کند و البته موقعیت های کمی به حریف می دهد. باید نمایش خوبی ارائه کنیم و از فرصت های خود نهایت بهره را ببریم تا بتوانیم برنده شویم.

اوضاع تیم در خط دفاعی رو به پیشرفت است اما مشکلاتی در خط هافبک داریم. ویار و کریستانته همچنان درگیر ویروس کرونا هستند و ورتو محروم است. دو هافبکی را نداریم که همیشه در ترکیب ثابت هستند و یک هافبک دیگر گزینه ای مستعد برای تقویت ترکیب بود. تورینو بسیار فیزیکی بازی می کند و فقدان ورتو و کریستانته را حس خواهیم کرد. با بازگشت اسمالینگ، احتمال حضور مانچینی در خط هافبک وجود دارد. این گزینه را کاملاً درنظر گرفته ایم. گاهی اوقات بازیکنان باید خود را فدای تیم کنند. ایبانیز در صورت نیاز در پست فولبک به میدان رفت و حالا مانچینی در صورت نیاز می تواند در خط هافبک بازی کند. همیشه باید احتمالات را در نظر گرفت. اگر لازم باشد، زانیولو در پست فولبک به میدان می رود و وینیا در پست مهاجم! بازیکنانی مانند مخیتاریان، مانچینی و ایبانز همه کاره هستند. حضور این بازیکنان در تیم مهم است.

کل بلیت های رم برای این بازی خانگی به فروش رفته است. مورینیو در این مورد افزود:

از عشق و احساس هواداران نسبت به تیم آگاه بودم. آنها فقط در هنگام برد کنار ما نیستند و ثابت کردند در زمان باخت و بازی های بد هم از تیم حمایت می کنند. این همان چیزی است که همدلی و انسجام ایجاد می کند. رویارویی با تورینو و اینتر در این جو خوشحال کننده خواهد بود.

اخبار داغ 

عکس ساپورت شیشه ای ماهور الوند در خیابان خداداد افشاریان ناخواسته فدراسیون را لو داد؛ ما مجبور شدیم از رییس جمهور و وزیر کمک بگیریم کنایه مربی پرسپولیس به استقلال؛ تیمی که ۱۰ سال است قهرمان نشده بحران دارد، نه ما! / فیلم یوونتوس به حساب‌سازی متهم شده و مورد تحقیق و تفحص قرار می گیرد فرانک لمپارد: در باشگاه چلسی به ورزشگاه تاتنهام، ورزشگاه 3 امتیازی می گفتند! (زیرنویس فارسی)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۹۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم

تیم‌های فوتبال یوونتوس و آث میلان در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وچهارم لیگ سری آ ایتالیا به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با تساوی بدون گل به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های یوونتوس و آث میلان شامگاه _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وچهارم لیگ سری آ ایتالیا از ساعت ۲۱:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با تساوی بدون گل به‌پایان رسید.

موقعیت‌های خطرناک و جدی را هر دو تیم به روی دروازه حریف خلق کردند، اما با عملکرد خوب مدافعان و دروازه‌بان‌های هر دو تیم موفق به استفاده از آنها نشدند و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت دادند.

خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان کد خبر 748556

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم
  • اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم
  • خلاصه بازی اینتر 2-0 تورینو (سری آ - 2023/24)
  • خلاصه بازی النصر و الخلیج + فیلم
  • خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو
  • سید حسن خمینی: موظفیم زندگی را بر اساس روش‌های «عقلانی» پیش ببریم
  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید