Web Analytics Made Easy - Statcounter

منچستریونایتد قطعا در بازار میان فصل، خروجی هایی خواهد داشت. 

منچستریونایتد قبل از اضافه کردن بازیکنی به تیمش در ژانویه، به دنبال واگذاری یکسری بازیکنان به تیم های دیگر خواهد بود. 

به گزارش طرفداری و به نقل از تلگراف، رالف رانگنیک ۶۳ ساله به طور موقت تا پایان فصل هدایت شیاطین سرخ را بر عهده خواهد داشت و در این مدت یک پنجره نقل و انتقالاتی را پشت سر خواهد گذاشت که البته انتظار نمی رود در آن شاهد تغییرات بزرگی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در راستای بازسازی ترکیب تیم زیر نظر رانگنیک، پیشنهادهای موجود برای امثال دونی فن ده بیک و دین هندرسون که در این فصل چندان به کار نگرفته شده اند، بررسی خواهند شد. در مورد جسی لینگارد باید گفت که جدایی او در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد محتمل تر به نظر می رسد. 

اخبار داغ 

عکس ساپورت شیشه ای ماهور الوند در خیابان خداداد افشاریان ناخواسته فدراسیون را لو داد؛ ما مجبور شدیم از رییس جمهور و وزیر کمک بگیریم کنایه مربی پرسپولیس به استقلال؛ تیمی که ۱۰ سال است قهرمان نشده بحران دارد، نه ما! / فیلم یوونتوس به حساب‌سازی متهم شده و مورد تحقیق و تفحص قرار می گیرد فرانک لمپارد: در باشگاه چلسی به ورزشگاه تاتنهام، ورزشگاه 3 امتیازی می گفتند! (زیرنویس فارسی)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۹۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمارش معکوس: رانگنیک این هفته به بایرن جواب می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، مذاکرات بایرن مونیخ و رالف رانگنیک همچنان ادامه دارد. باواریایی‌ها پس از اینکه ژابی آلونسو اعلام کرد در بایر لورکوزن خواهد ماند و سپس یولیان ناگلزمان، گزینه بعدی آنها، قراردادش را با تیم ملی آلمان تمدید کرد، به سراغ رالف رانگنیک رفتند.

او که هدایت تیم ملی اتریش را بر عهده دارد، با پیشنهاد بایرن مونیخ وسوسه شده که روی نیمکت بایرن مونیخ بنشیند. مدیران باشگاه مونیخی اعلام کرده‌اند که قبل از پایان فصل تکلیف نیمکت و جانشین توماس توخل را مشخص می‌کنند.

در گزارش جدیدی اسکای اسپورت آلمان خبر داده که رانگنیک نهایتاً تا هفته آینده به پیشنهاد بایرن پاسخ خواهد داد. بر اساس این خبر، رانگنیک گزینه مدنظر همه مدیران بایرن، از جمله اولی هوینس است. بایرن انتظار دارد پاسخ رانگنیک مثبت باشد و در حال حاضر به گزینه دیگری فکر نمی‌کنند. باشگاه به او قراردادی سه ساله پیشنهاد داده است و انتظار می‌رود رقم غرامت جدایی او از تیم ملی اتریش حدود یک میلیون یورو باشد.

دور جدید مذاکرات قرار است از فردا پس از بازی بایرن مونیخ و رئال آغاز شود. بایرن به رانگنیک اطمینان داده که او به اندازه مکس ایبرل و کریستوف فرویند بر روی تصمیمات نقل و انتقالاتی تأثیرگذار خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • شمارش معکوس: رانگنیک این هفته به بایرن جواب می‌دهد
  • رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • پایان هفته بارانی برای کرمان
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • تردید یک گزینه دیگر: سر نخواستن بایرن دعوا است!‏
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • مخالفت هواداران با رالف رانگنیک هیچ اهمیتی برای مدیران بایرن مونیخ ندارد